Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik wel smaken.

Geplaatst:

Die RS4 is echt geslaagd, damn wat een ketel :inlove:

4viyopvb7mh4.jpg

3q1yd3wb6mke.jpg

c32ym4ibphuw.jpg

kv7ypghb7k15.jpg

ud4yn3nbdrtz.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

I like it too. Leuk dat die anderskleurige rooster-kaders hier niet bestaan (zoals op de SQ8 bv). Gehalte shiny black details of fake alu inzetstukken her en der is ook sterk beperkt = kalmer ogend design = nice. Geen undercover-cop LED-light-like dingen in het rooster vooraan (zoals A6/RS6 en A7/RS7 wel hebben) = verademing. Knappe, klassieker gelijnde en ook niet China/Moskva overdone break + nog eens die brede heupen, mmm. Juist nog een minder 2018-2019-bicolor-yo setje velgen er onder en *af*. Knapper dan RS6, imo.

Geplaatst: (aangepast)

Dat niet-geïntegreerd scherm vind ik wel een afknapper:

Audi RS 4 Avant 2020

Het is "maar" een facelift, maar toch ..

Bij de RS Q3, zie je wel al het nieuwe design:

Image result for rsq3 sportback interior

Ook niet noodzakelijk mijn eerste keuze, maar oogt wel actueler dan de "tablet tegen het dashboard gevezen"-look.

While on the topic, ook even de Q8 er bij trekken:

Image result for q8 interior

Toch ook "net niet" imho.

RS6:

Related image

De configurator van de RS4 staat nog niet online, fwiw.

aangepast door Daggie
Geplaatst: (aangepast)

Zelfde als pre-facelift.

Under the RS4 Avant’s hood you’ll find the familiar 2.9-liter twin-turbo V6, developing 444 horsepower (331 kilowatts) for its standard-issue 19-inch wheels to disseminate into the earth. A range of 20-inchers are optional, with six-piston brake calipers tasked with bringing the superwagon to a standstill when necessary. Shifting is handled by the eight-speed Tiptronic gearbox, and when everything works in harmony, Audi says the RS4 Avant can hit 60 mph in 4.1 seconds.

aangepast door Daggie
Geplaatst:
50 minuten geleden, ir_fuel zei:

Mja, wat moet je er nog mee hier he ...

wat moet je hier wel nog ? 

Geplaatst:

Geen V8 meer?

Geplaatst:
21 uren geleden, Rabbit zei:

wat moet je hier wel nog ? 

Niks, ik erger me iedere dag een beetje harder omdat ik met 430pk mijn woon-werkverkeer aan 70km/h in de trajectcontrole moet doen.

Geplaatst:

Blijft een heerlijke kist. Of het een verbetering is met de facelift, daar ben ik nog niet uit. Daarstraks toevallig een filmpje bekeken van een RS3 met 810 pk, als deze even goed te tunen valt... ? 

Geplaatst:
1 uur geleden, JanC zei:

Blijft een heerlijke kist. Of het een verbetering is met de facelift, daar ben ik nog niet uit. Daarstraks toevallig een filmpje bekeken van een RS3 met 810 pk, als deze even goed te tunen valt... ? 

Is imho niet nodig, gaat nu al retesnel! Wel leuk dat het kan, zegt veel over de bouwkwaliteit van het blok...

Geplaatst:

5-cilinder ?

Geplaatst:
On 10/4/2019 at 10:52 PM, Krikkie said:

Is imho niet nodig, gaat nu al retesnel! Wel leuk dat het kan, zegt veel over de bouwkwaliteit van het blok...

Niemand zegt dat dat blok 150K km gaat meegaan.

Van die "betrouwbaar geclaimd door een eigenaar op een forum op internet", mja ...  ? 

Rami zijn GTR was ook betrouwbaar op 800pk ... tot hij zijn boite er heeft doorgeblazen.

Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

Niemand zegt dat dat blok 150K km gaat meegaan.

Van die "betrouwbaar geclaimd door een eigenaar op een forum op internet", mja ...  ? 

Rami zijn GTR was ook betrouwbaar op 800pk ... tot hij zijn boite er heeft doorgeblazen.

Spreek je niet tegen maar veel hang af van het "menneke", als een blok of vbak sterk gemaakt is kan het meer stress aan, je hebt natuurlijk grenzen. 

Geplaatst:
36 minutes ago, Krikkie said:

Spreek je niet tegen maar veel hang af van het "menneke", als een blok of vbak sterk gemaakt is kan het meer stress aan, je hebt natuurlijk grenzen. 

Kan me niet voorstellen dat men vandaag de dag waar men liever 2 clips gebruikt ipv 3 om een interieurpaneel vast te houden als dat 5 cent per auto bespaart, men een blok gaat ontwikkelen dat genoeg marge heeft om meer dan het dubbel van het bedoelde vermogen te kunnen verdragen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
16 minuten geleden, ir_fuel zei:

Kan me niet voorstellen dat men vandaag de dag waar men liever 2 clips gebruikt ipv 3 om een interieurpaneel vast te houden als dat 5 cent per auto bespaart, men een blok gaat ontwikkelen dat genoeg marge heeft om meer dan het dubbel van het bedoelde vermogen te kunnen verdragen.

Ik heb niets gezegd over het dubbele ? vandaar dat ik zei grenzen... 

Geplaatst:
Op 4/10/2019 om 19:42, The Swede zei:

Geen V8 meer?

B9 heeft nooit een V8 gehad. 

Geplaatst:
15 minuten geleden, Bouncing Bullet zei:

B9 heeft nooit een V8 gehad. 

Vorige generatie RS4 had V8. Lijkt me duidelijk dat Swede dat bedoelde.

Geplaatst:
34 minuten geleden, gTa zei:

Vorige generatie RS4 had V8. Lijkt me duidelijk dat Swede dat bedoelde.

Was me duidelijk. Maar de B8 is al een tijdje uit de toonzalen. Vandaar. 

Geplaatst:

Ja, da's waar eigenlijk, dat heeft een eind geduurd!

Hoe kwam dat dat Audi tijdens 't grootste deel van 2019 ook zo weinig auto's / motorisaties beschikbaar had? WLTP-reconfig?

Geplaatst:

Ja, WLTP gerief

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid