Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ha right, BMWMB z'n soundtrack...

:inlove: x oneindig

Geplaatst:

Thx @PJH voor organisatie, was weer DIK ok!!

Tot volgend jaar

Geplaatst:

De max @PJH, tiptop zoals steeds! 

18 minutes ago, William Blake said:

Thx @PJH voor organisatie, was weer DIK ok!!

Tot volgend jaar

Hopelijk terug met een AMG, wat een ketel :inlove: 

Geplaatst:

@CAS was dat jouw witte porsche? Die was ook serieus aan het doempen

Geplaatst:
1 uur terug, Stephane zei:

@Lotuzzz

Aangenaam verrast van je ketel

DSC_2159.thumb.JPG.adbf44ac68ec4f30a1ab4e32275fe5ed.JPG

Thanks! Heerlijk beetje gespard met jouw Mk6 GTI, tof dat die ook manueel is. Ook leuk gereden met die prachtige M5 van @Asserti en een hoop S2k die slag om slinger verkeerd reden :D

Was weer een zalig dagje met mijn bovenstebeste navi-gay-tor @Jupke. Kudos to him! Had zelfs zijn eigen GSM-houder bij om z'n trip-app goed te zien. Geniaal!

De laatste weken was ik niet bijster tevreden over de balans van de 308. Van de week achterbanden naar voor gelegd (en vice versa) en vanmorgen bandendruk vooraan verlaagd van 2.8 naar 2.2. Veel beter. Luxemburg, Duitsland en de BBQ waren heerlijk, bedankt @PJH en team! 

Geplaatst:

Was weer een top dag!

Telkens weer onder de indruk van de pug @Lotuzzz meet ok van zijn chauffeur, ferm gereden! Merci voor de aangename dag!

@RRD en @Carlito ook Kudos om voor mij op staan. :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
4 minuten geleden, Jupke zei:

@Mayonaise ook top natuurlijk. :inlove:

Ik vond den @Drakensaus anders ook niet slecht! :inlove:

:D

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Ik vond het straf dat er zoveel vrouwelijke co's waren die moeiteloos navigeerde door het glooiende landschap, hulde! Zou die van mij nooit meekrijgen/aan de finish krijgen :D

De laatste 40km achter @dragonflywaren de leukste, kon je maar nipt bijhouden en was leuk om je te volgen :inlove:

Geplaatst:
8 uren geleden, Krikkie zei:

Spijtig voorval, hopelijk easy fix en hopelijk hebben wij niets simpel over het hoofd gezien dat toen ook kon gemaakt worden... 

Ik hoop ook op een kleinigheid want het kan denk ik alle richtingen uit, helaas...

En ik zou 't niemand kwalijk nemen hoor, mocht er iets over het hoofd gezien zijn! :lol:

Sowieso bizar dat er stroom op die bougiekabels zat, ik ga nog eens goed kijken als ik er om ga maar mogelijks had er een knaagdiertje de nacht in de motorruimte doorgebracht? ?‍♂️

Geplaatst:

Ik was vooral verbaasd over de witte T-roc, die ging er nogal van door. ?

Geplaatst:
3 minuten geleden, bt. zei:

Ik hoop ook op een kleinigheid want het kan denk ik alle richtingen uit, helaas...

En ik zou 't niemand kwalijk nemen hoor, mocht er iets over het hoofd gezien zijn! :lol:

Sowieso bizar dat er stroom op die bougiekabels zat, ik ga nog eens goed kijken als ik er om ga maar mogelijks had er een knaagdiertje de nacht in de motorruimte doorgebracht? ?‍♂️

Was wel een (zwakke) gele vonk ipv een blauwe, kan idd veel zijn... 

Geplaatst:
1 minuut geleden, Krikkie zei:

Was wel een (zwakke) gele vonk ipv een blauwe, kan idd veel zijn... 

Misschien toch gewoon eens beginnen met de bougies te vervangen, dan.

Geplaatst:
9 uren geleden, Stephane zei:

@Lotuzzz

Aangenaam verrast van je ketel

DSC_2159.thumb.JPG.adbf44ac68ec4f30a1ab4e32275fe5ed.JPG

Haha, dit kot ja! Dat ging echt goed, en lag ferm strak op de baan of kan ook aan de piloot liggen.

Ging iets te vlot om een local te zijn ?

Geplaatst:
Misschien toch gewoon eens beginnen met de bougies te vervangen, dan.
Bougies, rotor, kap en kabels. Ontsteking was niet top. Ze vonkte wel maar...

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Was weer top! In de voorbije 7 (en wellicht wel meer) jaren geen enkele editie mogen missen.

Heerlijk weertje (net te koud voor de meeste fietsers/wandelaars), schitterende wegen, fijn deelnemersveld (met respect voor elkaar) en zoals gewoonlijk een zalige BBQ. 

Eerste keer met de Integra en dat was genieten. Met dat mechanisch sper kan je echt vroeg op het gas, ongelooflijk hoe dat diff werkt. ? En dan dat blokje, pas vermogen vanaf 6.000 toeren (waar je met de gemiddelde moderne auto al moet schakelen) en lekker doorgaan tot bijna 9.000 toeren. Poaaaah.

Fijn ook om weer wat (oude) bekenden te spreken. 

Merci @Tiep voor de (quasi) foutloze instructies, @PJH  voor de organisatie en @Wax-it.be voor het bakken van het vlees. (En iedereen die ik vergeet)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Hier wat sfeerplaatjes met de GSM. 

35497237_10204819734649166_5720130134502

35541616_10204819734889172_3748506843014

35475213_10204819735169179_4728861457930

35492760_10204819735409185_8755002103719

35480940_10204819735649191_3148927815060

35517429_10204819735969199_3911396557206

35482207_10204819736249206_5897603307068

35553360_10204819736489212_7784875657065

35550002_10204819736769219_1120632361382

35734860_10204819737009225_8757220372723

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

't Was echt goed.

Twee gasten met pech gezien. Een ouwe bmw 635 in het begin van de rit ( van bt hierboven?) en een ouwe witte Porsche die zijn olie verloor. Voorlopige diagnose die ik daarvan opving was kapotte pakking. Dat is zoiets als de rubberen ring bij een weckpot.

Vond het toch niet makkelijk rijden, die kombinatie van de lijn vinden, tegenliggers inschatten, rekening houden met wat ge niet ziet. Maar degenen die achter mij reden vonden het tempo ok. een goeie 10l verbruikt tijdens de rit zelf.

Geplaatst:
13 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

't Was echt goed.

Twee gasten met pech gezien. Een ouwe bmw 635 in het begin van de rit ( van bt hierboven?) en een ouwe witte Porsche die zijn olie verloor. Voorlopige diagnose die ik daarvan opving was kapotte pakking. Dat is zoiets als de rubberen ring bij een weckpot.

Vond het toch niet makkelijk rijden, die kombinatie van de lijn vinden, tegenliggers inschatten, rekening houden met wat ge niet ziet. Maar degenen die achter mij reden vonden het tempo ok. een goeie 10l verbruikt tijdens de rit zelf.

Ikke 12.5 ofzo tot net voor Belgie. Dat is dan nog gezakt naar 11.2 op die laatste 30 km :D

Geplaatst:

Eerste editie dat ik grotendeels zelf gereden heb en was echt fantastisch, bedankt voor het gezelschap @zwoemba en af en toe een instructie toen we @Rabbit kwijt waren (of losgereden hadden ?).

Tempo zat van in het begin echt goed, de Alpina volgen was toen al op het randje en achter mij wat druk van  (ik geloof) @dragonfly, maar pas toen de Alpina vrije baan kreeg bleek pas hoe knetterhard zo'n ding gaat en niet alleen rechtdoor. De efficiëntie waarmee dat ding uit de bochten accelereert is echt waanzin, op sommige momenten gewoon moeten afhaken om niet over de limieten van de Mini te gaan.

Naar het einde toe aangesloten bij 2 S2K's tot uit het niets een E34 M5 kwam aanzetten met een bijzonder inhaalmanoeuvre?, qua tempo was dat quasi perfect, goed doorgereden maar niet constant 100% gaan. De laatste km's nog een 6 GTI die (zo leek het toch) moest inhouden op rechte stukken, is dat ding volledig standaard?

Ahja, en pinten aan €1 in het meest marginale café dat ik in de laatste jaren gezien heb. ?

Geplaatst:
Zojuist, Lotuzzz zei:

Ikke 12.5 ofzo tot net voor Belgie. Dat is dan nog gezakt naar 11.2 op die laatste 30 km :D

11l tussen tanken in Alleur en tanken in Wemperhardt :supercool:

Geplaatst:

De uitspraak van ARD2018 is in mijn ogen wel van @PJH

"er is geen onverhard tijdens deze rondrit"

Geplaatst:
Just now, Stephane said:

De uitspraak van ARD2018 is in mijn ogen wel van @PJH

"er is geen onverhard tijdens deze rondrit"

Hoogstens sprake van wegdek dat langzaam desintegreert. ?

Geplaatst:
3 minuten geleden, vince522 zei:

Eerste editie dat ik grotendeels zelf gereden heb en was echt fantastisch, bedankt voor het gezelschap @zwoemba en af en toe een instructie toen we @Rabbit kwijt waren (of losgereden hadden ?).

Tempo zat van in het begin echt goed, de Alpina volgen was toen al op het randje en achter mij wat druk van  (ik geloof) @dragonfly, maar pas toen de Alpina vrije baan kreeg bleek pas hoe knetterhard zo'n ding gaat en niet alleen rechtdoor. De efficiëntie waarmee dat ding uit de bochten accelereert is echt waanzin, op sommige momenten gewoon moeten afhaken om niet over de limieten van de Mini te gaan.

Naar het einde toe aangesloten bij 2 S2K's tot uit het niets een E34 M5 kwam aanzetten met een bijzonder inhaalmanoeuvre?, qua tempo was dat quasi perfect, goed doorgereden maar niet constant 100% gaan. De laatste km's nog een 6 GTI die (zo leek het toch) moest inhouden op rechte stukken, is dat ding volledig standaard?

Ahja, en pinten aan €1 in het meest marginale café dat ik in de laatste jaren gezien heb. ?

Aaaaaah gij waart die gele MCS. Was nog lachen toen we met z'n allen achter de Alpina fout waren gereden in de laatste 2km. Plots 7-8 auto's die daar rechtsomkeert maken :lolz:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in