Glenn-N 8.235 Geplaatst: 30 juni 2012 Delen Geplaatst: 30 juni 2012 Waanzin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.452 Geplaatst: 30 juni 2012 Delen Geplaatst: 30 juni 2012 Niet normaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 1 juli 2012 Delen Geplaatst: 1 juli 2012 Pagani, echt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GinoV 25 Geplaatst: 2 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.207 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 Sound van de Huayra is een pak minder, maar wat moet dat ding hard trekken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 Mja, doe mij toch maar de Koenigsegg Agera R, als ik zou kunnen kiezen. Puur van een engineering standpunt dan. Die Zweden zijn niet normaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.667 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 Sound van de Huayra is een pak minder, maar wat moet dat ding hard trekken Fuck, wat een machine. Koppel + turbo noises + lage gewicht = nuts Mja, doe mij toch maar de Koenigsegg Agera R, als ik zou kunnen kiezen. Puur van een engineering standpunt dan. Die Zweden zijn niet normaal. Waarom? Hoe staat Koenigsegg boven Pagani qua engineering? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 Waarom? Hoe staat Koenigsegg boven Pagani qua engineering? Ik vind van wel ja. Ze hebben om te beginnen al hun eigen motor ontwikkeld, en wat voor motor. Qua ophanging zijn het ook geen uilen blijkbaar. Je moet die reportage maar eens bekijken van hun fabriek op youtube. Mijn ogen zijn toen open gegaan, jawadde! Pagani is veel meer "Italiaans". Design design design. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.667 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 Ik vind van wel ja.Ze hebben om te beginnen al hun eigen motor ontwikkeld, en wat voor motor. Qua ophanging zijn het ook geen uilen blijkbaar. Je moet die reportage maar eens bekijken van hun fabriek op youtube. Mijn ogen zijn toen open gegaan, jawadde! Pagani is veel meer "Italiaans". Design design design. Die repo heb ik ook al gezien. Idd erg straf wat ze daar produceren. Die motor is eigenlijk in de basis nog altijd een Ford V8 als ik mij niet vergis, al kan je nu wel spreken met een 'all-new' motorblok. Voor de rest, ja, Koenigsegg is gigantisch indrukwekkend, maar een beetje smakeloos (ik bedoel dan het design). Pagani is zo geflipt in z'n afwerking en details. Je hebt veel meer het gevoel een juweel te kopen. Moest ik het geld hebben, ik zou ze gewoon allebei kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 De nieuwe Koenigsegg ziet er toch een stuk beter uit dan de vorige. Bij Pagani is het er op sommige vlakken een beetje over imo (dashboard enzo). En dat die kerel daar effe handjes los die auto tot stilstand remt van 300+ per uur .... nou Oja, en tijdens een trackday op de Nordschleife hebben ze met dat ding 400 km/h gehaald op dat hobbelige rechte stuk. Damn En ik denk niet dat een Pagani beter is afgewerkt. Het design is gewoon prominenter op de voorgrond geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.667 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 De nieuwe Koenigsegg ziet er toch een stuk beter uit dan de vorige. Bij Pagani is het er op sommige vlakken een beetje over imo (dashboard enzo).En dat die kerel daar effe handjes los die auto tot stilstand remt van 300+ per uur .... nou Oja, en tijdens een trackday op de Nordschleife hebben ze met dat ding 400 km/h gehaald op dat hobbelige rechte stuk. Damn En ik denk niet dat een Pagani beter is afgewerkt. Het design is gewoon prominenter op de voorgrond geplaatst. w t f 400 op Döttinger Höhe. Geschift; maar wat wil je ook met 1000+ pk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 w t f 400 op Döttinger Höhe. Geschift; maar wat wil je ook met 1000+ pk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.216 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 Typisch, zo'n loser in een GT3 denkt die Koenigsegg eventjes te pakken. Ik vind er niet zoveel aan, Pagani is veel indrukwekkender zowel qua exterieur als interieur maar goed dat is persoonlijke smaak. Het zullen beide wel ongelooflijk indrukwekkende auto's zijn als je er mee rijdt maar toch zou ik voor de Italiaan kiezen en liever een Zonda. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.452 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 Sound van de Huayra is een pak minder, maar wat moet dat ding hard trekken Wat een gigantisch vet turbogeblaas. :inlove: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.235 Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 Ik vind van wel ja.Ze hebben om te beginnen al hun eigen motor ontwikkeld, en wat voor motor. Qua ophanging zijn het ook geen uilen blijkbaar. Je moet die reportage maar eens bekijken van hun fabriek op youtube. Mijn ogen zijn toen open gegaan, jawadde! Pagani is veel meer "Italiaans". Design design design. Jep. Ik was toch ook ferm onder de indruk van dat filmpje van Koenigsegg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.667 Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 Ik heb dat filmpje een tijdje geleden al gezien en toen dacht ik: 'hmm dat lijkt me geen 400' plus het feit dat hij in z'n begrenzer knalt aan die snelheid doet mij verder twijfelen, volgens mij is dit gewoon top of 5 of 6 de versnelling, en dan los in de begrenzer. wat nog steeds losjes over de 300 moet zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 Ik heb dat filmpje een tijdje geleden al gezien en toen dacht ik: 'hmm dat lijkt me geen 400' Ja jij kan dat zeker goed inschatten zo. Die karren net ervoor gezien? Die gingen tegen de 300 btw http://www.koenigsegg.com/ Het staat op hun site. Zou me sterk lijken dat ze daar zelf over liegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.667 Geplaatst: 12 juli 2012 Delen Geplaatst: 12 juli 2012 Excuses Compleet gestoord dan. Wtf, en dan nog in die begrenzer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Denniske 6.999 Geplaatst: 18 juli 2012 Delen Geplaatst: 18 juli 2012 Vet ding, valt beter mee IRL dan op foto moet ik zeggen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daann 4.202 Geplaatst: 19 juli 2012 Delen Geplaatst: 19 juli 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.235 Geplaatst: 23 juli 2012 Delen Geplaatst: 23 juli 2012 http://www.autogespot.nl/pagani-huayra/2012/07/17 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.235 Geplaatst: 28 juli 2012 Delen Geplaatst: 28 juli 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 24 september 2012 Delen Geplaatst: 24 september 2012 Cool, ik wist niet dat die koffers aan de zijkant had, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dane 1.810 Geplaatst: 28 november 2012 Delen Geplaatst: 28 november 2012 http://www.jaylenosgarage.com/video/driving-the-pagani-huayra/1424858/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.235 Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 01:13.8 Pagani Huayra 01:15.1 Ariel Atom V8 500 01:16.2 McLaren MP4-12C 01:16.5 Lamborghini Aventador 01:16.8 Bugatti Veyron Super Sport 01:17.1 Gumpert Apollo S 01:17.3 Ascari A10 01:17.6 Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing) 01:17.7 Noble M600 (cold) 01:17.8 Nissan GT-R (2012) Echt zot. Wat een machine... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.