Ga naar inhoud

Cadillac Escalade - 5e generatie (2021)


gTa

Aanbevolen berichten

Ik ging eerst zeggen dat die motoren niet echt krachtig zijn om zo een bakbeest voort te duwen. Maar dan herinnerde ik mij de keer dat ze me in de VS een Escalade als renter meegaven... :fp:

Waarschijnlijk de enige wagen waarmee ik op een snelwegoprit in de bocht bijna gestopt ben omdat ik bang was dat 'em omver ging vallen. 

280 pk is dus MEER dan genoeg :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, The Swede zei:

Ik ging eerst zeggen dat die motoren niet echt krachtig zijn om zo een bakbeest voort te duwen. Maar dan herinnerde ik mij de keer dat ze me in de VS een Escalade als renter meegaven... :fp:

Waarschijnlijk de enige wagen waarmee ik op een snelwegoprit in de bocht bijna gestopt ben omdat ik bang was dat 'em omver ging vallen. 

280 pk is dus MEER dan genoeg :lolz:

 

Vreemd dat jij de diesel neemt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, William Blake zei:

Je moet eens die nieuwe V8 van Cadillac, de Blackwing twin-turbo (epic naam) horen.

Remote coldstart met de sleutel, zo heerlijk. Geen OPF of strenge geluidsnormen hier...

Even wat filmpjes opgezocht. Zalig :inlove:

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Soundstorm zei:

Is dat niet zeer laag voor zo'n klein scherm om als top-spec te beschrijven? Tenzij ze een 10" 4K televisie bedoelen.

Wel nog zot om eens een Europees interieur te zien in zo'n Amerikaanse bak. Gaat daar ongetwijfeld goed verkopen. Mocht de koets wat mindder hoog zijn (neem 5cm weg tussen wielbogen en horizontale designlijn), zou die hier waarschijnlijk ook nog in de smaak vallen. Nu is hij gewoon te massief.

Dat vertekent sterk, op foto. Ding is huuuge. Breder/hoger/langer dan lange Range of een X7 bv. Denk niet dat dat langs hier écht veel potten gaat breken? CO² alleen al...

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, gTa zei:

Dat vertekent sterk, op foto. Ding is huuuge. Breder/hoger/langer dan lange Range of een X7 bv. Denk niet dat dat langs hier écht veel potten gaat breken? CO² alleen al...

De XL kan voorlopig wel als LV met behoud van middenste rij. 

Maar je hebt dan nog een beperkt publiek. Plus 100k betalen voor een auto waar je hier niet overal mee terecht kan kwa onderhoud. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, CAS zei:

De XL kan voorlopig wel als LV met behoud van middenste rij. 

Maar je hebt dan nog een beperkt publiek. Plus 100k betalen voor een auto waar je hier niet overal mee terecht kan kwa onderhoud. 

Heb er een klein jaar geleden eens eentje gaan bekijken bij een garage in Harelbeke, was een MY19 Escalade ESV met idd 2 zetelrijen en toch LV. :silly:  Maar prijs was 120k'ish EUR. :silly: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk gek dat bijna al die Amerikaanse SUVs en pick-ups van alle amerikaanse merken zo een remote start functie hebben, en dit al voor jaren en jaren terwijl dit hier in europa enkel kan als je een aftermarket alarm systeem plaatst. Standverwarming/koeling is dan vaak een superdure optie maar dat is niet echt hetzelfde.

 

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs een video gezien van een X7 M50i die zo remote gestart wordt.
Kan blijkbaar bij alle BMW's in de U.S.A., via de BMW Connected app.

Als dat even rap werkt als hier (waar ge soms een minuut of langer moet wachten eer de auto doet wat je via de app hebt gevraagd) dan zie ik dat niet goed komen :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag in Europa blijkbaar niet.
Volvo, Mercedes,... in de USofA kunnen die allemaal gestart worden via een app, naar t schijnt

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Joske said:

"Sportversie"? Wat is daar sport aan? Behalve dat dat groot genoeg is om een basketploeg te vervoeren? 😂

 

Wat is er "sport" aan een RR Sport?

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wat is er "sport" aan een RR Sport?

Z'n achterruit ligt vlakker dan die van een gewone Range Rover, dus je kan er iets sportiever mee achteruit parkeren, om maar iets te zeggen.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Mag in Europa blijkbaar niet.
Volvo, Mercedes,... in de USofA kunnen die allemaal gestart worden via een app, naar t schijnt

belachelijk van de EU... want bij mijn Jetta en VW kon ik de auto starten en met de 2e sleutel op slot doen.
nu bij de 1 serie en keyless go start ik de auto en kan deze nadien op slot doen omdat je de sleutel enkel op zak moet hebben.

maar zo moet je nog altijd eerst in de auto ipv dubbeltik op de afstandsbediending en hij wordt remote gestart

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, CAS said:

Vreemd dat jij de diesel neemt. 

Mijn punt was dat de minst krachtige versie meer dan voldoende was.

8 hours ago, CAS said:

De XL kan voorlopig wel als LV met behoud van middenste rij. 

Maar je hebt dan nog een beperkt publiek. Plus 100k betalen voor een auto waar je hier niet overal mee terecht kan kwa onderhoud. 

LV? Vet! Deze kist wordt een success op AM. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Design is blijven steken precies maar ook niet mooier geworden vergeleken met de vorige. Op die ene foto (met de witte sport versie) voelt dat heel benepen/in elkaar geduwd-achtig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, ex-Mooseman said:

Mag in Europa blijkbaar niet.
Volvo, Mercedes,... in de USofA kunnen die allemaal gestart worden via een app, naar t schijnt

Hoezo? Mijn vader zijn Cadillac kon dat wel. Misschien dat het 10 jaar geleden iets anders was qua regulering? 

 

En als ik eerlijk moet zijn, dat remote starten heeft letterlijk 2 keer gewerkt. Bij ophaling van die auto toen de verkoper het liet zien en toen er na, toen het niet meer werkte en de dealer het opnieuw liet zien. Enkel 1 knopje duwen en hij startte maar dat werkte dus nooit. :inlove:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vette ketel. En heerlijk om vanaf Miami via de Highway 1 naar Key West te cruisen. Met de vorig versie mogen beleven. Wiegen en waggelen maar o zo fijn om tegen een slakkengangetje op de 8 Miles bridge de zon onder zien te gaan.  Om dan heerlijk breed te parkeren op de trucker parking thv Islamorada en daar hem te bewonderen vanop het terras van een lokale pub, met een Miller light in je pollekes. 
 

 

Dit gezegd zijnde.... ik wil terug deze zomer. 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heerlijk toch daar he. geen LEZ, geen GAS boetes, minder taksen, niet scheef bekeken worden als je zegt dat je graag vlees eet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/3/2020 om 15:06, ex-Mooseman zei:

Mag in Europa blijkbaar niet.
Volvo, Mercedes,... in de USofA kunnen die allemaal gestart worden via een app, naar t schijnt

Mijn V60 kan gestart worden via de app hoor. Wel max. 2x 15 minuten, daarna moet je hem vanuit de auto zelf starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, utah said:

Vette ketel. En heerlijk om vanaf Miami via de Highway 1 naar Key West te cruisen. Met de vorig versie mogen beleven. Wiegen en waggelen maar o zo fijn om tegen een slakkengangetje op de 8 Miles bridge de zon onder zien te gaan.  Om dan heerlijk breed te parkeren op de trucker parking thv Islamorada en daar hem te bewonderen vanop het terras van een lokale pub, met een Miller light in je pollekes. 
 

 

Dit gezegd zijnde.... ik wil terug deze zomer. 

Alles klonk zalig en bracht leuke herinneringen boven... tot je de Miller Light vernoemde...

groeten vanop de WC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, The Swede zei:

Alles klonk zalig en bracht leuke herinneringen boven... tot je de Miller Light vernoemde...

groeten vanop de WC.

Yep. Bekoz 0 tolerance. En ik wil niet door een kleerkast van een  Sherrif gedwongen worden om op zijn spuwzetel achteraan plaats te nemen,  in zijn mini gevang, van  zijn naft verslindende zeewaardige cruiser. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/4/2020 at 1:25 PM, utah said:

Yep. Bekoz 0 tolerance. En ik wil niet door een kleerkast van een  Sherrif gedwongen worden om op zijn spuwzetel achteraan plaats te nemen,  in zijn mini gevang, van  zijn naft verslindende zeewaardige cruiser. 

... om nog te zwijgen van het nadien in uw gat genomen te worden zonder vaseline door een groep surfnegers met lullen de grootte van uw dijbeen...


Ge kunt ook gelijk ik doen in de VS en enkel Coca drinken. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid