Ga naar inhoud

Porsche Taycan of 992


Germinal

Aanbevolen berichten

14 minutes ago, ir_fuel said:

Ja maar als je op 5 minuten da spel vol smijt is dat geen issue. Dat is wel een probleem bij een elektrische wagen.

alsof je op een KORT ritje (zelfs al verbruikte het driedubbel) heel uw batterij leeg rijdt. 

ofwel rijd je korte ritten en kom je sowieso toe. ofwel lange en dan ligt uw gemiddeld verbruik een pak lager, hebt ge super chargers, etc.. 

 

aangepast door stijn82
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, ir_fuel said:

Ja maar als je op 5 minuten da spel vol smijt is dat geen issue. Dat is wel een probleem bij een elektrische wagen.

Inderdaad. "Ho, vrouwlief gaat niet mee, gauw efkes de porsche nemen... Oops... leeg... morgen dan maar". :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Germinal zei:

Misschien is de meer correcte vraag : is een 992 ‘speciaal’ genoeg als tweede wagen. Of is het niet meer logisch zoiets als daily te rijden zoals Naish

 

 

Dat zijn toch geen vragen waar je op een forum een antwoord op gaat krijgen, het merendeel van de mensen heeft geen porsche-centen of heeft er nooit mee gereden. 

Ga eens testrijden en maak de vergelijking zelf? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop mijn GT3. Ik maak u een superprijs!

En houd de Tesla nog maar een paar jaren als daily, tot de kinderziektes uit die Taycan zijn, en ze ook een uitgebreid laadnetwerk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Jules_W said:

 

Dat zijn toch geen vragen waar je op een forum een antwoord op gaat krijgen, het merendeel van de mensen heeft geen porsche-centen of heeft er nooit mee gereden. 

Ga eens testrijden en maak de vergelijking zelf? 

Kunnen we deze man nomineren voor "citaat van het jaar" ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Lotuzzz said:

We zullen dat in dit topic ook quoten: 

 

Dat mag gerust. 😂

Dat heet oud worden, man. (al is dat een langere discussie voor een niet autogerelateerd topic). 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Dat zijn toch geen vragen waar je op een forum een antwoord op gaat krijgen, het merendeel van de mensen heeft geen porsche-centen of heeft er nooit mee gereden. 
Ga eens testrijden en maak de vergelijking zelf? 


Zeg mij waar ik een taycan kan testrijden aub.. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/11/2019 om 11:53, Germinal zei:

 


Zeg mij waar ik een taycan kan testrijden aub.. ;)

 

Dat is naast de kwestie. Ik heb een deel van je post geciteerd, niet per ongeluk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid