Ga naar inhoud

2020 G21BMW M340i of 2018 Audi RS4 of 2018 Mercedes C63


davy

Welke krachtige break  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke krachtige break

    • BMW g21 m340i
      4
    • Audi RS4 avant
      12
    • Mercedes c63 break
      23
    • Iets anders
      1


Aanbevolen berichten

Vergis ik me nu, of had jij het in het geheel niet op Audi? :D 
De Mercedes is echt wel een beetje een unicum in z'n soort, zeker omdat de opvolger het naar het schijnt met een vierpitter gaat moeten doen.
Het enige wat hier in de BMW z'n voordeel speelt: nieuw model.
Dat is bij de Audi ook het grootste nadeel, voor één keer is die met de facelift wél grondig aangepakt (qua uitzicht dan toch).
Maar in mijn ogen ga jij je bij die Audi ook aan alles ergeren wat je niet 100% aanstaat. Verbeter me echter gerust als ik de bal mis sla!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, JanC zei:

Vergis ik me nu, of had jij het in het geheel niet op Audi? :D 
De Mercedes is echt wel een beetje een unicum in z'n soort, zeker omdat de opvolger het naar het schijnt met een vierpitter gaat moeten doen.
Het enige wat hier in de BMW z'n voordeel speelt: nieuw model.
Dat is bij de Audi ook het grootste nadeel, voor één keer is die met de facelift wél grondig aangepakt (qua uitzicht dan toch).
Maar in mijn ogen ga jij je bij die Audi ook aan alles ergeren wat je niet 100% aanstaat. Verbeter me echter gerust als ik de bal mis sla!

niet enkel de vierpitter maar ook enkel nog maar met AWD

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Liquid Li0n said:

niet enkel de vierpitter maar ook enkel nog maar met AWD

Hoogstwaarschijnlijk wel 4matic+ zoals bij de E63s, dus makkelijk uitschakelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/11/2019 om 22:56, JanC zei:

Vergis ik me nu, of had jij het in het geheel niet op Audi? :D 
De Mercedes is echt wel een beetje een unicum in z'n soort, zeker omdat de opvolger het naar het schijnt met een vierpitter gaat moeten doen.
Het enige wat hier in de BMW z'n voordeel speelt: nieuw model.
Dat is bij de Audi ook het grootste nadeel, voor één keer is die met de facelift wél grondig aangepakt (qua uitzicht dan toch).
Maar in mijn ogen ga jij je bij die Audi ook aan alles ergeren wat je niet 100% aanstaat. Verbeter me echter gerust als ik de bal mis sla!

Idd, ben nooit een Audi liefhebber geweest... Was eigenlijk een 100% BMW fan en zou nooit een ander merk kopen. Enkel na de aankoop van mij Amarok en de tegenvallende modellen van BMW ben ik mij open aan het stellen om toch eens de stap naar Audi of Mercedes te zetten...

Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch... 😋

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, davy said:

Idd, ben nooit een Audi liefhebber geweest... Was eigenlijk een 100% BMW fan en zou nooit een ander merk kopen. Enkel na de aankoop van mij Amarok en de tegenvallende modellen van BMW ben ik mij open aan het stellen om toch eens de stap naar Audi of Mercedes te zetten...

Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch... 😋

 

 

Very openminded. 

3 minutes ago, davy said:

Heb eigenlijk 4 plaatsen en de grote koffer nodig.

Zat eigenlijk te denken of een Audi RS3 geen optie is. Past perfect in het budget, in Belgie fiscaal redelijk en die vijfcilinder is echt wel een zaligheid om naar te luisteren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je een C zou prefereren. Dat ding krijgt zijn vermogen toch zeer moeilijk aan de grond. Nu goed, een M4 is in hetzelfde bedje ziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je een C zou prefereren. Dat ding krijgt zijn vermogen toch zeer moeilijk aan de grond. Nu goed, een M4 is in hetzelfde bedje ziek.

Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Audi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je een C zou prefereren. Dat ding krijgt zijn vermogen toch zeer moeilijk aan de grond. Nu goed, een M4 is in hetzelfde bedje ziek.

Als je zo redeneert koop je beter een saaie RS4.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, davy zei:

Valt dit zo tegen?

Nee, dat rijdt wel lekker. Ideale allrounder maar voegt weinig toe op 't vlak van rijden bovenop de S4.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, William Blake zei:

Nee, dat rijdt wel lekker. Ideale allrounder maar voegt weinig toe op 't vlak van rijden bovenop de S4.

 

Ja klopt. Het is meer een point-and-shoot mobiel, zoals de s4, die er wel leuk uitziet 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, erq zei:

Ik had graag de Alfa Giulia QV aan het lijstje toegevoegd!

Verkopen ze die nog? Is al even zeldzaam als een Lancia Thema 8.32....

aangepast door utah
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, erq said:

Stevig. 

F80 M3 is geen optie? 

Meningen zijn verdeeld, maar blijft een waanzinnig pakket.

De geweldige atmo V8 uit de E90 was qua beleving intenser. Wat echter geen afbreuk doet aan deze moderne familie supercar.

 

Break?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, erq zei:

Stevig. 

F80 M3 is geen optie? 

Meningen zijn verdeeld, maar blijft een waanzinnig pakket.

De geweldige atmo V8 uit de E90 was qua beleving intenser. Wat echter geen afbreuk doet aan deze moderne familie supercar.

 

Deze is mijn eerste gedacht in CS uitvoering, maar bestaat helaas niet als break...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid