BMWMB 9.683 Geplaatst: 12 april 2018 Delen Geplaatst: 12 april 2018 Om de 991 reeks in schoonheid te eindigen komt er nog een laatste gelimiteerde versie, nl. een Speedster. Wat nog niet zeker is, is wat de krachtbron gaat zijn, de 4.0 NA van de GT3 of de 3.0 BT van de GTS. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.545 Geplaatst: 12 april 2018 Delen Geplaatst: 12 april 2018 23 minutes ago, BMWMB said: Wat nog niet zeker is, is wat de krachtbron gaat zijn, de 4.0 NA van de GT3 of de 3.0 BT van de GTS. Is toch vrij logisch wat het zal zijn gezien de velgen, bumpers, uitlaat, etc.? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.712 Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 7 hours ago, Phil said: Is toch vrij logisch wat het zal zijn gezien de velgen, bumpers, uitlaat, etc.? 2.0 flat 4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.668 Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 RS motor had ik opgevangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.211 Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 2 uren geleden, Niko80 zei: 2.0 flat 4. I lol'd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.975 Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 2 hours ago, William Blake said: RS motor had ik opgevangen Zal wel zoiets zijn, is toch altijd een hele dure 911 geweest, dus waarom er dan een "simpele" motor in leggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 2 uren geleden, ir_fuel zei: Zal wel zoiets zijn, is toch altijd een hele dure 911 geweest, dus waarom er dan een "simpele" motor in leggen. dan kan de hele heisa opnieuw beginnen. welke is beter: gt3 met spoiler, gt3 touring of gt3 speedster. (de laatste is lichter en heeft een plattere voorruit dus betere aero en gewichtsverdeling) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JerryLambo 285 Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 GTS-motor lijkt mij toch vanzelfsprekender. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 14 april 2018 Delen Geplaatst: 14 april 2018 (aangepast) Jup, was zo bij de 997 in elk geval. En ze gaan voor véél geld:https://rmsothebys.com/en/auctions/AM17/Amelia-Island/lots/r155-2011-porsche-911-speedster/416330 14 april 2018 aangepast door CHARLE5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 15 april 2018 Delen Geplaatst: 15 april 2018 Mijn ex schoonmoeder heeft zo eentje, een witte 997. Nooit een mooi ding gevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.619 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.619 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.975 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Ne GT3 cabrio Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 550 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 GT3 Touring cabrio [emoji1] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.545 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 19 hours ago, Audi S8 said: Dat ziet er toch niet uit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Net wel, met dat lange platte dak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.975 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 1 hour ago, Phil said: Dat ziet er toch niet uit... Natuurlijk niet. Dat zal dan ook wel niet het definitieve cabriodak zijn, gezien de prachtige afwerking ervan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.800 Geplaatst: 19 mei 2018 Delen Geplaatst: 19 mei 2018 GT3 Touring cabrio [emoji1]Manueel , atmo, cabrio : enige keuze.Het zou eigenlijk nog perfect kunnen ook. En ongetwijfeld kopers trekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0231 162 Geplaatst: 19 mei 2018 Delen Geplaatst: 19 mei 2018 Kleurkeuze wagen en kleurkeuze stoffen kap , dubbel probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.104 Geplaatst: 19 mei 2018 Delen Geplaatst: 19 mei 2018 7 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Manueel , atmo, cabrio : enige keuze. Het zou eigenlijk nog perfect kunnen ook. En ongetwijfeld kopers trekken. Ja, mij. (Serieus gemeend.) Ik houd (enorm) van analoog rijden, zo'n motor als deze van de GT3 moet voor mij niet uitgewrongen worden om plezier te geven (middenin met deellast is ook prachtig, maar het mag en kan uiteraard ook (graag) voluit), de verminderde torsiestijfheid van 't koetswerk zou mij op mijn ontspanningsritjes geenszins storen, en ik rijd enorm graag "open" (cabrio, moto) omdat dat een enorme boost geeft aan de beleving. Best of all worlds, lijkt me, qua gepassioneerd rij-apparaat voor "mijn" typisch gebruik. (Mocht ik dat kunnen betalen, that is.) Ik vind 't er persoonlijk niet uit zien en ik ga bij elke car meeting het snuiven van de echte passionisti moeten ondergaan wegens "cabrio flikker décapo flaneermobiel", maar ze doen maar. ... Enige enorme nadeel dat we allemaal onderkennen: het ding heeft geen spoiler achteraan en gaat dus bij de eerste flauwe bocht aan 25 à 30 per uur compleet oncontroleerbaar de bocht uit met moordend overstuur. Dat zou me wel waf afschrikken. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 19 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2018 Manueel , atmo, cabrio : enige keuze.Het zou eigenlijk nog perfect kunnen ook. En ongetwijfeld kopers trekken. Ja, ik zou ‘m wel willen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 20 mei 2018 Delen Geplaatst: 20 mei 2018 Pete Stout, hoofdredacteur van 000 magazine, vertelt in volgende podcast (https://www.podcastone.com/spikes-car-radio vanaf 44:50) dat het oorspronkelijke plan was om al in de 997 Speedster (en Sport Classic) een GT-motor te leggen. Het GT-departement zou echter geweigerd hebben om in een Exclusive-product hun motor te laten leggen. De relatie tussen het GT en Exclusive departement zou nu verbeterd zijn waardoor nu wél de 4.0 zou worden gebruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.104 Geplaatst: 20 mei 2018 Delen Geplaatst: 20 mei 2018 Klinkt een beetje gek. In een bedrijf zoals dat, lijkt mij zo'n beslissing enkel ingegeven te kunnen zijn door ofwel een (grondige) technische reden, ofwel (en waarschijnlijk vooral) door geldelijke redenen. Dat Piet van dienst A een beetje minder vriendjes is met Pol van dienst B, lijkt me in zo'n professioneel bedrijf toch écht niet de reden te kunnen zijn? 't Vertelt natuurlijk wel lekker sappig, in deze hln.be-tijden... (Maar ik kan me dus vergissen.) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 20 mei 2018 Delen Geplaatst: 20 mei 2018 Het is waar dat het een beetje infantiel klinkt voor zo'n bedrijf. Maar die kerel is toch niet de eerste de beste internet trol (https://petrolicious.com/articles/000-magazines-pete-stout-shares-his-views-on-porsche-media-life-and-the-intersections-therein). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.975 Geplaatst: 28 mei 2018 Delen Geplaatst: 28 mei 2018 On 5/19/2018 at 11:19 AM, gTa said: Ik houd (enorm) van analoog rijden, zo'n motor als deze van de GT3 moet voor mij niet uitgewrongen worden om plezier te geven (middenin met deellast is ook prachtig, maar het mag en kan uiteraard ook (graag) voluit), Je wil voor op straat toch echt wel iets meer middengebied, ipv een motor die enkel maar vraagt van naar 9K rpm gejaagd te worden. On 5/19/2018 at 11:19 AM, gTa said: de verminderde torsiestijfheid van 't koetswerk zou mij op mijn ontspanningsritjes geenszins storen, Straffe kerel als je dat merkt bij een Porsche Bij de 911 geen ervaring mee maar verschil in stijfheid tussen een Boxster en een Cayman? Nou ... On 5/19/2018 at 11:19 AM, gTa said: en ik rijd enorm graag "open" (cabrio, moto) omdat dat een enorme boost geeft aan de beleving. Best of all worlds, lijkt me, qua gepassioneerd rij-apparaat voor "mijn" typisch gebruik. (Mocht ik dat kunnen betalen, that is.) Ik vind 't er persoonlijk niet uit zien en ik ga bij elke car meeting het snuiven van de echte passionisti moeten ondergaan wegens "cabrio flikker décapo flaneermobiel", maar ze doen maar. Idd. Beleving is maal 10. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.