Ga naar inhoud

Toon ons jouw AM garage!


mrbbs

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, RRD zei:

Matig

Dít is een AM-waardige garage.

https://www.hillewaere-vastgoed.be/vastgoed/6742254/dwelling-oud-turnhout-1

Kennis van @Carlito , uiteraard. Auto's in de garage zijn geblurrt omdat ze van zo'n extreme waarde zijn.

Ook hier: wat een lelijk kot, maar idd 't gaat 'm om de garage. 12 tot 24 auto's = het zou zeker volstaan voor mij. :D 

Bentley Blower, alvast, en daar links (op de eerste foto) een Ferrari uit vervlogen tijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, gTa zei:

en daar links (op de eerste foto) een Ferrari uit vervlogen tijden?

Dat lijkt me niet zeker. Het kan ook een tomaat zijn met het steeltje er nog aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/10/2020 om 15:18, gTa zei:

Maar 't is hier 't topic "AM-garage" --> die is toch wel de max. :D  Een volledige onderkeldering voor rollend speelgoed, 't zou mij wel af gaan!

Inderdaad, ik had het eigenlijk vooral over de garage, en had dus "AM-waardige garage" moeten schrijven. Sorry folks! :D

Dat huis zelf vind ik maar meh. Te groot/bombastisch voor zo'n perceel, en blijkbaar via SOD gebouwd nog ook, omdat meerdere buren iets met dezelfde blauwdruk hebben staan.

Om van die achterbouw nog maar te zwijgen. Over diminishing returns gesproken...

3 uren geleden, RRD zei:

Tgoh, de jaren 90 vraagt toch wel zijn badkamer terug hoor...

Is dan ook van 1994.

3 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Wat zou eigenlijk het KI van zo een villa zijn...als ik zie dat mijn moeder al meer dan haar pensioen betaald voor een gewoon huis.

Staat er gewoon bij: 6K.

56 minuten geleden, gTa zei:

Bentley Blower, alvast, en daar links (op de eerste foto) een Ferrari uit vervlogen tijden?

Moh, goed gezien zeg.

Die virtuele rondgang is trouwens ook ideaal voor inbrekers. Ik probeer al te gokken achter welke deur die garage zit in de kelder.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Goesting zei:

I

Die virtuele rondgang is trouwens ook ideaal voor inbrekers. Ik probeer al te gokken achter welke deur die garage zit in de kelder.

Ofwel die witte deur links als je naar beneden gaat in de keuken.

Of de brede witte deur met melkglas in de ruimte rechtst van die trap.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, RRD zei:

Sure, maar ik zie veel mensen kamertje per kamertje renoveren en op die manier 10 jaar in een bouwval wonen + structureel wordt het imo niet goed aangepakt. Je blijft met oude leidingen zitten enz.
Ik wil alles in 1 keer juist, dus nieuwe leidingen, compleet nieuwe elektriciteit, ook de vloerplaat isoleren... En dan kan je niet anders dan het in 1 keer doen. Dan laat ik het liever even zo staan om dan ineens alles op de juiste manier te doen.

Het ligt op 1 van de mooiste/beste locaties van Oud-Turnhout en dat is voor mij doorslaggevend.

bwa, het kan. Maar je blijft in een bouwwerf wonen en dat gaat serieus tegensteken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Personeelslid is grote verbouwingen aan het doen en heeft een caravan gehuurd voor 6 maand die in haar tuin staat😂

Met 2 kleine kinderen van 3 en 6jaar ook niet zo handig beseft ze al een tijdje( zeker nu het zoveel kouder is) maar het einde is in zicht, deze maand de badkamer en begin november keuken en kunnen ze weer naar binnen verhuizen😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/10/2020 om 12:00, ICM zei:

Ik kan het niet aanwijzen, maar die façade is in zo een typische stijlloze fake klassieke vorm getekend, zoals ze in Brasschaat en regio er veel van die nieuwbouw villa's zetten. Bah.

De zielloze aanplanting rondom doet ook niet veel goeds.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/16/2020 at 9:52 AM, Luv4DLM said:

Compleet mijn goesting en wat er in de garage staat ook.

 

" Garages 6 auto's". Met lift veronderstel ik.

https://www.luxevastgoed.be/nl/pand/19601951704/luxe-woning-met-binnenzwembad-en-wellnessruimte

 

601951704-1601994448-3061.jpg

 

601951704-1601994454-8657.jpg

Jammer van de buitenkant, maar uiteindelijk leef je vooral binnen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/16/2020 at 10:02 AM, Order66 said:

Ce mec, il adore les black 😝

Zoon van die familie zat bij de mijne op internaat. Idd Afrika fan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/10/2020 om 10:46, bt. zei:

US spec Pagode, jammer, als je’t kan, ga dan voor een originele EU... :unsure:

De 250 GT Coupe is dan wel weer andere koek :inlove:

Is misschien deze wel. Een stuk goedkoper dan het huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, berengun zei:

caterham.jpg

Je had hier al foto's getoond ervan, 'k herinner 't me.

Maar die foto hier met de Caterham is gewoonweg belachelijk dik :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, berengun zei:

Wij hebben een jaar of 3 geleden een veranda bijgebouwd aan de living, die dient als bijkomende garage

Eerst stond de MX5 erin, daarna de M2 (hoewel dat wat nipt was) en nu staat de Caterham erin.

Buiten dan nog 2 carports voor respectievelijk 4 en 2 auto's

ps : bij interesse, we denken eraan wat ruimer te gaan wonen en eventueel te verkopen 😉

mx5.jpg

M2.jpg

caterham.jpg

Geweldig :) 

Interesse? Zal van de locatie, vierkante meters, prijs, etc. afhangen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, berengun zei:

Wij hebben een jaar of 3 geleden een veranda bijgebouwd aan de living, die dient als bijkomende garage

Eerst stond de MX5 erin, daarna de M2 (hoewel dat wat nipt was) en nu staat de Caterham erin.

Buiten dan nog 2 carports voor respectievelijk 4 en 2 auto's

ps : bij interesse, we denken eraan wat ruimer te gaan wonen en eventueel te verkopen 😉

mx5.jpg

M2.jpg

caterham.jpg

Wat ga je vragen voor het huis? 😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid