Ga naar inhoud

Je laatste benzineslurper


Soul

Aanbevolen berichten

Als NVA daarvoor nog een paar keer wint, zal je ook niet veel fun meer beleven aan die benzineslurper.
Landje van trajectcontroles wordt dat hier dit en volgend jaar!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge moet gewoon weten waar ge nog wat fun kunt beleven buiten die trajectcontroles.

Ik heb trouwens liever de bochtige baantjes dan de rechte wegen waar iedereen tegen 200 (max toegelaten 120 km/h) kan vlammen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Liquid Li0n zei:
1 uur geleden, Martini Racing zei:
Als NVA daarvoor nog een paar keer wint, zal je ook niet veel fun meer beleven aan die benzineslurper.

Landje van trajectcontroles wordt dat hier dit en volgend jaar!

 

Chance dat België zo groot is!

op een ureke staan we in DE en op 10 min op de mooie polderbaantjes in NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Soul zei:

Stel...

De groenen winnen op politiek valk...

En ze passen de wetten aan...

Alles boven de 150 pk en groter dan 2000 cc wordt weldra verboden, en d'er mag maar 1 gemotoriseerd privévervoermiddel per gezin zijn.

Maar je hebt nog 1 kans om je lievelingswagen te kopen, wat ook de motorische specs zijn, wordt dus je enige echte wagen voor de rest van je leven.

Je moet er wel realist in zijn, het is dan je enige wagen, dus als je 3 kinderen hebt, moet je d'er 2 thuis laten als je een tweezitter kiest, of moet je gaan voor bijvoorbeeld een M of- AMG-suv...

Wat bestel je ?

Mijn moto is maar een 1300 en heeft op papier maar 107pk, ideaal. :D

Maar één gemotoriseerd vervoermiddel, dus ook (elektrische) moto's of bromfietsen? :shock:  Of bedoel je met gemotoriseerde privévervoermiddelen echt auto's met brandstofmotor? (Want als je je een Tesla Model S op de oprit kan permitteren, dekt dat het grootste deel van de noden af.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Lefty zei:

Dat is godverdomme een lastige vraag.

205je mag alleszins al blijven volgens de voorwaarden! 💘

Eén vervoermiddel met motor (ik gok dat de topicopener bedoelt "thermische motor die draait op fossiele brandstof"), vriend. Dus jij gaat in dit horrorverhaal aan de slag met je witte koekendoos? Okay. Ik kom even iets anders lenen uit jouw garage, dan, denk ik. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het breed houden, 1 motorisch vervoermiddel met een veel-te-hoog (hihihi) aantal pk. 

Maar 't is de ene, 't is de laatste voor jou (dus voor de rest van je leven) en je houdt rekening met je gezinstoestand, want het is er dus maar eentje en daar moet eventueel iedereen in kunnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Soul zei:

Laten we het breed houden, 1 motorisch vervoermiddel met een veel-te-hoog (hihihi) aantal pk. 

Maar 't is de ene, 't is de laatste voor jou (dus voor de rest van je leven) en je houdt rekening met je gezinstoestand, want het is er dus maar eentje en daar moet eventueel iedereen in kunnen...

Nice, dus een hoop moto's (allemaal kleine cc en relatief weinig vermogen) blijft mogelijk. Samen met een elektrische gezinswagen.

Dan kan ik richting sportkarren gaan kijken, gesteld dat de hypothese ook in houdt dat ik plots een gigantische zak geld vind. Dan denk ik dat ik op zoek ga naar een manuele 991.2 GT3, idealiter in blauw (miami, sapphire of PTS).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwestie dat ik toch nog het verschil tussen een paar autos gevoeld heb: een 911 die nog niet te braaf afgesteld is.

En een Elise kan daarna nog. Toch in dit verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, gTa zei:

Nice, dus een hoop moto's (allemaal kleine cc en relatief weinig vermogen) blijft mogelijk. Samen met een elektrische gezinswagen.

Dan kan ik richting sportkarren gaan kijken, gesteld dat de hypothese ook in houdt dat ik plots een gigantische zak geld vind. Dan denk ik dat ik op zoek ga naar een manuele 991.2 GT3, idealiter in blauw (miami, sapphire of PTS).

 

Dit is AM, je hebt die zak geld ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn huis is mijn spaarboek[emoji16]
Vorige week nog gehoord op een terras achter ons, dus er zijn er nog die zo redeneren [emoji14]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe nog niet voorgestelde Audi RS6.
Of als het een beetje ecologisch moet zijn Panamera Sport Turismo Turbo S e-Hybrid.


Voor mij ‘t zelfde aub.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Aston Martin Vanquish of DBS (niet de nieuwe) en dan scheiden van m’n vrouw zodat we technisch 2 ‘gezinnen’ vormen.

Zij mag dan F31 340i halen, ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haren komen omhoog van de gedachte...

Maar doe dan maar een Rolls Royce cunnidingeskes. Of Dawn... Fuck it, ik scheid zoals bt. van mijn vrouw en neem ze beide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagen komt zo over als een lego wagen, die op 1/1 gebracht is, met opzetstukken als luchthappers naast het achterzijraam en voor de achterwielen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Soul zei:

Wagen komt zo over als een lego wagen, die op 1/1 gebracht is, met opzetstukken als luchthappers naast het achterzijraam en voor de achterwielen. 

Alles heeft zijn functie, het is geen M pakket ofzo he! 😋 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid