ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 350k bezoekers, las ik ergens. Toen ik als jonge tiener naar het salon ging (spijbelend, @BWS), had je nog een hal met tuners, caraudio,… Mercedes had inderdaad een eigen hal (en het was drummen om er binnen te geraken), maar Ford ook, bv. Alle banken, verzekeraars stonden er ook (en namen dus ook wel wat plaats in, waar er anders auto’s hadden kunnen staan). 1 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 42 minuten geleden, ex-Mooseman zei: 350k bezoekers, las ik ergens. Toen ik als jonge tiener naar het salon ging (spijbelend, @BWS), had je nog een hal met tuners, caraudio,… Mercedes had inderdaad een eigen hal (en het was drummen om er binnen te geraken), maar Ford ook, bv. Alle banken, verzekeraars stonden er ook (en namen dus ook wel wat plaats in, waar er anders auto’s hadden kunnen staan). Inderdaad, dat klopt. Plattegrond 2010 2026 (omgekeerde orientatie) Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari in 2010 was ik al lang geen jonge tiener meer Ik had het over einde jaren 80 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 1 minuut geleden, ex-Mooseman zei: in 2010 was ik al lang geen jonge tiener meer Ik had het over einde jaren 80 Nee maar dat was wel bakje quasi vol nog in 2010. Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari Het viel me op dat Volvo en Land Rover afwezig waren? Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 2 uren geleden, Dimitri zei: Eerste keer dat ik op vrijdagavond naar het Salon ging met de late night opening, miljaar das ook de laatste keer geweest Dacht dat het rustig ging zijn, was zowaar nog drukker dan op een zondag. 1 uur geleden, Lotuzzz zei: Logisch toch Gisteren was ook druk, behalve 17-19u, dat was heerlijk. Het eerste uur en de laatste twee uur zijn het rustigst. Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 13 minuten geleden, Jochen zei: Het viel me op dat Volvo en Land Rover afwezig waren? Klopt denk dat dit niet meer in hun strategie past. Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 2 minuten geleden, Speedhunter zei: Klopt denk dat dit niet meer in hun strategie past. Auto's verkopen? 1 Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 10 minuten geleden, Jochen zei: Auto's verkopen? Begrijp het ook niet, als ik zie hoeveel auto’s wij bij Toyota verkopen tijdens het salon/periode na het salon. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 28 minuten geleden, Jochen zei: Het viel me op dat Volvo en Land Rover afwezig waren? Niet enkel die 2 merken hoor. Ook Ferrari, Aston Martin, McLaren en als je Chinees wil gaan zelfs Lynk&Co waren er allemaal niet. Ok, zijn wel luxe merken maar die waren er vroeger toch allemaal wel bij. Was vroeger zelfs Auto, Moto en Fiets salon. Nu is het fietssalon naar Kotrijk verhuist. Wat ik ook wel jammer vind is dat er geen vrachtwagens meer staan, maar dat is maar 1 a 2 jaar geweest denk ik. 1 Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari Moto’s waren terug dit jaar en was voor sommigen net de reden om af te zakken naar het salon. 1 Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 1 uur terug, Lotuzzz zei: Nee maar dat was wel bakje quasi vol nog in 2010. ik denk zelfs bijna dat ik op het salon 2010 gewerkt heb op de stand van ING. Drie edities op rij heb ik daar gestaan. De eerste twee keer enkele dagen, de laatste keer op de openingsavond na, elke dag. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.