Ga naar inhoud

2020 G21BMW M340i of 2018 Audi RS4 of 2018 Mercedes C63


davy

Welke krachtige break  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke krachtige break

    • BMW g21 m340i
      4
    • Audi RS4 avant
      12
    • Mercedes c63 break
      23
    • Iets anders
      1


Aanbevolen berichten

8 minutes ago, ex-Mooseman said:

Ons vervoer moet toch groener worden.

Was jij trouwens niet kleurenblind ? #care :)

Ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, JanC zei:

Ik vind de Audi, in de juiste kleurencombinatie, wel de mooiste van de drie opties.
Mocht je daarvoor gaan, zeker ééntje zoeken met de standaard velgen.

Even staven met wat beeldmateriaal:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=282334145&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=27&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&searchId=4d6ee301-7e5c-5d6c-70a4-fc37f36256a3

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Het zal wss toch iets anders worden... Namelijk de Alpina b3 touring F31 allrad, zijn er hier mensen die ervaring met deze hebben?
Ikzelf rij nu bijna 4 jaar met een B3 RWD en tot dusver beste daily ooit.
Voldoet aan al m'n wensen (buiten verbruiksmatig dan, maar dat zou beter zijn met de facelift versies en de B58 basis).

Anderzijds ook opletten geblazen met de lagerschalen van deze modellen, ze kunnen heel fragiel zijn, maar indien vervangen geen probleem!

Allrad heb ik enkele malen gereden in een D3 en ondanks hij heel efficiënt is in de regen, toch heeft die nog meer last van onderstuur. En de F3x heeft er sowieso al wat last van...

Ik denk ook dat de ex van@Porker terug aangeboden staat in België. Misschien is het deze die je op het oog hebt? Nu in bezit van L.F.?
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, B3noît zei:

Ikzelf rij nu bijna 4 jaar met een B3 RWD en tot dusver beste daily ooit.
Voldoet aan al m'n wensen (buiten verbruiksmatig dan, maar dat zou beter zijn met de facelift versies en de B58 basis).

Anderzijds ook opletten geblazen met de lagerschalen van deze modellen, ze kunnen heel fragiel zijn, maar indien vervangen geen probleem!

Allrad heb ik enkele malen gereden in een D3 en ondanks hij heel efficiënt is in de regen, toch heeft die nog meer last van onderstuur. En de F3x heeft er sowieso al wat last van...

Ik denk ook dat de ex van@Porker terug aangeboden staat in België. Misschien is het deze die je op het oog hebt? Nu in bezit van L.F.?

Afaik heeft de B3 S niet de B58 als basis, maar een verder uitgepuurde versie van de motor die de jouwe ook heeft, op basis van de N55 dus.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afaik heeft de B3 S niet de B58 als basis, maar een verder uitgepuurde versie van de motor die de jouwe ook heeft, op basis van de N55 dus.
Juist, volledig verkeerd [emoji87]
Thx voor de correctie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was geen fan van de B3, D3 was wat mij betreft de betere keuze. 

Bij vlot rijden zuipt de B3 echt enorm, en dat contstante geschakel kon me ook allerminst bekoren. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, B3noît zei:

Ikzelf rij nu bijna 4 jaar met een B3 RWD en tot dusver beste daily ooit.
Voldoet aan al m'n wensen (buiten verbruiksmatig dan, maar dat zou beter zijn met de facelift versies en de B58 basis).

Anderzijds ook opletten geblazen met de lagerschalen van deze modellen, ze kunnen heel fragiel zijn, maar indien vervangen geen probleem!

Allrad heb ik enkele malen gereden in een D3 en ondanks hij heel efficiënt is in de regen, toch heeft die nog meer last van onderstuur. En de F3x heeft er sowieso al wat last van...

Ik denk ook dat de ex van@Porker terug aangeboden staat in België. Misschien is het deze die je op het oog hebt? Nu in bezit van L.F.?

Vandaag ga ik er nog eens mee gaan rijden en dan zal ik beslissen of ik allrad gewoon kan worden...

Het is een facelift met slechts 40.000km met volledige historiek bij JMM Alpina brussel, zou deze dan al een aanpassing hebben aan de lagerschalen?

Welke is de ex van Porker? Heb je een link?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Lefty zei:

Ik was geen fan van de B3, D3 was wat mij betreft de betere keuze. 

Bij vlot rijden zuipt de B3 echt enorm, en dat contstante geschakel kon me ook allerminst bekoren. 

 

Diesel is echt geen optie, volgens de km die we maar gaan doen is benzine de beste keuze!

aangepast door davy
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, davy zei:

Vandaag ga ik er nog eens mee gaan rijden en dan zal ik beslissen of ik allrad gewoon kan worden...

Het is een facelift met slechts 40.000km met volledige historiek bij JMM Alpina brussel, zou deze dan al een aanpassing hebben aan de lagerschalen?

Welke is de ex van Porker? Heb je een link?

Ah  ok, dan zal het een hele andere zijn! De ex van porker heeft er ondertussen +100k en was de media car van de Gentknallers (of hoe die groep van Gentse 300 pk+ bolide eigenaars ook mag heten).

Het is wat mij betreft nog steeds een heel goeie wagen, ondanks ik ook de motor vanuit m'n vader zijn D5 ken. Ok, allround is de D3 nog iets meer geschikt, maar het geluid mag er toch ook wel zijn van de B3. Qua snelheid is ie ook sneller dan D3 en D5, alsook in hernemingen tegen de Porsche 991 mk1 targa GTS... Niet dat dat zó veel uitmaakt, maar het is natuurlijk wel leuk.

Maar dus zeker zijn van de garantie of die zekerheid zou ik zeggen.

Ik heb geen weet van aanpassing sedert de facelift, maar ken nu toch al 3 B3's prefacelift die een onderblokrevisie hebben gehad... Maar eens gehad, ben je safe en is het wat mij betreft een zalige allrounder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, B3noît zei:

Ah  ok, dan zal het een hele andere zijn! De ex van porker heeft er ondertussen +100k en was de media car van de Gentknallers (of hoe die groep van Gentse 300 pk+ bolide eigenaars ook mag heten).

Het is wat mij betreft nog steeds een heel goeie wagen, ondanks ik ook de motor vanuit m'n vader zijn D5 ken. Ok, allround is de D3 nog iets meer geschikt, maar het geluid mag er toch ook wel zijn van de B3. Qua snelheid is ie ook sneller dan D3 en D5, alsook in hernemingen tegen de Porsche 991 mk1 targa GTS... Niet dat dat zó veel uitmaakt, maar het is natuurlijk wel leuk.

Maar dus zeker zijn van de garantie of die zekerheid zou ik zeggen.

Ik heb geen weet van aanpassing sedert de facelift, maar ken nu toch al 3 B3's prefacelift die een onderblokrevisie hebben gehad... Maar eens gehad, ben je safe en is het wat mij betreft een zalige allrounder.

 

Jij bedoeld wss 9000pk? Was dat die donkergrijze pre facelift?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid