Ga naar inhoud

ALPINA XD3 & XD4


Phil

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik ga misschien iets doms zeggen: misschien is dat gewoon omdat ze dan met 4 kleinere kunnen werken ipv 2 grote, en zodoende spoelen die sneller op ?

2 kleine en 2 grote waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Stancke zei:

Omdat Mercedes wacht tot het laatste moment? :mellow: Ik gok met WLTP dat dat voor een G500 en G63 x25 CO² zal zijn

 

7 uren geleden, William Blake zei:

Da's vreemd, waarom is dat nog geen WLTP?

Ook hier bitter weinig verschil tussen diesel en benzine.

Net even nagevraagd bij onze invoerder en het zijn weldegelijk al de WLTP waarden op de G-Klasse.

@Phil

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rabbit zei:

Ik ga misschien iets doms zeggen: misschien is dat gewoon omdat ze dan met 4 kleinere kunnen werken ipv 2 grote, en zodoende spoelen die sneller op ?

Dat zou ook een logische reden zijn maar ervaar jij nu turbo-lag in uw D3?

Daarom mijn vraag 'is het nodig om er 4 in te steken?'

Zijn er ook 2 meer die stuk kunnen gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga mezelf nog eens moeten corrigeren:

"

Simon,

Meetmethode voor G was WLTP, maar omgerekende waarden naar NEDC worden gebruikt en dienen voor taxatie. Vanaf sept communiceren we parallel WLTP-waarden, maar worden niet voor taxatie gebruikt tot nader order.

 

Groeten,



"

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, William Blake zei:

Dat zou ook een logische reden zijn maar ervaar jij nu turbo-lag in uw D3?

Daarom mijn vraag 'is het nodig om er 4 in te steken?'

Zijn er ook 2 meer die stuk kunnen gaan...

Eerlijk ? ja. Is voor mij de eerste auto, waarbij het ik het zo goed voel.
Maar ik erger er mij niet aan, er is soms zo'n fractie lag als je goed gas geeft. Nu goed, er zullen daar wel serieus turbo's achter zitten ook, gezien het vermogen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, William Blake zei:

Ik ga mezelf nog eens moeten corrigeren:

"

Simon,

Meetmethode voor G was WLTP, maar omgerekende waarden naar NEDC worden gebruikt en dienen voor taxatie. Vanaf sept communiceren we parallel WLTP-waarden, maar worden niet voor taxatie gebruikt tot nader order.

 

Groeten,



"

 

 

Ik dacht dat die cijfers vrij zot waren voor WLPT te zijn :lol: op die G klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Rabbit zei:

Ik dacht dat die cijfers vrij zot waren voor WLPT te zijn :lol: op die G klasse.

Deze nieuwe waarde zijn ook hoger ook. Zie bvb nieuwe CLS

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer toen ik de nieuwe X4 zag dacht ik"wat een gedrocht"en na een paar foto's gezien te hebben durf ik al zeggen dat hij mooi is....

Ben ik ziek of wat?

Zu al durven denken dat dit m'n opvolger zal zijn binnen enkele jaren.. :(:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier eens keihard vloeken lol... Ik vind de X4 mooi en het zou (momenteel toch) de vervanger kunnen zijn van onze twee auto's. Mijn vrouw zit graag hoger, ik hou van een zescilinder. En in feite scheelde het niet veel of ik had destijds een X6 gekocht voor mezelf, vind die ook heel tof. ssssst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid