Ga naar inhoud

Je laatste benzineslurper


Soul

Aanbevolen berichten

Stel...

De groenen winnen op politiek valk...

En ze passen de wetten aan...

Alles boven de 150 pk en groter dan 2000 cc wordt weldra verboden, en d'er mag maar 1 gemotoriseerd privévervoermiddel per gezin zijn.

Maar je hebt nog 1 kans om je lievelingswagen te kopen, wat ook de motorische specs zijn, wordt dus je enige echte wagen voor de rest van je leven.

Je moet er wel realist in zijn, het is dan je enige wagen, dus als je 3 kinderen hebt, moet je d'er 2 thuis laten als je een tweezitter kiest, of moet je gaan voor bijvoorbeeld een M of- AMG-suv...

Wat bestel je ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het voor de rest van mijn leven is, denk ik eerder iets zoals dit.

de kinderen kunnen mee, je kan op reis, en je zit comfortabel als je wat ouder aan het worden bent. :D

4-20.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe nog niet voorgestelde Audi RS6.
Of als het een beetje ecologisch moet zijn Panamera Sport Turismo Turbo S e-Hybrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kinderen gaan minder en minder mee dus ruimte is minder van belang. Als ik dan toch ruimte nodig heb, huur ik wel een BMW touring :). Wegligging is minder prio, wat leukere bochten pakken met de nodige voorzichtigheid en alertheid is ook geen probleem. Open dak of cabrio is een must. Mooie lijn is wenselijk. Een viercilinder is taboe. 5 mag, 6 is leuker, 8 of 12 de max.

Ernaartoe wandelen moet me een glimlach geven.

De startknop indrukken nog net iets meer.

De eerste dot gas voor het vertrekken nog meer. De vierde en vijfde dot gas ... mja, we zijn klaar om te vertrekken.

Ik moet het gevoel hebben in een machine te zitten, en niet in een blik met een motor in. Het moet speciaal blijven. Maar toch een beetje all-round.

 

Ik kom steeds opnieuw op hetzelfde uit..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hellcat.thumb.jpg.bcea5ea459c8503cb471228d54e1c283.jpg

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, toere zei:

Ik blijf met mijn M4 rijden.

Verre van perfect, maar eigenlijk ook weer wel...  Denk en vrees dat het hierbij gaat stoppen. Tenzij sport hybrids de tijd nog even kunnen rekken... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Jeep Grand Cheroke Trackhawk getuned door Hennessy naar 1000pk 

Afbeeldingsresultaat voor jeep grand cherokee trackhawk hennessey

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, wooter zei:

DdNknwyVQAEbXYI.jpg

:ninja:

Mocht fastest me interesseren, ik had dit nooit gekozen.

Maar dat interesseert me geen zak. Bovendien heb ik de hele heisa rond dat zinnetje gevolgd, en mijn conclusie is dezelfde: interesseert me ook geen zak.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen daily, Aston Martin V12 Vantage S manueel.


Een daily zou ik te rap wisselen [emoji4]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als geld geen rol speelt, dan een S65 AMG limousine, want V12.

Meer realistisch een E43 AMG. 

Als niet daily een 997.2 GT3, en dan een saaie elektrokar erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tank om de groenen naar de hel te schieten maar als dit niet mag , dan momenteel een groene G63 AMG met bruin interieur omdat ik kinderen heb .

Anders een 911 4 GTS cabrio PDK in Crayon en natuurleder Expresso .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Ugeken zei:

We gaan niet al te moeilijk doen, een van deze twee...401A0371-FD21-46C8-BBA6-7CAF740A60A7.thumb.jpeg.9c94dd625831d54a7e1766ff87afeaaf.jpegE3CB5D8E-CC71-493B-A354-60D69FB174AF.thumb.jpeg.3cc4ad810d58f6d1983819ae1749bd35.jpeg

 

Neem gewoon de onderste

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Soul zei:

Stel...

De groenen winnen op politiek valk...

En ze passen de wetten aan...

Alles boven de 150 pk en groter dan 2000 cc wordt weldra verboden, en d'er mag maar 1 gemotoriseerd privévervoermiddel per gezin zijn.

Maar je hebt nog 1 kans om je lievelingswagen te kopen, wat ook de motorische specs zijn, wordt dus je enige echte wagen voor de rest van je leven.

Je moet er wel realist in zijn, het is dan je enige wagen, dus als je 3 kinderen hebt, moet je d'er 2 thuis laten als je een tweezitter kiest, of moet je gaan voor bijvoorbeeld een M of- AMG-suv...

Wat bestel je ?

 

Als NVA daarvoor nog een paar keer wint, zal je ook niet veel fun meer beleven aan die benzineslurper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid