Ga naar inhoud

Pagani Lovers


GinoV

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Mja, doe mij toch maar de Koenigsegg Agera R, als ik zou kunnen kiezen. Puur van een engineering standpunt dan. Die Zweden zijn niet normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sound van de Huayra is een pak minder, maar wat moet dat ding hard trekken :o

Fuck, wat een machine. Koppel + turbo noises + lage gewicht = nuts

Mja, doe mij toch maar de Koenigsegg Agera R, als ik zou kunnen kiezen. Puur van een engineering standpunt dan. Die Zweden zijn niet normaal.

Waarom? Hoe staat Koenigsegg boven Pagani qua engineering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom? Hoe staat Koenigsegg boven Pagani qua engineering?

Ik vind van wel ja.

Ze hebben om te beginnen al hun eigen motor ontwikkeld, en wat voor motor. Qua ophanging zijn het ook geen uilen blijkbaar. Je moet die reportage maar eens bekijken van hun fabriek op youtube. Mijn ogen zijn toen open gegaan, jawadde!

Pagani is veel meer "Italiaans". Design design design.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind van wel ja.

Ze hebben om te beginnen al hun eigen motor ontwikkeld, en wat voor motor. Qua ophanging zijn het ook geen uilen blijkbaar. Je moet die reportage maar eens bekijken van hun fabriek op youtube. Mijn ogen zijn toen open gegaan, jawadde!

Pagani is veel meer "Italiaans". Design design design.

Die repo heb ik ook al gezien. Idd erg straf wat ze daar produceren.

Die motor is eigenlijk in de basis nog altijd een Ford V8 als ik mij niet vergis, al kan je nu wel spreken met een 'all-new' motorblok.

Voor de rest, ja, Koenigsegg is gigantisch indrukwekkend, maar een beetje smakeloos (ik bedoel dan het design). Pagani is zo geflipt in z'n afwerking en details. Je hebt veel meer het gevoel een juweel te kopen.

Moest ik het geld hebben, ik zou ze gewoon allebei kopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Koenigsegg ziet er toch een stuk beter uit dan de vorige. Bij Pagani is het er op sommige vlakken een beetje over imo (dashboard enzo).

En dat die kerel daar effe handjes los die auto tot stilstand remt van 300+ per uur .... nou :)

Oja, en tijdens een trackday op de Nordschleife hebben ze met dat ding 400 km/h gehaald op dat hobbelige rechte stuk. Damn :lolz:

En ik denk niet dat een Pagani beter is afgewerkt. Het design is gewoon prominenter op de voorgrond geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Koenigsegg ziet er toch een stuk beter uit dan de vorige. Bij Pagani is het er op sommige vlakken een beetje over imo (dashboard enzo).

En dat die kerel daar effe handjes los die auto tot stilstand remt van 300+ per uur .... nou :)

Oja, en tijdens een trackday op de Nordschleife hebben ze met dat ding 400 km/h gehaald op dat hobbelige rechte stuk. Damn :lolz:

En ik denk niet dat een Pagani beter is afgewerkt. Het design is gewoon prominenter op de voorgrond geplaatst.

w t f 400 op Döttinger Höhe. Geschift; maar wat wil je ook met 1000+ pk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typisch, zo'n loser in een GT3 denkt die Koenigsegg eventjes te pakken.

:D

Ik vind er niet zoveel aan, Pagani is veel indrukwekkender zowel qua exterieur als interieur maar goed dat is persoonlijke smaak. Het zullen beide wel ongelooflijk indrukwekkende auto's zijn als je er mee rijdt maar toch zou ik voor de Italiaan kiezen en liever een Zonda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind van wel ja.

Ze hebben om te beginnen al hun eigen motor ontwikkeld, en wat voor motor. Qua ophanging zijn het ook geen uilen blijkbaar. Je moet die reportage maar eens bekijken van hun fabriek op youtube. Mijn ogen zijn toen open gegaan, jawadde!

Pagani is veel meer "Italiaans". Design design design.

Jep.

Ik was toch ook ferm onder de indruk van dat filmpje van Koenigsegg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Ik heb dat filmpje een tijdje geleden al gezien en toen dacht ik: 'hmm dat lijkt me geen 400'

plus het feit dat hij in z'n begrenzer knalt aan die snelheid doet mij verder twijfelen, volgens mij is dit gewoon top of 5 of 6 de versnelling, en dan los in de begrenzer.

wat nog steeds losjes over de 300 moet zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat filmpje een tijdje geleden al gezien en toen dacht ik: 'hmm dat lijkt me geen 400'

Ja jij kan dat zeker goed inschatten zo. Die karren net ervoor gezien? Die gingen tegen de 300 :)

btw

http://www.koenigsegg.com/

Het staat op hun site. Zou me sterk lijken dat ze daar zelf over liegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

01:13.8

Pagani Huayra

 

01:15.1

Ariel Atom V8 500

 

01:16.2

McLaren MP4-12C

 

01:16.5

Lamborghini Aventador

 

01:16.8

Bugatti Veyron Super Sport

 

01:17.1

Gumpert Apollo S

 

01:17.3

Ascari A10

 

01:17.6

Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing)

 

01:17.7

Noble M600 (cold)

 

01:17.8

Nissan GT-R (2012)

 

Echt zot. Wat een machine... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid