Ga naar inhoud

GEZOCHT: break voor max 12 000 eur, automaat


Bompa

Aanbevolen berichten

Ik heb niks staan, maar zou wellicht uitkijken naar een zuivere 318/320d E91 touring met euro 5, Moet wel te vinden zijn met een lage km-stand voor dat geld.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, RRD zei:

Ik heb niks staan, maar zou wellicht uitkijken naar een zuivere 318/320d E91 touring met euro 5, Moet wel te vinden zijn met een lage km-stand voor dat geld.

En ze best even informeren over het gevaar van de "Timing Chain" zeker? Je wilt die mensen daar echt niet mee opzadelen, of ze mogen hun prijs *2 doen. Als die auto altijd bij BMW onderhouden is geweest, geen probleem, maar indien niet zo, zit je wel met een serieus probleem als het voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bompa zei:

Welke motor heeft daar last van? Elke 18 en 20, ook in de 5?

Elke N47. Dit wil zeggen: Elke 16d, 18d, 20d. Ik heb er zelf 3 gehad en geen miserie mee gehad, maar ik zeg het maar. Voor de rest een zeer goed blok.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2018 om 14:16, Bompa zei:

Zij zijn niet autominded en hebben die auto destijds kunnen overnemen van familie. Ze kennen niks van auto's. Bovendien heb ik al meer kale firma-Golfs gezien dan goed uitgeruste.

En dat er kosten zijn aan een wagen van 8j of meer weten ze ook, staat ook nergens dat ze beweren dat dat niet zo mag zijn.

En dat iedereen aan dat profiel beantwoordT vind ik niet juist. Kwaliteit heeft zijn prijs.

Klopt, maar ik heb het dan ook niet enkel over bezuinigen op kwaliteit.
Als geld geen rol speelde dan had je baas niet de "oude" V60's gekocht omdat het een superdeal was, maar het nieuwe model.
Dus ik herhaal: iedereen wil zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk, ongeacht de prijsklasse waar je in shopt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid