Ga naar inhoud

Welke oldtimer?


bossie

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Simoni zei:

 

Mooie bodem, geen interieur, geen achterruit. Voor 15k-20k meer heb je 1 die wel OK is, maar voor 15-20k heb je de nodige werken niet (goed) gedaan.

als je zeker bent dat je voor die meerprijs eentje hebt die ok is begrijp ik het. Maar er wordt zoveel op de markt gesmeten voor die bedragen dat ik het een meerwaarde vind dat je zelf de restauratie kan doen/volgen. Dan weet je tenminste wat je hebt. (Ik bekijk het natuurlijk ook vanuit het zelf doen van enkele zaken, maar dat beoogt de topic starter niet )

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, bossie said:

Zaterdag deze eens gaan bekijken. Kwa look is dit wat ik het liefst zie,enkel nog 16 duims brede  fuchs velgen er onder.

Screenshot_2018-11-21-18-23-57-1.png

Zijn dat 996 velgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, eind jaren 90 was het in om 3.0 en 3.2’s om te bouwen naar 964. Immens populair. Mensen gaven er meer geld aan dan een origineel.

Tijden veranderen [emoji51][emoji51]

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mich zei:

Trouwens, eind jaren 90 was het in om 3.0 en 3.2’s om te bouwen naar 964. Immens populair. Mensen gaven er meer geld aan dan een origineel.

Tijden veranderen emoji51.pngemoji51.png

Ombouw naar nieuwer model zou ik niet willen. Deze blijft een G model en kon zo besteld worden met het werks turbolook pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mich zei:

Waarschijnlijk namaak he op zo een wagen.
Weet dat echte turbowielen holle spaken hebben binnenin

Ik dacht dat Porsche dat velgdesign ook aangeboden heeft als optionele velg voor de non-turbo's, waarbij die versie géén holle spaken had ... als ik me niet vergis?

Idd bijzonder veel kans dat bovenstaande replica's zijn. (En het hoort niet. Ziet er absoluut niet uit.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Simoni zei:

Wel ambetant dat ze dezelfde benaming gebruiken voor andere kleuren. 

Burgundy op een F model is compleet anders

Dat is omdat het andere volgens elferclassic dan ook geen burgundy is. Burgundy is de kleur die je hier laat zien en zat op deze bouwreeks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, abtler said:

Dat is omdat het andere volgens elferclassic dan ook geen burgundy is. Burgundy is de kleur die je hier laat zien en zat op deze bouwreeks.

Jouw bovenstaande had ik iets te snel gelezen, zo blijkt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Simoni zei:

Wel ambetant dat ze dezelfde benaming gebruiken voor andere kleuren. 

Burgundy op een F model is compleet anders

Ow ja, blijkbaar.... dat is totaal anders dan op een 944.

edit: bordeaux op een 944 is Zyclamrot en geen burgundy. Daar gebruiken ze burgundy voor de interieurkleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid