Ga naar inhoud

Toon ons jouw AM garage!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Doen zoals op de binnenschepen.

Kraantje, 4 spanbanden door de velgen en op dat plateauke zetten.

Geplaatst:

Dan hebt ge of heeeeel lang banden en hoogte nodig of nog een extra frame om uw banden uit elkaar te houden zodat ze den auto niet raken

Geplaatst:
3 uren geleden, Joske zei:

Dan hebt ge of heeeeel lang banden en hoogte nodig of nog een extra frame om uw banden uit elkaar te houden zodat ze den auto niet raken

Aja e 4x paarse eindelose strop van 3 of 4 meter.

En sommigen hebruiken idd een spreader. 

image.jpeg.4c06b56a9a1ff3ad08d8466d9dac275f.jpeg

Geplaatst:
Op 8/4/2025 om 08:17, ICM zei:

image.png.1b93d3a76048a219e23b10c7947fc345.png

image.png.7d72ef13cedaf70f973d2877627507f5.png

De bandpack autostacker lijkt me ook wel een handig systeem.

• 3 maanden later...
Geplaatst:
13 minuten geleden, Jules_W zei:

Slechts plaats voor 1 auto dus niet AM waardig

Allez allez. Ik zie plaats voor een Caterham, een Elise en een Morgan 3 Wheeler. Caterham en Morgan onderaan, achteraan een brug met daarop de Elise en de Morgan er onder.

Geplaatst:
34 minuten geleden, Jules_W zei:

Slechts plaats voor 1 auto dus niet AM waardig, maar het einde is nu toch in zicht 

IMG_8531.jpeg

IMG_8530.jpeg

IMG_8529.jpeg

IMG_8528.jpeg

Band voor je deur vermoed ik? Zijn speciale strips voor te koop, kost weinig en je wint makkelijk 10cm 🙂 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
21 minuten geleden, PJH zei:

Allez allez. Ik zie plaats voor een Caterham, een Elise en een Morgan 3 Wheeler. Caterham en Morgan onderaan, achteraan een brug met daarop de Elise en de Morgan er onder.

Niet moeilijk zo he. De Elise en de Morgan staan nooit thuis, dus samen in de garage.  :D

Geplaatst:
19 uren geleden, SB-01 zei:

Band voor je deur vermoed ik? Zijn speciale strips voor te koop, kost weinig en je wint makkelijk 10cm 🙂 

Jep, band voor de deur. Waar kan ik die strips vinden? Ik vind wel tochtband etc maar niet meteen iets voor tegen de muur

Geplaatst:
20 uren geleden, PJH zei:

Brug lukt niet door het halve verdiep aan de ene kant en door de constructie van de poort aan de andere kant. Op termijn misschien een andere poort waardoor het wel zou kunnen is wel een goede optie. Evt een poort met 2 deuren die naar buiten open gaat oid, die pompen hangen altijd aan de deuren zelf dacht ik. 

Geplaatst:
Op 19/7/2025 om 17:40, tuscani zei:

Niet moeilijk zo he. De Elise en de Morgan staan nooit thuis, dus samen in de garage.  :D

en hoe zit het met die E30 ?

Geplaatst:
16 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

en hoe zit het met die E30 ?

Binnenkort keuren via een oldtimerdossier. Eén van de ITB MX5jes van het forum is ook zo goedgekeurd geraakt

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in