Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
13 uren geleden, tuscani zei:

Screenshot_20240613_213113_SamsungInternet.jpg.3ec885558cd02a7671123777d2e43f67.jpg

Zilveren velgen en geen donkere ruiten!!

en in zelfde kleurencombo als zijn Porsche (macademia)

EN chromé raamomlijsting, iets waar @gTa nog eens iets over gevraagd heeft hier op het forum ?  

Geplaatst:

Zilveren wielen, chroom rond de ruiten en geen donkere ruiten achteraan vind ik ook wel knap, maar ik zou het niet combineren met dat donkerbruin wat ik absoluut geen mooie kleur vind, en ik zou het ook zo extreem klassiek niet nemen op een M3 Touring.

Geplaatst:

Ik zou het zelf niet nemen, maar ik vind het er wel echt goed uitzien!

Geplaatst:

Vertelde mij ook dat hij speciaal leder heeft dat je niet op een M3 kan nemen, maar wel op een M8 bv.

Geplaatst:
4 minuten geleden, Alexx zei:

Vertelde mij ook dat hij speciaal leder heeft dat je niet op een M3 kan nemen, maar wel op een M8 bv.

En hoe is dat dan op zijn M3 geraakt?

Geplaatst:
3 minuten geleden, Jules_W zei:

En hoe is dat dan op zijn M3 geraakt?

Van het fabriek he

Geplaatst:

Goesting en smaak. Hij heeft een unieke M3, dat wel. Maar voor een prijs die het imho absoluut niet waard is.

Geplaatst:
2 minuten geleden, -Fred- zei:

Goesting en smaak. Hij heeft een unieke M3, dat wel. Maar voor een prijs die het imho absoluut niet waard is.

Het is nu toch ook niet dat die kist 20K meer kost dan een "normale" M3 Touring omwille van zijn keuzes. PTS op een 3 kost rond de 4à5K (dat is +3K tov het standaard Individual aanbod) en interieur is dacht ik ook iets van 6K (+3.5K tov het standaard Individual aanbod).

De meeste M3's worden sowieso al met Individual ext/int gespecced.

Geplaatst:
12 minuten geleden, Alexx zei:

Van het fabriek he

Maar je kan het niet op een M3 nemen? 

Geplaatst:

Wel op aanvraag. Die alu raamomlijsting kan ook enkel op aanvraag.

Geplaatst: (aangepast)

Eigenlijk belachelijk hé..... "je kan het enkel krijgen op aanvraag"

Moet de BMW verkoper dan een mail sturen met willen jullie asjeblieft de raamomlijsting in alu doen.

Waar gaan we naar toe...  

Djeezes.

aangepast door zeramed
Geplaatst:

Hà, dan moeten ze maar een gewone Touring kopen, daar is dat zelfs een gratis optie 

#pvda-modus off

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 uren geleden, Luv4DLM zei:

Wel op aanvraag. Die alu raamomlijsting kan ook enkel op aanvraag.

Wat is “niet op aanvraag dan”? Gedwongen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, zeramed zei:

Eigenlijk belachelijk hé..... "je kan het enkel krijgen op aanvraag"

Moet de BMW verkoper dan een mail sturen met willen jullie asjeblieft de raamomlijsting in alu doen.

Waar gaan we naar toe...  

Djeezes.

Prijszetting hé…

Geplaatst:

Wat ik me vooral afvraag is hoeveel die omlijsting dan kost. Moet een absurd bedrag zijn, daar het ook via individual niet zomaar ging dacht ik begrepen te hebben. 

Geplaatst:

Je kan ook gewoon vragen aan de dealer om de omlijsting apart te bestellen en dan te wisselen… 

Geplaatst:
8 uren geleden, Geertt zei:

Wat ik me vooral afvraag is hoeveel die omlijsting dan kost. Moet een absurd bedrag zijn, daar het ook via individual niet zomaar ging dacht ik begrepen te hebben. 

Ik heb ooit eens prijs gevraagd om dat op mijn f11 te vervangen en dat was vrij pijnlijk voor wat het is.

Geplaatst:
22 uren geleden, -Fred- zei:

Die wielen in het zilver zijn wel spot on. Wiel komt veel beter tot zijn recht zo .

Fan van de kleur en de spec in het algemeen maar wat mij betreft 'werken' die velgen niet in uniforme kleur. En ik zou persoonlijk de klauwen zwart maken. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Over smaken en kleuren ...

Ik vind het persoonlijk niet zo waw, om niet te zeggen " much ado about nothing ". Ideaal voer voor een beetje buzz op het internet.

Het is een unieke spec dat wel, maar als je er zoveel geld tegensmijt, ging ik het anders aangepakt hebben. Dan vind ik zo'n groene die als eens bij Lampe stond pakken leuker.

Het wringt ergens bij mij: die chroom is leuk, de kleur vind ik twijfelachtig voor zo'n brutale auto en dan rode remklauwen. Het is gelijk klassiek gemengd met het brutale schreeuwerige.

Ik vind het niet echt kloppen. Ik denk dat Tanzanitblauw ofzo er pakken mooier ging opgestaan hebben.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 13/6/2024 om 21:34, tuscani zei:

Screenshot_20240613_213113_SamsungInternet.jpg.3ec885558cd02a7671123777d2e43f67.jpg

Zilveren velgen en geen donkere ruiten!!

en in zelfde kleurencombo als zijn Porsche (macademia)

Totaal de kritieken hierop niet verwacht, is prachtig zo en het zijn maar een paar simpele ingrepen eigenlijk tov waar BMW vindt dat M3-pallet moet uit bestaan.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
1 uur terug, Martini Racing zei:

Totaal de kritieken hierop niet verwacht, is prachtig zo en het zijn maar een paar simpele ingrepen eigenlijk tov waar BMW vindt dat M3-pallet moet uit bestaan.

Palet

Ik vind het ook heel goed gedaan.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
9 uren geleden, PieterA zei:

Fan van de kleur en de spec in het algemeen maar wat mij betreft 'werken' die velgen niet in uniforme kleur. En ik zou persoonlijk de klauwen zwart maken. 

Maar dan matchte het niet meer met de Targa  

Geplaatst:
Op 14/6/2024 om 12:01, vince522 zei:

Het is nu toch ook niet dat die kist 20K meer kost dan een "normale" M3 Touring omwille van zijn keuzes. PTS op een 3 kost rond de 4à5K (dat is +3K tov het standaard Individual aanbod) en interieur is dacht ik ook iets van 6K (+3.5K tov het standaard Individual aanbod).

De meeste M3's worden sowieso al met Individual ext/int gespecced.

Over dat interieur zou ik niet zo zeker zijn, ik heb al 16k offerte gehad voor Merino Mokka in een 850i (ik spreek over 2018).

Geplaatst:

Je hebt hier op de foto uiteraard wel net de positie waarbij je NIKS ziet van het M3-specifieke van dat model. Het kan een 320i Touring zijn als je het zo ziet op het eerste zicht. Je zou de neus er meer op moeten zien om je een deftig beeld te vormen van het geheel.

Geplaatst:

Je ziet dat toch direct...

• Koplampen die niet gewoon tegen de rooster stoppen maar ingewerkt zijn in de specifieke bumper.
  • Achter het achterwiel zie je de specifieke aero voor de M3
  • De voorbumper zelf die toch nog serieus afwijkt van een M-pakket bumber
  • De deuken in motorkap zie je als je weet dat je ernaar moet zoeken...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid