Stephane 1.695 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 7 minuten geleden, Naish zei: @Rabbit Houdt die ps4 zo goed baan? dat is moeilijk te zeggen op één ARD hé 't was niet koud maar ook niet te warm, niet vochtig... ik denk dat voor alle banden de omstandigheden nu gewoon ideaal waren. Quote
Populair bericht PJH 21.062 Geplaatst: 18 juni 2018 Auteur Populair bericht Geplaatst: 18 juni 2018 ARD We keren even terug naar 2017, oktober om precies te zijn. Ik zat voor mijn PC en ik had dit beeld voor mij: Hoe moet je daar nog iets gaan tussen krijgen zonder al te veel herhaling? Die lijnen zijn telkens een samenvatting van de beste wegen in de regio, anders zouden ze niet in de rondrit zitten, dus dat wil zeggen dat al de rest eigenlijk maar brol is. Toen speelde het idee om me te baseren op de Ardennenrit van Bimmerboard (paars) maar dat liet ik al snel vallen. Er zijn immers wel wat deelnemers die naar beide komen, en dan is dat toch ook erg jammer. De startplaats echter was wel een goeie voor Bimmerboard, en die kon dan ook nu terugkomen. Bovendien was er rond die startplaats nog redelijk wat lege ruimte, en ook tussen blauw en groen zat nog wat on-ontgonnen gebied. Time to investigate Twee weken intensief googlen naar bezienswaardigheden, uitzichtpunten en vooral recent vernieuwde wegen later, had ik min of meer een idee waar ik heen wou. Theorie en praktijk komen echter nooit overeen, dus werd het de hoogste tijd om te gaan verkennen. Uiteindelijk was de route "klaar" ergens rond februari. Ik zat toen op 327km, all of them awesome. Waarom zo lang? Ik wist dat ik door mijn drukke agenda de route zou moeten laten liggen tot twee weken voor het event. Dan heb je liever wat "overschot" zodat je kunt knippen als er ergens wegenwerken zouden zijn enz. Vorige week dan intensief gaan rijden, kijken in de buurt wat er te doen is, zoeken naar mogelijk komende wegenwerken door elke straatnaam in google te smijten enz enz enz. Er bleek nergens een probleem Dus ik had nog altijd 327km Dan maar zelf gaan knippen en verbinden, en uiteindelijk op 264km uitgekomen. Ik mik altijd tussen 250 en 270km, dus ik was tevreden. De laatste dagen voor het event moest er nog erg veel gebeuren. Koelwagen halen, groenten halen, vlees halen, startlocatie instructies geven, roadbook laten drukken, covers laten drukken, de boekjes maken, bonnetjes maken, naar de winkel gaan, ... toch niet te onderschatten zeker als je weet dat je de rondrit zelf zo laat mogelijk wil controleren, en dat dat een volledige dag kost (best case, als er problemen opduiken is dat makkelijk 2 dagen). Was toch even zweten en een strakke planning er op na houden, maar het is toch gelukt Eens alles in de sleepwagen was geladen, de Audi A4 met CVT van mijn vader, bleek die kar extreem ongelukkig. Hing echt met zijn gat op de grond, en aan 90km/h begon die al vrij snel te slingeren. Not good Gelukkig bood wax-it z'n camionet aan, wat echt een wereld van verschil was. Zondag dan, opgestaan en zo ziek als een hond, perfect Maar geen nood, eerst een Dafalgan, daarna sterk als 10.000 man. Met enige vertraging vertrokken maar toch nog ruim op tijd aangekomen bij de startplaats. Meteen alles wat klaarzetten, en dan iedereen wat verwelkomen. Het leek allemaal zeer vlot te gaan, tot het plots 12.55 was en er nog 10 man moest tekenen voor aanwezigheid Stress Wat doe je dan? De briefing verlaten? Niet wachten? Beide geen optie, want meteen na de briefing moest ik DIRECT vertrekken naar mijn fotopunt, anders had niemand een foto. Wachten na de briefing was dus geen optie, en 80 man laten wachten is ook een beetje jammer....dus dan maar gekozen om de madam te laten inschrijven terwijl ik de briefing gewoon gaf. Snel onze forum-admin uit het publiek getrokken en hem het bord gegeven, en er maar aan begonnen. Na de briefing bleek er nog ééntje te kort....er stond nog ergens een Tesla te superchargen en was daardoor te laat Snel een roadbook achtergelaten bij de bar, en de camionet in. 4min rijden naar mijn fotopunt, en daar werd ik plots voorbijgevlogen door een bende motards. Ja hallo, bende zotten Dat was echt 250+ op dat kleine rechte stuk voor sommigen... voor mij is het allemaal prima, zolang wij er geen last van hebben en ze niet te zot doen (lees: ideale lijn pakken over de vakken enz), maar ik vond het toch wel wat er over eigenlijk. 2 min later echter zag ik in de verte een mega groot everzwijn...en dan nog één...en nog één... 6 in totaal uiteindelijk. Ik heb er een foto van, en liet die ook zien aan de motards die zich kwamen draaien. Ze zeiden dat ze het rustig aan zouden doen, om dan gewoon opnieuw dat stuk af te knallen met het gas open op twee of minder wielen. Gekkenwerk Snel wat foto's gemaakt, en dan naar de barbecue gereden. Er was helaas file op de snelweg, dus dat moest dan ook nog binnendoor. Timeloss.... Aangekomen bij de BBQ zag ik dat er nog een andere groep op het terrein zat. Waalse jongeren, al goed gedronken en sigaretten aan het paffen. Ze zeiden dat ze een reservatie hadden tot 17.00, wat niet kan want ik had er eentje vanaf 16.30. Ik heb ze dan tijd gegeven tot 16.00, en dat vonden ze prima. Ik mocht dan terug komen en ze zouden weg zijn. Niet dus Uiteindelijk heb ik ze om 16.40 van het terrein gekregen en dan was het tijd om te beginnen vegen, want het was er toch een kleine zwijnenstal... er een probleem van maken kost enkel meer tijd, dus gewoon er aan beginnen dan maar Al snel kwamen dan wax-it en mayonaise aan, met in hun kielzog nog wat forummers. Wij waren dus nog maar net aan het klaarzetten en er was nog veeeeeeeeeel te doen -> STRESS je weet immers niet wanneer de rest er zal zijn. Dat kan 10min zijn, dat kan ook een uur zijn. Uiteindelijk is alles klaar geraakt voor de ontvangst van de grote bende. De BBQ was netjes in gang, alles stond klaar...perfect Vanaf dan was het simpelweg doordoen tot 's avonds. Daarna was het nog opruimen samen met alle vrijwilligers, waarvoor hopen dank!!! Het ging echt allemaal super vlot, en ik was om klokslag 12 uur al terug in Nevele. Dat had ik niet verwacht Ik denk dat het een vlekkeloze editie was, met een sterke route (vind ik persoonlijk), een leuke bende en geen incidenten zo zou het altijd moeten zijn Enige verbeterpunt voor volgend jaar: de BBQ plek heeft een nieuwe rooster sinds deze winter. De vorige was namelijk kapot net in het midden, waardoor er soms vlees in de kolen viel. Ik had zelf alles opgemeten om een andere rooster te laten maken voor de dag zelf, maar blijkbaar hebben ze hem zelf vervangen. Daar waren we blij mee, maar hij is wel 30% kleiner geworden dan er voor. Dat zorgde er voor dat we soms iets langer moesten wachten op vlees, dus ik ga kijken om dat probleem nog op te lossen tegen dat we 2019 zijn... maar dat is niet aan de orde. Nu eerst foto's sorteren, de camionet terugbrengen, de koelwagen wassen enz enz enz Tot de volgende 13 14 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 7 minuten geleden, PJH zei: ARD We keren even terug naar 2017, oktober om precies te zijn. Ik zat voor mijn PC en ik had dit beeld voor mij: Hoe moet je daar nog iets gaan tussen krijgen zonder al te veel herhaling? Die lijnen zijn telkens een samenvatting van de beste wegen in de regio, anders zouden ze niet in de rondrit zitten, dus dat wil zeggen dat al de rest eigenlijk maar brol is. Toen speelde het idee om me te baseren op de Ardennenrit van Bimmerboard (paars) maar dat liet ik al snel vallen. Er zijn immers wel wat deelnemers die naar beide komen, en dan is dat toch ook erg jammer. De startplaats echter was wel een goeie voor Bimmerboard, en die kon dan ook nu terugkomen. Bovendien was er rond die startplaats nog redelijk wat lege ruimte, en ook tussen blauw en groen zat nog wat on-ontgonnen gebied. Time to investigate Twee weken intensief googlen naar bezienswaardigheden, uitzichtpunten en vooral recent vernieuwde wegen later, had ik min of meer een idee waar ik heen wou. Theorie en praktijk komen echter nooit overeen, dus werd het de hoogste tijd om te gaan verkennen. Uiteindelijk was de route "klaar" ergens rond februari. Ik zat toen op 327km, all of them awesome. Waarom zo lang? Ik wist dat ik door mijn drukke agenda de route zou moeten laten liggen tot twee weken voor het event. Dan heb je liever wat "overschot" zodat je kunt knippen als er ergens wegenwerken zouden zijn enz. Vorige week dan intensief gaan rijden, kijken in de buurt wat er te doen is, zoeken naar mogelijk komende wegenwerken door elke straatnaam in google te smijten enz enz enz. Er bleek nergens een probleem Dus ik had nog altijd 327km Dan maar zelf gaan knippen en verbinden, en uiteindelijk op 264km uitgekomen. Ik mik altijd tussen 250 en 270km, dus ik was tevreden. De laatste dagen voor het event moest er nog erg veel gebeuren. Koelwagen halen, groenten halen, vlees halen, startlocatie instructies geven, roadbook laten drukken, covers laten drukken, de boekjes maken, bonnetjes maken, naar de winkel gaan, ... toch niet te onderschatten zeker als je weet dat je de rondrit zelf zo laat mogelijk wil controleren, en dat dat een volledige dag kost (best case, als er problemen opduiken is dat makkelijk 2 dagen). Was toch even zweten en een strakke planning er op na houden, maar het is toch gelukt Eens alles in de sleepwagen was geladen, de Audi A4 met CVT van mijn vader, bleek die kar extreem ongelukkig. Hing echt met zijn gat op de grond, en aan 90km/h begon die al vrij snel te slingeren. Not good Gelukkig bood wax-it z'n camionet aan, wat echt een wereld van verschil was. Zondag dan, opgestaan en zo ziek als een hond, perfect Maar geen nood, eerst een Dafalgan, daarna sterk als 10.000 man. Met enige vertraging vertrokken maar toch nog ruim op tijd aangekomen bij de startplaats. Meteen alles wat klaarzetten, en dan iedereen wat verwelkomen. Het leek allemaal zeer vlot te gaan, tot het plots 12.55 was en er nog 10 man moest tekenen voor aanwezigheid Stress Wat doe je dan? De briefing verlaten? Niet wachten? Beide geen optie, want meteen na de briefing moest ik DIRECT vertrekken naar mijn fotopunt, anders had niemand een foto. Wachten na de briefing was dus geen optie, en 80 man laten wachten is ook een jammer....dus dan maar gekozen om de madam te laten inschrijven terwijl ik de briefing gewoon gaf. Snel onze forum-admin uit het publiek getrokken en hem het bord gegeven, en er maar aan begonnen. Na de briefing bleek er nog ééntje te kort....er stond nog ergens een Tesla te superchargen en was daardoor te laat Snel een roadbook achtergelaten bij de bar, en de camionet in. 4min rijden naar mijn fotopunt, en daar werd ik plots voorbijgevlogen door een bende motards. Ja hallo, bende zotten Dat was echt 250+ op dat kleine rechte stuk voor sommigen... voor mij is het allemaal prima, zolang wij er geen last van hebben en ze niet te zot doen (lees: ideale lijn pakken over de vakken enz), maar ik vond het toch wel wat er over eigenlijk. 2 min later echter zag ik in de verte een mega groot everzwijn...en dan nog één...en nog één... 6 in totaal uiteindelijk. Ik heb er een foto van, en liet die ook zien aan de motards die zich kwamen draaien. Ze zeiden dat ze het rustig aan zouden doen, om dan gewoon opnieuw dat stuk af te knallen met het gas open op twee of minder wielen. Gekkenwerk Snel wat foto's gemaakt, en dan naar de barbecue gereden. Er was helaas file op de snelweg, dus dat moest dan ook nog binnendoor. Timeloss.... Aangekomen bij de BBQ zag ik dat er nog een andere groep op het terrein zat. Waalse jongeren, al goed gedronken en sigaretten aan het paffen. Ze zeiden dat ze een reservatie hadden tot 17.00, wat niet kan want ik had er eentje vanaf 16.30. Ik heb ze dan tijd gegeven tot 16.00, en dat vonden ze prima. Ik mocht dan terug komen en ze zouden weg zijn. Niet dus Uiteindelijk heb ik ze om 16.40 van het terrein gekregen en dan was het tijd om te beginnen vegen, want het was er toch een kleine zwijnenstal... er een probleem van maken kost enkel meer tijd, dus gewoon er aan beginnen dan maar Al snel kwamen dan wax-it en mayonaise aan, met in hun kielzog nog wat forummers. Wij waren dus nog maar net aan het klaarzetten en er was nog veeeeeeeeeel te doen -> STRESS je weet immers niet wanneer de rest er zal zijn. Dat kan 10min zijn, dat kan ook een uur zijn. Uiteindelijk is alles klaar geraakt voor de ontvangst van de grote bende. De BBQ was netjes in gang, alles stond klaar...perfect Vanaf dan was het simpelweg doordoen tot 's avonds. Daarna was het nog opruimen samen met alle vrijwilligers, waarvoor hopen dank!!! Het ging echt allemaal super vlot, en ik was om klokslag 12 uur al terug in Nevele. Dat had ik niet verwacht Ik denk dat het een vlekkeloze editie was, met een sterke route (vind ik persoonlijk), een leuke bende en geen incidenten zo zou het altijd moeten zijn Enige verbeterpunt voor volgend jaar: de BBQ plek heeft een nieuwe rooster sinds deze winter. De vorige was namelijk kapot net in het midden, waardoor er soms vlees in de kolen viel. Ik had zelf alles opgemeten om een andere rooster te laten maken voor de dag zelf, maar blijkbaar hebben ze hem zelf vervangen. Daar waren we blij mee, maar hij is wel 30% kleiner geworden dan er voor. Dat zorgde er voor dat we soms iets langer moesten wachten op vlees, dus ik ga kijken om dat probleem nog op te lossen tegen dat we 2019 zijn... maar dat is niet aan de orde. Nu eerst foto's sorteren, de camionet terugbrengen, de koelwagen wassen enz enz enz Tot de volgende toch ook een speciale vermelding aan @Mayonaise voor de lekkere ribbekes. Ik heb het gevoel dat hij een beetje vergeten wordt. 1 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 5 minuten geleden, Stephane zei: toch ook een speciale vermelding aan @Mayonaise voor de lekkere ribbekes. Ik heb het gevoel dat hij een beetje vergeten wordt. Haha lol, ik heb daar niks mee te maken Quote
Mazdastruction 4.276 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Leuke dag gehad, mevrouw Mazda vond het ook plezant. Aangename kennismaking @Krikkie @Monterey Jack ! Bedankt alweer voor de organisatie!! 1 1 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 1 uur geleden, Stephane zei: De uitspraak van ARD2018 is in mijn ogen wel van @PJH "er is geen onverhard tijdens deze rondrit" Een beetje ruwe ondergrond dat was al. En al die zielepoten daar aan 40 per uur over terwijl ge er net een goed kon doortrekken. Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Zojuist, Le Capri Mauve zei: Een beetje ruwe ondergrond dat was al. En al die zielepoten daar aan 40 per uur over terwijl ge er net een goed kon doortrekken. ja, Gio... Quote
Krikkie 9.874 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Zojuist, Le Capri Mauve zei: Een beetje ruwe ondergrond dat was al. En al die zielepoten daar aan 40 per uur over terwijl ge er net een goed kon doortrekken. Ik ben mijn velgen lief Quote
Lotuzzz 17.094 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 1 uur terug, Rabbit zei: Ja, inderdaad. Piemels Iedereen mij maar brainless volgen. Ik zat trouwens op een 9.45 /100 km volgens spritzmonitor. Mijn fantastische navi-gay-tor had al geroepen dat ik naar rechts moest, maar daar zat de Toyota die ik aan het inhalen was Quote
RRD 9.560 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Ondanks dat ik de kater van mijn leven had en mottig werd van mijn eigen rijstijl me toch geamuseerd . Die motards waar PJH het hierboven over heeft zijn wij tegengekomen in de tegenovergestelde richting (net voor het punt waar @PJH stond te fotograferen). WTF daar toch een klein stressmomentje gehad. Was net een paar auto's aan het inhalen met snelheden net iets boven de toegestane limiet, tot er in tegenovergestelde richting een moto aan +/- 160km/u de bocht uit kwam . Vervolgens bocht ingedoken en een stuk of 4 - 5 moto's die PLAT tegen de grond de bocht aan het nemen waren tegen de middenstreep. Kan plots heel erg fout gaan op een paar seconde tijd in zo'n geval... 1 Quote
Monterey Jack 6.513 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 11 minutes ago, Mayonaise said: Haha lol, ik heb daar niks mee te maken 'Mensen, de ribbetjes zijn al klaar' 1 minuut later : 'Nee laat maar, ze zijn al weer op' 5 minutes ago, Mazdastruction said: Leuke dag gehad, mevrouw Mazda vond het ook plezant. Aangename kennismaking @Krikkie @Monterey Jack ! Bedankt alweer voor de organisatie!! Idem! Mooi tempo van de MX5-jes. 1 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 1 minuut geleden, RRD zei: Ondanks dat ik de kater van mijn leven had en mottig werd van mijn eigen rijstijl me toch geamuseerd . zat ook in de shortlist voor uitspraak van de dag 2 minuten geleden, Monterey Jack zei: 'Mensen, de ribbetjes zijn al klaar' 1 minuut later : 'Nee laat maar, ze zijn al weer op' Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 4 minuten geleden, Krikkie zei: Ik ben mijn velgen lief Ik ben echt gestopt om wat een gat te laten. Op een baan met grip kunt ge redelijk snel gaan en de putten nog ontwijken. Op poeierdroog onverhard met zand is dat wat anders. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 31 minuten geleden, Naish zei: @Rabbit Houdt die ps4 zo goed baan? Staken onder de E63, superband. 0,0 onderstuur en past perfect bij de toch wel aggressieve negatieve camber afstelling vd AMG, en uit stilstand in RWD-mode slechts een heel klein beetje gripverlies. Echt indrukwekkend. Misschien minder interessant maar het verbruik van de nieuwe 4 liter is ook wel ferm. Gemiddelde van 14,9l voor de volledige dag. Feitelijk een 2l meer dan een C43. Om 20l te zuipen moet ge écht zot doen zo blijkt. Autostrade haalt het verbruik sterk naar beneden: 125 op cc is een 9 liter, en als je hem in de V4 stand krijgt af en toe zakt het nog wat. De oude 5.5 haalde nooit zo'n cijfers. Los daarvan is de auto achterlijk snel/capabel/fun, motor en vbak buiten categorie, en chassis echt erg sportief en kan erg goed z'n 2 ton wegmoffelen. Precies een grote hot-hatch Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 (aangepast) Een van de uitdagingen vond ik het wisselen tussen buitenkant baan, heel weinig marge , naar open zicht, nieuwe lijn kiezen, en terug. Pas bij de open lijn kon ik veilig de volle grip opzoeken, en die is bij mijn spaarbandjes voldoende. Ophanging kon hard remmen niet zo goed aan vond ik. Met den oudste van den hoop zitten klappen(Smart, vorig jaar Lotus) en wat overeenkomsten gevonden. Voorkeur voor lichte autos, niet geinteresseerd in rap rechtdoor, en hij rijdt veel met de kleinere velg/dikkere wang. 18 juni 2018 aangepast door Le Capri Mauve Quote
gl3nn 9.425 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Zoals steeds toch dé rit van het jaar Opnieuw treintje gereden met @DRIVER-W, deze keer dan zelf de kop getrokken en bewust niet het tempo van vorig jaar herhaald Was nog steeds vlot genoeg om leuk te zijn. Bedankt aan co @quadrifoglio voor de instructies (de paar keer dat we fout zaten zat er natuurlijk net volk achter ons ) en het aanhoren van mijn freestyle medley met oa Que Sera, Total Eclipse of the Heart en andere klassiekers. Komt ervan als ge slechte ontvangst hebt. Knol van de dag @BlackFox waarop we de halve dag aan het wachten waren. Die zou ineens gestopt zijn met treintje te volgen. Bezorgdheid vanwege @Asserti, wij 70x (!!!) gebeld, Child Focus en CSI Gaymühle ingelicht en dan bleek meneer al aan de BBQ te zijn. Passagier kon blijkbaar niet goed tegen de haarspeldbochtjes Uiteindelijk wel een topdag. Ik was oprecht voldaan gisterenavond Mijn remmen achteraan waren ook voldaan. Ook atijd fijn om oude bekenden terug te zien, een babbeltje te slaan en naar anderen passief te staren vanop 15 meter. 2 Quote
BMWMB 12.407 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Ha right, BMWMB z'n soundtrack... x oneindigDie van mij, of van mijn auto? [emoji2] Quote
Rabbit 3.135 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 1 uur terug, Naish zei: @Rabbit Houdt die ps4 zo goed baan? Wel, Het is een beetje moeilijk vergelijken voor me. Ik had vrij versleten PSS liggen. Nog juist wat profiel over, maar echt niet veel meer. Als ik daar in ESP OFF / Sport+ wat gas gaf kwam die kont direct los in een bocht in het droge. Met de PS4S lukt dat in Sport+ alvast niet meer. Ik ben ook geneigd te zeggen dat het een topband is. Zou eens moeten kunnen testen met een versie PSS natuurlijk. Quote
Lotuzzz 17.094 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 24 minuten geleden, Le Capri Mauve zei: Ik ben echt gestopt om wat een gat te laten. Waren al gaten genoeg! Quote
Lotuzzz 17.094 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 6 minuten geleden, BMWMB zei: Die van mij, of van mijn auto? Beide een onweerstaanbaar gezang 1 Quote
Lotuzzz 17.094 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 16 minuten geleden, gl3nn zei: Mijn remmen achteraan waren ook voldaan. Er was iemand met zeer stinkende remmen op een bepaald punt, jij? Quote
Lotuzzz 17.094 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 21 minuten geleden, gl3nn zei: CSI Gaymühle naar anderen passief te staren vanop 15 meter. en 1 1 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 25 minutes ago, gl3nn said: Mijn remmen achteraan waren ook voldaan. Dat verklaart het mooie metalige geluid tijdens de laatste 40km van de rit Dit keer remblokken mét auditieve melding besteld. Nuja, deze hadden dat ook, maar de melding kwam in de vorm van metaal op metaal.. Ineens ook verse schijven achter besteld, weg met dat roestrandje! Quote
bt. 7.634 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Ik ga dit topic enkele dagen mijden, denk ik Quote
gl3nn 9.425 Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 5 minuten geleden, Lotuzzz zei: Er was iemand met zeer stinkende remmen op een bepaald punt, jij? Denk @DRIVER-W maar ben niet zeker... Heb die van mij wel mooi blauw gestookt! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.