Ga naar inhoud

audi A4 allroad 2012


tuscani

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, tuscani zei:

allez den deze heeft zijn kat gestuurd.

dan staat de wagen er zo mooi gewassen bij, dan komen ze niet. :D

Wen er maar aan... helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Werkte wijkopenautos niet met een soort van veiling? Ben hier momenteel en ze gaan mij direct een prijs geven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, tuscani zei:

Werkte wijkopenautos niet met een soort van veiling? Ben hier momenteel en ze gaan mij direct een prijs geven? 

Klopt, ze nemen foto’s, zetten alles online en geven je na 30 min de hoogste geboden prijs ( - wat voor hen Wss ).

Je hebt normaal enkele dagen bedenktijd, laat mij eerst eens weten wat je krijgt, voor je verkoopt ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso niet de eerste prijs aanvaarden. In de loop van de week zal je nog wel biedingen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

marktwaarde volgens hun schatting bij het maken van de afspraak was was 10800€.

nu tijdens de afspraak, waren ze al bezig dat het meestal minder is, blablabla :D

testrit,controle en wat wachten. Ze roepen mij erbij en geven 12000, ik ga niet akkoord en heb ze tot 14000 gekregen. hoger gaan ze niet en dat bod blijft 5dagen geldig

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Davy_ zei:

En wat heb je zo al van biedingen gehad?

paar keer 17000, maar ze sturen hun kat telkens

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

Mobile.de

hoe kan je daar op plaatsen?

ik vond daar nergens een knop om te plaatsen?

(en in het duits moet je en postcode ingeven van duitsland zelf? )

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan je daar op plaatsen?

ik vond daar nergens een knop om te plaatsen?

(en in het duits moet je en postcode ingeven van duitsland zelf? )

 

 

Ik heb gemerkt een tijd geleden dat je de taal van de site op Duits moet zetten en niet Nederlands. Want als de taal op Nederlands staat blijkt de knop voor een advertentie toe te voegen, raar maar waar, er niet te staan.

 

En nee, postcode vormt normaal geen probleem hoor. Je kan, als ik me niet vergis, ‘België’ aanduiden als locatie.

 

Ook hier kan je je wagen nog op proberen te zetten (minder bekend, maar altijd het proberen waard...) :

 

- Car Part Panda

- www.autogespot.nl (site is momenteel aan het vernieuwen dus kan zijn dat deze functie tijdelijk is uitgeschakeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, korneeldebruyn zei:

 

Ik heb gemerkt een tijd geleden dat je de taal van de site op Duits moet zetten en niet Nederlands. Want als de taal op Nederlands staat blijkt de knop voor een advertentie toe te voegen, raar maar waar, er niet te staan.

 

En nee, postcode vormt normaal geen probleem hoor. Je kan, als ik me niet vergis, ‘België’ aanduiden als locatie.

 

Ook hier kan je je wagen nog op proberen te zetten (minder bekend, maar altijd het proberen waard...) :

 

- Car Part Panda

- www.autogespot.nl (site is momenteel aan het vernieuwen dus kan zijn dat deze functie tijdelijk is uitgeschakeld)

hij wilt dus wel degelijk een postcode van duitsland. belgie werkt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand nog tips waar ik hem zou kunnen te koop zetten?
hij staat op 2dehands en autoscout
 
Vooral geduld hebben. Er komt wel een koper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen zever, maar als die vorig jaar te koop kwam had ik hem waarschijnlijk wel gekocht,  gewoon afwachten, er is nog nooit een auto niet verkocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2018 om 09:34, Jochen zei:

Sowieso niet de eerste prijs aanvaarden. In de loop van de week zal je nog wel biedingen krijgen.

online bod was dus 12K, na controle en discussie gaven ze 14 en een klets. dat bod is vervallen sinds gisteren , maar ze hebben ondertussen idd al 3keer gebeld. (2keer gemiste oproep)

ze vroegen of ik terug een afspraak wilde, om een nieuwe schatting.

ik heb vlakaf gevraagd of het een hoger bod ging zijn, want voor een lager bod ("ahja want het oude is vervallen" ) ga ik er mijn tijd niet insteken, om tot daar te rijden en wat zitten te wachten. 

reactie was, dat het altijd kon dat een opkoper meer wilde geven op dat moment, maar geen zekerheid. 'k heb dan gezegd dat ze me moet contacteren als ze zelf een hoger bod willen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Paar weken geleden kreeg je 16k en zei ik: Zou dat snel aanpakken :P

Was bijna een jaar geleden bij Volvo. Ik heb geen Volvo gekocht, en ook geen jaar geleden. De boden die ik krijg sinds hij online staat zijn allemaal telefonisch en ze komen niet af. Voor 16 enveen klets mag hij van mij ook al vertrekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2018 om 19:04, Lotuzzz zei:

Paar weken geleden kreeg je 16k en zei ik: Zou dat snel aanpakken :P

weer eentje die belde en  akkoord ging en 17 wilde geven, wel weer met klein beschrijf, en dan begon hij opeens over export en op papier zaken zetten zoals accindenté en dergelijke.

hij had een belgisch bedrijf en ging hem zelf exporteren en dus van de btw moest ik geen schrik hebben en si en la.

:roll:

daar ga ik me dus niet met bezig houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid