Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, TaxWizard zei:

Erg benieuwd naar de verkoopcijfers van de Merc. Vraag me oprecht af wie dit in godsnaam gaat kopen. 

denk dat we er twee verkocht hebben sinds de verkoopsvrijgave enkele weken terug (in de groep)

zal binnen enkele weken nog eens kijken

6 uren geleden, Phil zei:

Het is een blunder. De nieuwe M5 blijft een V8. Zolang je een pil steekt die groot genoeg is om de theoretische uitstoot laag genoeg te houden is er geen nood aan zo’n kleine motor lijkt me. Zelfs de SL komt met viercilinder terwijl ze prachtige zes-in-lijns beschikbaar hebben. Onbegrijpelijk.

die nieuwe 6-cil is zo een heerlijke motor, zou perfect passen in de SL

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, William Blake zei:

denk dat we er twee verkocht hebben sinds de verkoopsvrijgave enkele weken terug (in de groep)

zal binnen enkele weken nog eens kijken

die nieuwe 6-cil is zo een heerlijke motor, zou perfect passen in de SL

Toch 2 gekken die zich gemeld hebben, damn straf 😵

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik was eerder deze week bij Monserez voor onderhoud op de XD3 en vernam dat er een facelift komt van de M3?

Zouden ze... de neus aanpakken!? 😬🥰

Ik dacht dat de 3 Reeks (en dus M3) zijn FL al had gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tommie zei:

Er verandert helemaal niets aan de neus. 

En nee, M3 had in nog geen LCI gehad. Maar ook de gewone 3 Reeks krijgt een soort van LCI2.

wow, dat was rap! Jij zat precies klaar met je antwoord 🤣 
Maar merci alleszins!

Dus geen veranderingen aan de neus, ook niet aan de lichtblokken? Wat zal die LCI dan precies inhouden (en LCI2 op de 3R?)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Maxime S zei:

Ik was eerder deze week bij Monserez voor onderhoud op de XD3 en vernam dat er een facelift komt van de M3?

Zouden ze... de neus aanpakken!? 😬🥰

Ik dacht dat de 3 Reeks (en dus M3) zijn FL al had gehad?

gmta :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Er zou zo een business line moeten bestaan, zoals je bij Mercedes kon bestellen vroeger voor de E klasse AMG

Zoals je hier boven toont maar dan met zwarte remklauwen, nog meer sleeper. Zwarte uitlaattips die ook minder opvallen. Ik zou wel donkere achterruiten nemen, komt beter uit de met de lichte vracht aanpassing die je kan laten doen en zo zie je moeilijker binnen. 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ketel wordt al de helft minder sjon door de schwarzglas-delete.
En in combinatie met alu raamomlijsting is da gewoon effenaf lellek.
Allez, elk zijn goesting. Camionetten kunde idd ook ni in kijken hé achteraan. :D

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Ketel wordt al de helft minder sjon door de schwarzglas-delete.
En in combinatie met alu raamomlijsting is da gewoon effenaf lellek.
Allez, elk zijn goesting. Camionetten kunde idd ook ni in kijken hé achteraan. :D

dat klopt. Eigenlijk moet je al bijna een zwarte nemen met zwarte details om hem er het meest sleeper uit te laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

En nog vind ik het té pats.

De M3 touring is voor mij een heel pak té in your face. Dat zou ik 't liefst afzwakken met (1) helder glas, (2) een donkere kleur die de soms wat rare koetswerkvormen wat wegstopt, (3) een klassieke alu raamomlijsting, en (4) zilverkleurige velgen (al dan niet met gepolierd frontje).

Tanzanietblauw lijkt dan wel 't leukst, zeker in combinatie met het rood dat ik binnenin (en op de remklauwen) zou speccen.

gTa_M3_touring_1.thumb.jpg.8050a6b16d0d6603c6c49ce267ac251d.jpg

gTa_M3_touring_2.thumb.jpg.88102629d066e54ea8213006b6a68cd6.jpg

gTa_M3_touring_3.thumb.jpg.bf16fe5d38a3d19e3814a439aa155dd3.jpg

 

Mag van mij in de oer-M3-kleur macaoblauw metallic, da's een tikje zachter (minder verzadiging) en een mini-streepje donkerder (eigenlijk een 'saaiere' blauwtint, maar vermits 't één van de kleuren van de E30 M3 was...):

gTa_M3_touring_macao1.thumb.jpg.073cf21248206b777014c5e13e171132.jpg

gTa_M3_touring_macao2.thumb.jpg.a1bd11bc551c04c683390e48e99c386c.jpg

gTa_M3_touring_macao3.thumb.jpg.fc3a6adc2038ecaed3d8cb0ce28137f4.jpg

 

Jij hebt een B3 nodig ipv M3.

Veel minder pats én veel eleganter te configureren! 

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Maxime S zei:

Jij hebt een B3 nodig ipv M3.

Veel minder pats én veel eleganter te configureren! 

Mocht de M3 zo te configureren zijn: 'k zou twijfelen!

Wat sowieso in 't voordeel van de B3 pleit: trekhaak mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, X5. zei:

Kan je bij de M3 alu raamomlijsting krijgen? Ik vind dit niet terug in de configurator.

Neen, kan niet in de Configurator. Zilverkleurige velgen ook niet, hé.
> Heb ik allebei gisteren snel even door een fotobewerkingsprogramma gesmeten.

(De alu raamomlijsting heb ik gewoon van een gewone '3 in dezelfde kleur gekopieerd en op de foto van de M3 geplakt.)

De raamomlijsting kan m.i. ook niet gewoon besteld worden (optielijst). Misschien dat men wel de uitrustingscode kan toevoegen aan de effectieve bestelling? Zou zoiets lukken, denken jullie @Phil @Tommie @Asserti etc?

En anders wordt het gewoon ombouwen door de dealer, nadat de auto werd geleverd.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Loopt via Manufaktur bij mijn weten hoor. En het zou me verbazen mocht dat kunnen genomen worden zonder andere Individual/Sonderwunsch opties.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 3 had alu raamomlijsting af fabriek, en die hebben ze bij monserez geswitcht met zwarte. Dan moet je natuurlijk net ene staan hebben waar je dat kan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat nog geen enkele tuner een rustigere diffusor aangeboden heeft. De meeste maken het nog erger...

 

 

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Phil zei:

Loopt via Manufaktur bij mijn weten hoor. En het zou me verbazen mocht dat kunnen genomen worden zonder andere Individual/Sonderwunsch opties.

Steven heeft eentje verkocht met alu. Wel met ook Special Request interieur @ 11k. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Tommie said:

Steven heeft eentje verkocht met alu. Wel met ook Special Request interieur @ 11k. 

Vandaar weet ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Steven heeft eentje verkocht met alu. Wel met ook Special Request interieur @ 11k. 

Wat zat er dan in van interieur? En dat gaat dus als Special Request? Die gesatineerde alu raamomlijsting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid