Ga naar inhoud

audi A4 allroad 2012


tuscani

Aanbevolen berichten

Op 3/6/2018 om 21:46, tuscani zei:

Politie en iets lezen of verstaan. Het zal nooit iets worden. :ninja:

Overname garage of verkoop particulier, is al een verschil. Plus zeg ik ook dat dat de vraagprijs is en er sowieso zal gezakt worden bij een onderhandeling. Nog nooit een koper meer zien bieden dan de vraagprijs. :D

Toch wel, ik heb mijn 1e wagen ooit verkocht voor €1000 terwijl de vraagprijs €950 was :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook. Golf stond te koop voor 900, bod naast de wagen gehad voor 1.200 (om een eerdere koper die net ging toehappen te overtreffen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

misschien 15000€ particuliere verkoop. krijg je dus enkel handelaars aan de lijn, dus laat je de prijs zakken, dan belt er een particulier:lol::roll: (typisch toch :D )

dus nog keuren voor verkoop ook en naar alle waarschijnlijkheid nieuwe banden. ik bel wat rond en zit rond de 270€ voor nieuwe banden ( @Frekkel kan jij goedkoper? 200€? :D )

ik wou mijn 18inch velgen eigenlijk apart verkopen om daar ook wat geld op te krijgen (aangezien ik toch zak in prijs), maar als ik bv al 270€ moet geven voor nieuwe banden, kan ik misschien beter de 18inch velgen mee geven (daar liggen nog vermoedelijk goede banden op) dan hoef ik geen kost meer te doen? want voor een set 18inch velgen ga ik ook niet de massa geld krijgen vermoed ik?  (rond de 300€ zeker?)

wat zouden jullie doen?

-nieuwe 17inch banden kopen en zo keuren, de 18inch apart verkopen (klein beetje winst?)

-gewoon de 18inch en 17inch samen met de wagen en geen extra kosten

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Frekkel zei:

Als dat complete rommel mag zijn moet dat wel lukken voor 200€ all in.

ik steek het in mijn achterhoofd indien nodig, man is hier net ook geweest, en heb 400€ bij de prijs gedaan voor de 18inch erbij. B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jochen zei:

Beide sets meegeven en de koper niet opzadelen met brolbanden ;)

If you pay peanuts... 

Als koper zou ik altijd zelf de banden WILLEN betalen en dan die tweehonderd euro voor brolbanden van de prijs af vragen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Excuseer! Maar je advertentie is wel offline?

Verander je strategie eens, en bied er desnoods een set winterwielen, baren voor skibox... bij aan!

Welke prijs zit je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advertentie zal offline zijn, omdat ik een tijdje geleden een Nieuwe geplaatst heb met betere foto's.

Of ik hem voor 20, voor 17 of voor 14 zet het blijft nougabollen. Ging hem aan wijkopenautos geven voor 14300, (was hun bod) maar ben vandaag geweest en omdat het een maand geleden is geven ze maar 13800 meer. 

Denk niet dat een set dakrails het verschil gaan maken. Als @Alexanderr zijn koper nog wilt, mag hij hem hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik opende dit topic toevallig maar het is best wel grappig hoe hedendaags dat design nog is voor een wagen van 6j oud, dat is eigen aan Audi allicht maar toch. :D

De buren zullen niet zien dat er een oud pauperkrel op de oprit staat!

aangepast door Titleist
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja een a4 allroad, een q7 en een abarth is toch wat van het goede teveel op een oprit. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advertentie zal offline zijn, omdat ik een tijdje geleden een Nieuwe geplaatst heb met betere foto's.
Of ik hem voor 20, voor 17 of voor 14 zet het blijft nougabollen. Ging hem aan wijkopenautos geven voor 14300, (was hun bod) maar ben vandaag geweest en omdat het een maand geleden is geven ze maar 13800 meer. 
Denk niet dat een set dakrails het verschil gaan maken. Als [mention=477]Alexanderr[/mention] zijn koper nog wilt, mag hij hem hebben. 
Je bent het beu zeker[emoji4]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net eens gevraagd aan een bevriende handelaar maar heeft ook geen interesse aan 14 want dat verkoopt blijkbaar echt moeilijk.

Maar dat wist je uiteraard al ondertussen :)

Als je hem voor minder wilt laten gaan, dan wil ik dat gerust nog eens laten weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keuring voor verkoop kan je al doen hé, dan kunnen ze hem meteen meenemen.

En export is inderdaad goed, zolang jij je geld maar hebt :) 

CO² uitstoot is gewoon te hoog dus ga je in BE moeilijk verkocht krijgen voor een deftige prijs.

Telefoonnummer zet ik er niet meer bij, ik was die zever telefoons ook beu dus laat ze maar eerst eens mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs staat de telefoon erbij er gebeurt niet veel. Tot woensdag tijd voor een hoger bod en anders gaat hij weg voor iets boven de 14.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid