Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
23 minuten geleden, gl3nn zei:

Bedankt aan co @quadrifoglio voor de instructies (de paar keer dat we fout zaten zat er natuurlijk net volk achter ons :lol:) en het aanhoren van mijn freestyle medley met oa Que Sera, Total Eclipse of the Heart en andere klassiekers. Komt ervan als ge slechte ontvangst hebt.

Knol van de dag @BlackFox waarop we de halve dag aan het wachten waren. Die zou ineens gestopt zijn met treintje te volgen. Bezorgdheid vanwege @Asserti, wij 70x  (!!!) gebeld, Child Focus en CSI Gaymühle ingelicht en dan bleek meneer al aan de BBQ te zijn.
Passagier kon blijkbaar niet goed tegen de haarspeldbochtjes :D 

De eerste fout wil ik op de co van @DRIVER-W steken, net aan het telefoneren omdat er dringend moest gestopt worden om niet dringend naar de wc te gaan :roll: :D
En tweede keer zat ik 1 punt verder te kijken :facepalm:
qua muziek... spijt dat ik indertijd die noise cancelling headphones niet gekocht heb voor Japan, waren goed van pas gekomen :huh:

@BlackFox mag volgende keer beter selecteren op rag-bestendigheid van z'n passagiers. En z'n gsm niet op vliegtuigmodus zetten, aap! 

Geplaatst:
30 minuten geleden, gl3nn zei:

Uiteraard ook atijd fijn om oude bekenden terug te zien, een babbeltje te slaan en naar anderen passief te staren vanop 15 meter. 

it's funny 'cause it's true :D

Geplaatst:

Ik herinner mij 1 momentje waarbij ik zodanig op @Goesting  zijn foutloze navigatie vertrouwde dat ik pas op het laatste moment zag dat we een voorrangsweg overstaken. Stond ik daar ineens stil op het linker rijvak. Nu en dan een voetganger gepasseerd waarbij ik dacht, ik hoop dat iedereen zijn hoofd goed bij de les houdt. Een paar motard tegenliggers die zeer nonchalant reden, maar kan 'vals nonchalant' geweest zijn, om tegenliggers te dwingen zoveel mogelijk plaats te maken.

Geplaatst:

Bedankt wederom @PJH & co voor deze topdag!

Wat sfeerbeelden van onderweg en van het vervoer van dienst.

42874000291_547d955534_h.jpg

42874000641_776625054e_h.jpg

42874000001_58d7fd93bf_h.jpg

42156212744_8472c7bc0a_h.jpg

42874001051_c940ac6c8b_h.jpg

Het ene eargasm na het andere...

42156217174_05be77868c_h.jpg

42874001471_b809f15a13_h.jpg

Not quite Rapid enough...

42873999871_e4a95185de_h.jpg

Schitterende dorpsnamen.

42874005141_6ff984e64e_h.jpg

42874005611_7b21add92c_h.jpg

42156216204_3860a89149_h.jpg

Af en toe de dorst lessen.

42874004111_d743a56f88_b.jpg

Onze trouwe metgezel. :inlove:

42156218194_03887b1dd6_h.jpg

42874005981_6609e5d262_h.jpg

42156211414_b8c6fddfdd_h.jpg

42156213234_3bccfc4901_h.jpg

De bijhorende soundtrack...

(op de foto's klikken voor deftige kwaliteit)

• Vind ik leuk 9
Geplaatst:
52 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Beide een onweerstaanbaar gezang :inlove:

Dit hahaha @BMWMB :P 

Geplaatst:

Bij 1 van de stops enkele nozems die ons voorbij kwamen gereden. :D

42156215504_64cfc88925_h.jpg

42874003741_422a6dfd46_h.jpg

42874003511_4abb1efd0f_h.jpg

42156215004_2b2f2ac6e6_h.jpg

42874003151_ae03be78e0_h.jpg

42156214484_faf3473949_h.jpg

42874002661_63bbefee9d_h.jpg

42156214004_ae0f2f6c70_h.jpg

42156213694_cb635fbf9c_h.jpg

42874001961_c28398e916_h.jpg

(op de foto's klikken voor deftige kwaliteit)

• Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Tiens, die E46 M3 heeft precies geen lampjes op de toerenteller, kan je dat ergens uitschakelen dan? :D

Geplaatst: (aangepast)

Ook eens even reageren hier, heb al wat gelezen via tapatalk maar handiger om via pc te antwoorden:

Zoals voor zovele was het ook voor mij de hoogdag van het jaar met weer een fantastische route, of het de beste is, dat is moeilijk kiezen want ik vind ze keer op keer uitmuntend. ? De start locatie is leuk en kende ik reeds van de Bimmerboard rit. De route en het weer was ideaal! Zo goed als geen fietsers en wandelaars. en ook weinig tegenliggers! 

Het was de eerste ardennenrit met mijn BMW en wat voor een funcar is dat. Veel (en meer) koppel zoals ik altijd gewend ben geweest van de gepeperde diesels maar dat langer doortrekken in de toeren en het bijhorende geluid (ook al komt een stuk van een sound actuator) is echt plezant. Je komt de bocht uit en je blijft doortrekken tot je zelf moet beseffen van, ik moet gas lossen of ik blijf effortless vaart maken.

Na een tijd als eerste van een groepje te zitten en een foutloos parcour te kunnen rijden dankzij @S2000BE met @HIM-250 en Rik en hun MX-5's in mijn kielzog ook in leuke groepjes gereden die er een mooi tempo op nahielden.

Leuk om de bekende gezichten weer even te zien en een korte social talk te kunnen doen en verder was de BBQ weer dik in orde. Dus dank aan @Wax-it.be en uiteraard aan @PJH voor de organisatie.

Ik heb wat filmpjes gemaakt die ik vanavond eens ga bekijken maar kan alvast eens mijn route, gelogd via de Relive app, tonen waarop je 3D gewijs de route ziet en punt waar je snelste rijdt en dat ziet er zo uit, dus enjoy en sowieso tot volgend jaar!

https://www.relive.cc/view/rt10000421754

aangepast door Liquid Li0n
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:
2 hours ago, RRD said:

Die motards waar PJH het hierboven over heeft zijn wij tegengekomen in de tegenovergestelde richting (net voor het punt waar @PJH stond te fotograferen).
WTF daar toch een klein stressmomentje gehad. Was net een paar auto's aan het inhalen met snelheden net iets boven de toegestane limiet, tot er in tegenovergestelde richting een moto  aan +/- 160km/u de bocht uit kwam :shock:. Vervolgens bocht ingedoken en een stuk of 4 - 5 moto's die PLAT tegen de grond de bocht aan het nemen waren tegen de middenstreep. Kan plots heel erg fout gaan op een paar seconde tijd in zo'n geval...  

Ik ben die ook tegengekomen denk ik. Ik kwam een bocht uit, en werd ineens geconfronteerd met zo'n pelotonnetje moto's waarvan er 3 naast mekaar reden. Die linkse die op mijn vak zat heeft zich mogen reppen om terug naar rechts te gaan.

Geplaatst:

Voor de verandering alweer een zalige rit.

Genieten van het uitzicht, eindeloze plofjes van de MINI GP2's, gebulder van de E63s Break.

Thanks @PJH

IMG_3668.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

die motards stonden toen wij voorbijkwamen aan de linkerkant van de baan, sommigen van hun bike en zonder helm (plaspauze?) sommigen vertrekkensklaar, al meteen kwamen er 2 ons voorbij, daarna nog eens 3. Ik heb ook het idee dat ze nadien ook nog gekruist zijn. Iets voor de fotoplek van @PJH zijn we dan voorbijgegaan door een dame (denk ik, aan de lange vlecht) op een zwarte naked, die geweldig klonk. Aan het punt van PJH leek ze te keren, want ze ging rustig de berm in naast PJ.

Geplaatst:
14 uren geleden, Ceke zei:

@CAS was dat jouw witte porsche? Die was ook serieus aan het doempen

Niet de mijne, ik pats er enkel mee. O ring die losgekomen is zorgde ervoor dat de olie uit de motor kwam ipv er in bleef. 

Zoals altijd heb je het weer fantastisch gedaan @PJH

Geplaatst:
7 uren geleden, Luv4DLM zei:

Ik was vooral verbaasd over de witte T-roc, die ging er nogal van door. ?

Dat groepke kon wel niet parkeren ?
Zet u AUB aan de kant, ipv na een bocht gewoon op de weg...
2x voor gehad, dat jullie ons en jezelf in gevaar brachten !!!

Denk aub even na in het vervolgd.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
Dat groepke kon wel niet parkeren [emoji35]
Zet u AUB aan de kant, ipv na een bocht gewoon op de weg...
2x voor gehad, dat jullie ons en jezelf in gevaar brachten !!!

Denk aub even na in het vervolgd.
Das een mindere, nogthans met een beetje gezond verstand weet je dat dit niet kan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Gast wooter
Geplaatst:

En dan dat groepje dat zonder te betalen dat terras verliet ?

Ze zijn na een telefoontje wel terug gedraaid om te betalen. Anders had de rest niks, want die madam wou niks meer verkopen zolang die rekening bleef open staan. 't was maar 5 minuten, maar toch niet plezant.

Geplaatst:

Leuk dag gehad, eerst wat achter het groepje van @Matthi gereden. Ik zag opeens wat blauwe rook verschijnen en dan een stinkende geur voor 5km. Zijn remmen hadden een probleem :)

Tempo zat er al goed in en toen die stopten om te tanken tijdje achter @Rabbit & @vince522 gereden. Dan in een treintje van @Gixxer, Mauve & een smart terecht gekomen om te stoppen aan een terrasje waar opeens veel volk toekwam. Laatste stuk dan nog met @Krikkie samen gereden.

Zeer mooie route dus pluimpje af voor PJH. Voor ons persoonlijk mocht ze wel 50km korter zijn hoor :D

Auto heeft het ook zeer goed gedaan, niet normaal hoe dat rijdt in combinatie met een sper. Ook bedankt aan wax-it voor de grill kunsten.

Geplaatst:

Waar ik wel een probleem mee heb is het gedrag van bepaalde deelnemers. Ik ga bewust geen namen noemen want ze zullen het zelf wel weten maar jullie verpesten het voor de mensen die zich wel willen gedragen. We hebben al eens een editie gehad met politie en dat hoeft voor PJH waarschijnlijk geen 2de keer meer.

- inhalen in de BBK aan 2x vmax
- elke blinde bocht buitenom gaan insturen. Als er een motorijder afkomt mogen ze die mens met de ambulance komen halen.
- scherpe bochten naar buiten toe uitrijden omdat ze hem verkeerd inschatten. Frontale crash zal ook geen deugd doen voor de motorijder.

Die witte lijntjes op de grond staan er voor een reden ;)

• Vind ik leuk 7
  • Thanks Friendly 2
Geplaatst:
Waar ik wel een probleem mee heb is het gedrag van bepaalde deelnemers. Ik ga bewust geen namen noemen want ze zullen het zelf wel weten maar jullie verpesten het voor de mensen die zich wel willen gedragen. We hebben al eens een editie gehad met politie en dat hoeft voor PJH waarschijnlijk geen 2de keer meer.
- inhalen in de BBK aan 2x vmax
- elke blinde bocht buitenom gaan insturen. Als er een motorijder afkomt mogen ze die mens met de ambulance komen halen.
- scherpe bochten naar buiten toe uitrijden omdat ze hem verkeerd inschatten. Frontale crash zal ook geen deugd doen voor de motorijder.
Die witte lijntjes op de grond staan er voor een reden [emoji6]
Ja, akkoord. Maar even zeggen dat dit dan ook wel voor die motormuizen geld e. Ieder op zijn deel van de weg. Als ik hier lees dat die motomannen aan 250 voorbij PJH kwamen verpesten die het voor iedereen,ook voor de automobilist.
Geplaatst:

Was plezant. Mijn eigen auto heeft al maanden nieuwe achterremmen nodig, dus een maat maar overtuigt om met zijn sl te rijden. 

Het ging goed, hij rijdt in de bochten braaf, nu heeft dat ding wel een gigantisch gewicht voorop liggen en hebben de voorbanden serieus afgezien. 

Was plezant, de miles klopten volgens mij niet 100% @PJH ?

en de rit mocht voor mij toch 50km minder zijn  

wel prachtige banen  

Geplaatst:
32 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Ja, akkoord. Maar even zeggen dat dit dan ook wel voor die motormuizen geld e. Ieder op zijn deel van de weg. Als ik hier lees dat die motomannen aan 250 voorbij PJH kwamen verpesten die het voor iedereen,ook voor de automobilist.

Uiteraard maar ik ben ze niet tegengekomen dus kan er niets over zeggen.

Maar elke blinde bocht naar rechts helemaal links aansnijden is zottenwerk. Dan blijf je beter thuis denk ik ;) 

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Je moet goed kijken maar dit zijn wel degelijk 3 verschillende foto’s.

359888af7c65b97d3d6d88a9eae2699f.jpg&key=b684cc4b9687f80f32b0eaf0ed00335b9cbe2fefa2d69b1f493c2aa965a030a2

795ab348d2c0b0e0f31eebbbb1bfa092.jpg&key=3bb5228e202aecf3e9e1b8ee69d4487fab28b5327794ba235420a49b886525ef

633013c24852fa73f0f33ff680aa6302.jpg&key=99de589de56d444aca0ab57fb490ce922e4ef2989b4c2353ffb8f459c5014832

Vond deze de mooiste of ik begin te vergeten, dat kan ook.

In vele groepjes gezeten en ook een groot stuk alleen gereden.

4 tal x gestopt voor de uitzichten en om de banden te laten afkoelen.

Die zijn nu compleet versleten en de druk was te hoog waardoor we soms licht wegschoven.

Met plezier zitten kijken hoe de GP’s de bochten doorgingen en naar de lijnen van[mention=191]dragonfly[/mention].

Die gingen strakker door de bocht dan die dingen op rails in Walibi.

Dacht even een local met een remorque achter ons te horen maar het was het knetteren van de AMG. default_biggrin.gif

1 x vol in de remmen moeten gaan voor een motorrijder die in een blinde bocht vol op ons vak zat maar ik zag in die mens zijn ogen dat hij er niet goed van was dus ook geen spel van gemaakt.

Even een dipje gehad bij de BBQ maar gelukkig was de altijd lachende[mention=110]mayonaise[/mention] er om de mensen alert te houden.

Leuke gesprekken gehad en bedankt aan diegene die mij bedient heeft. default_smile.png

Al bij al nog redelijk uitgerust thuis gekomen na +700km.

Het was wederom dik in orde[mention=82]PJH[/mention].

Top organisatie.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
37 minuten geleden, dragonfly zei:

Uiteraard maar ik ben ze niet tegengekomen dus kan er niets over zeggen.

Maar elke blinde bocht naar rechts helemaal links aansnijden is zottenwerk. Dan blijf je beter thuis denk ik ;) 

klopt, ik heb ze ook niet tegengekomen, wel enkele aan de kant zien staan. Maar als ik dat hier zo lees waren er blijkbaar veel moto's.

Gast wooter
Geplaatst:
15 minutes ago, Liquid Li0n said:

Maar als ik dat hier zo lees waren er blijkbaar veel moto's.

2 groepjes tussen kph 10 en 20... Het eerste groepje ging hard maar correct, het tweede groepje ging minder hard maar absoluut fout.

Geplaatst:
6 hours ago, Titleist said:

Tiens, die E46 M3 heeft precies geen lampjes op de toerenteller, kan je dat ergens uitschakelen dan? :D

Not sure if serious... :D

Geplaatst:
5 minuten geleden, Phil zei:

Not sure if serious... :D

Geen gezeik! Die laatste blijven altijd branden en dat is irritant, zeker 's avonds maar het kan aan de foto liggen ook dat ze net achter die rand zitten. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in