Ga naar inhoud

GEZOCHT: break voor max 12 000 eur, automaat


Bompa

Aanbevolen berichten

Een kennis zoekt een andere auto, liefst tegen eind mei.

Budget: max 12 000, incl BTW. Is belangrijke eis, idem automaat, en ruimte (break, suv, monovolume, ... maar momenteel kijken ze alleen naar breaks).

Doen 10 000 a 15 000 km/j, dus benzine mag, diesel niet echt een probleem als ie maar euro5 of beter nog, euro6 is. Hebben nu een Golf van 21j, ze rijden dus lang met hun auto.

Maar het mag wat meer zijn, iets met een beetje opties kan geen kwaad, want hun kale Golf zijn ze een beetje beu.

Hebben al naar een Peugeot 508 en een BMW 520D gekeken, maar een goed uitgeruste Skoda of aanverwanten mogen zeker ook.

Iemand van de verkopers iets staan? ( @RRD, @DRIVER-W, @Avantus, @TomT, @Ritsuke , @gl3nn, @Frekkel   .... enz)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die veel voor weinig willen zou ik toch geen 9 jaar oude Audi A6 aanraden hoor... Ik zou ze eerder een jonge(re) tweedehands Kia of Hyundai aanraden die goed uitgerust is en waar ze effectief nog heel wat jaren verder mee kunnen. Niet de prestige van een Audi A6 uiteraard, maar ik betwijfel of iemand die rijdt met een VW Golf van +20jaar oud daar wakker van ligt.

Of simpelweg zoiets. Voor hun budget gewoon een nieuwe wagen (turbobenzine en EU6):
https://www.cardoen.be/nl/auto/dacia-logan-mcv-laureate-tce-90-127349

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jochen zei:

Die 508 wil je hen echt niet geven als ze nog iets om autorijden malen? Zelfs collega's, die echt geen autoliefhebber zijn begonnen zich te storen aan dat ding. Is een halfautomaat, waarbij je best je voet van het gas haalt als ie moet schakelen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, DDke zei:

 

16 uren geleden, Bompa zei:

Budget mag niet overschreden worden.

En het is geen automaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ST TDCi zei:

Mensen die veel voor weinig willen ...

Allé, van waar haal je dat nu? Die twee mensen kennen niks van auto's. Maar ze willen iets meer dan hun Golfje van 21j.

Ik denk dat jij meer beantwoordt aan dit profiel dan zij.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles al doorgegeven, die D5 is wat te geweldig (+ BIV en verkeersbelasting), de rest zijn wel kanshebbers denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rabbit zei:

Die 508 wil je hen echt niet geven als ze nog iets om autorijden malen? Zelfs collega's, die echt geen autoliefhebber zijn begonnen zich te storen aan dat ding. Is een halfautomaat, waarbij je best je voet van het gas haalt als ie moet schakelen :P 

Klopt, ik heb een collega gehad waar het ding zelfs uit zichzelf naar voren sprong toen ie stilstond op een druk kruispunt. Levensgevaarlijk die "boite manuelle pilotée"! Was in een C4 Grand Picasso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Goesting zei:

Klopt, ik heb een collega gehad waar het ding zelfs uit zichzelf naar voren sprong toen ie stilstond op een druk kruispunt. Levensgevaarlijk die "boite manuelle pilotée"! Was in een C4 Grand Picasso.

Die zit niet meer in veel modellen denk ik. Draak van een bak :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Bompa zei:

Allé, van waar haal je dat nu? Die twee mensen kennen niks van auto's. Maar ze willen iets meer dan hun Golfje van 21j.

Ik denk dat jij meer beantwoordt aan dit profiel dan zij.

Ze rijden met een kale Golf zeg je toch zelf? Iemand die autominded is rijdt niet met een kale Golf tenzij van de firma gekregen (en die wagens zijn zelfs nooit kaal). Dus dan denk ik eerder aan (basis) mobiliteit dan aan een bepaalde sportiviteit of luxe. Nu goed, ik had over de automaat gekeken, dus valt die optie toch sowieso af. Los daarvan: Een tweedehandswagen van +8 jaar is toch een wagen waarmee je (na het jaar garantie indien niet particulier gekocht) bepaalde kosten vrij snel kunnen opduiken hé. Hoeveel distributieriemen hebben niet als interval xxx.xxx km of 10 jaar, enz....  

Iedereen beantwoord trouwens aan dat profiel. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ir_fuel zei:

Zouden mensen die op AM een Dacia aanraden een ban kunnen krijgen aub? @Ritsuke 

 

Dank u

Wat heb je het liefst naast je staan draaien, een nieuwe EU6 benzinemotor of een EU3 oude diesel? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ST TDCi zei:

Ze rijden met een kale Golf zeg je toch zelf? Iemand die autominded is rijdt niet met een kale Golf tenzij van de firma gekregen (en die wagens zijn zelfs nooit kaal). Dus dan denk ik eerder aan (basis) mobiliteit dan aan een bepaalde sportiviteit of luxe. Nu goed, ik had over de automaat gekeken, dus valt die optie toch sowieso af. Los daarvan: Een tweedehandswagen van +8 jaar is toch een wagen waarmee je (na het jaar garantie indien niet particulier gekocht) bepaalde kosten vrij snel kunnen opduiken hé. Hoeveel distributieriemen hebben niet als interval xxx.xxx km of 10 jaar, enz....  

Iedereen beantwoord trouwens aan dat profiel. 

 

Zij zijn niet autominded en hebben die auto destijds kunnen overnemen van familie. Ze kennen niks van auto's. Bovendien heb ik al meer kale firma-Golfs gezien dan goed uitgeruste.

En dat er kosten zijn aan een wagen van 8j of meer weten ze ook, staat ook nergens dat ze beweren dat dat niet zo mag zijn.

En dat iedereen aan dat profiel beantwoordT vind ik niet juist. Kwaliteit heeft zijn prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, ik heb de mijne indertijd verkocht voor 9000€ (of zelfs 8 weet het niet goed meer). 80K km en 5j. was hij toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, jvc zei:

Wat vinden ze van een Ford Mondeo?

https://www.2dehands.be/autos/ford/mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-champions-418190048.html

Als je nog wat verder zoekt vind je misschien iets interessants voor 12k.

Ik ken zelf de Mondeo redelijk goed, en heb deze alvast doorgestuurd. Ze zijn onder de indruk.

De Peugeots zullen ze wat achterwege laten, wegens de vreemde automaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid