Ga naar inhoud

Welke oldtimer?


bossie

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Titleist zei:

Het gaat dan over de 356 neem ik aan? :D

Ok ja als je dat echt wil qua looks, en er zullen er inderdaad wel zijn die goed rijden dan moet je dat vooral kopen. Mij doet het persoonlijk niets net zoals die cobra's. Toch zeker niet als eerste oldtimer, als je al zo'n porsche collectie hebt en een echte fanaat bent kan ik dat wel begrijpen hoor. Anderzijds zijn ze allicht wel betrouwbaar vergeleken met de gemiddelde oldtimer

Een porsche oldtimer is sowieso betrouwbaar...

Mijne 356 heeft nog nooit een steek laten vallen... Staat altijd gewoon in de garage zonder druppellader en dat ding start altijd meteen... Na meer dan een week stilstand beetje pompen maar dat is normaal.

Verder nog geen sleutel op gestaan, met uitzondering van de kapotte toerenteller (verbindingskabel) en een losgekomen stekker van de verlichting.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Denk dat je een 'pdk' niet mag vergelijken met een tiptronic :D

Nee, ik zou het niet moeten hebben terwijl ik voor een nieuwe/recente porsche wel zou pdk overwegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, flupke73 zei:

laten doorspoelen en dan werkt dat nog redelijk ok, maar 'k zou het ook niet willen maar zijne kaaiman is 'ook' pdk

Geen tiptronic,vorige week naar een 964 weesten kijken bij Naessens in Kortrijk en was het geen tiptronic had ik hem gekocht.De auto was in zeer goede staat zowel buiten als binnen.

s4010334.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, bossie said:

Geen tiptronic,vorige week naar een 964 weesten kijken bij Naessens in Kortrijk en was het geen tiptronic had ik hem gekocht.De auto was in zeer goede staat zowel buiten als binnen.

s4010334.jpg

wijs kleurke, maar kzou het niet nemen :oops:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Naish zei:

Een porsche oldtimer is sowieso betrouwbaar...

Mijne 356 heeft nog nooit een steek laten vallen... Staat altijd gewoon in de garage zonder druppellader en dat ding start altijd meteen... Na meer dan een week stilstand beetje pompen maar dat is normaal.

Verder nog geen sleutel op gestaan, met uitzondering van de kapotte toerenteller (verbindingskabel) en een losgekomen stekker van de verlichting.

Je hebt het nu over een originele? Ik dacht dat die bijna het tienvoud gingen van het budget hier in dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Titleist zei:

Je hebt het nu over een originele? Ik dacht dat die bijna het tienvoud gingen van het budget hier in dit topic.

Een originele 356 speedster zal idd eerder pas starten aan 300k voor een deftige en gaan tot 800k :noparty:

Mijn 356 is geen speedster, maar een coupe... Een 356B S (model T6) van 1953 en zit ook wel een stuk boven het budget van het topic...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ugeken zei:

180pk voor de Us-versies dacht ik.

180 pk US en 204 pk  europa. Een verschil van het injectiesysteem heb ik ook al gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag deze eens gaan bekijken. Kwa look is dit wat ik het liefst zie,enkel nog 16 duims brede  fuchs velgen er onder.

Screenshot_2018-11-21-18-23-57-1.png

aangepast door bossie
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, saabi said:

 

Mooie bodem, geen interieur, geen achterruit. Voor 15k-20k meer heb je 1 die wel OK is, maar voor 15-20k heb je de nodige werken niet (goed) gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid