Ga naar inhoud

2019 Porsche Macan


Audi S8

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Audi S8 zei:

Revealed in Shanghai as we speak.

porsche-macan-2019.jpg

Knap!

 

Alleen zou ik de ruimte nog opvullen tussen de nummerplaat en de letters porsche met macan. Dat ziet er wat leeg uit zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, kefkie zei:

Knap!

 

Alleen zou ik de ruimte nog opvullen tussen de nummerplaat en de letters porsche met macan. Dat ziet er wat leeg uit zo.

Dat komt nog; dit is gedaan omdat het een algemene model release is zonder in detail te gaan om welke versie het gaat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen fan van die stijl achterlichten.

2 hours ago, Audi S8 said:

porsche-macan-2019.jpg

Vond ze op de 718 niet mooi en sindsdien op praktisch elk model geïntroduceerd en binnenkort jammer genoeg ook op de 992.

Dat doorzichtig glas met die letters ziet er imo zo verschrikkelijk goedkoop uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, William Blake zei:

Vet.

Voorkant is ongewijzigd?

Extra gleufje onder de grote inlaat aan beide kanten.

En andere koplampunits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.e1673f3f364184a316552b3bd2acc35e.png

image.png.35abe5a493fc3f6ff03a95718de546e2.png

Dik, lijkt er op dat ze de kruisspaakjes nu ook in 21" maken, staggered setup?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan veel zeggen over een macan,

maar het is absoluut geen q5 net zoals een lambo urus geen q7 is en de macan heeft werkelijk waar een magistraal - sportief - onderstel ( luchtvering )

 

Heb er zelf bijna 2 jaar mee gereden en het onderstel is het beste waar ik ooit mee gereden heb, eigenlijk vele malen beter dan dar van een panamera

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond je post best zinvol en ik volgde, tot ik aan het laatste deel van je laatste zin kwam. Dát lijkt me toch een beetje straf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, zoals Germinal het schrijft, luidt het duidelijk dat hij het de beste auto vond waar hij mee gereden heeft en dat die beter aanvoelde dan van een Panamera. 't Is niet dat hij hier wil komen beweren dat (zonder meer) de Macan de betere auto is. I stand corrected.

Ik moet hem wel bijtreden in het eerste deel van zijn mening. De luttele keren dat ik met een Macan reed: waauw. Ik heb nog geen enkele BMW of Mercedes SUV gereden (inclusief de GLC en de nieuwe X3) die zo goed is, op dat vlak. Anderzijds vind ik de Macan binnenin behoorlijk eng, 't is absoluut geen grote auto (achterin al helemaal niet) en dat zou als gezinswagen hier een serieuze stap terug zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, zoals Germinal het schrijft, luidt het duidelijk dat hij het de beste auto vond waar hij mee gereden heeft en dat die beter aanvoelde dan van een Panamera. 't Is niet dat hij hier wil komen beweren dat (zonder meer) de Macan de betere auto is. I stand corrected.
Ik moet hem wel bijtreden in het eerste deel van zijn mening. De luttele keren dat ik met een Macan reed: waauw. Ik heb nog geen enkele BMW of Mercedes SUV gereden (inclusief de GLC en de nieuwe X3) die zo goed is, op dat vlak. Anderzijds vind ik de Macan binnenin behoorlijk eng, 't is absoluut geen grote auto (achterin al helemaal niet) en dat zou als gezinswagen hier een serieuze stap terug zijn.


Inderdaad, binnenin is een macan echt klein.. voelt ook zo aan.. vooral de achterbank en het gebrek van een zicht naar voor vanaf de achterbank.

Wat ik echt fenomenaal goed was is dat de macan echt aan de baan plakt en hoe sneller hoe beter dat onderstel zijn werk doet, je krijgt echt wel een beetje het gevoel van een sport(ieve) wagen te rijden. Niets voor op circuit he. Maar bijvoorbeeld van die lange verkeersdrempels met een plateau, die kan je met een macan aan een enorme rotvaart nemen.

Met een panamera moet je niet proberen zo een verkeersdrempel(verhoogd plateau) te nemen aan 80kph want dan is hij stuk.

Met een gemiddelde auto zou je omhoog vliegen maar een macan blijft plakken. Knap.

Kan mij ook nog herinneren dat ik op de snelweg regelmatig mij stuur 1-2 km kon lossen en dat de macan gewoon op zijn rijvak bleef ( zonder enige vorm van assistentie )

ik zou in elk geval nog een macan GTS overwegen als opvolger van de pana


Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Germinal zei:

Je kan veel zeggen over een macan,

maar het is absoluut geen q5 (..)

Een Q5 met Porsche dempers dan? 😑
Ik begrijp het hoor, 't is natuurlijk geen exact één op één kopie.
Je moet echter ook niet het licht van de zon gaan ontkennen, doe bij twijfel een beetje research.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Maxime S zei:

Dat is toch een facelift en geen nieuw model? 

Yep.

Maar elke vernieuwing heet "de nieuwe [...]" en men doet graag uitschijnen dat dat dan een nieuw model is.
Veel frappanter op dat vlak is dat de 718-modellen gewoon de facelift van de 981-reeks zijn, maar door de nieuwe motoren én de nieuwe naam én de facelift wil men zéér graag dat een nieuwe auto noemen ... which it isn't. Facelift. Maar wel een (zeer) grondige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid