Ga naar inhoud

Schaalmodel Lovers


TCT

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Gahan zei:

Voor de kenners hier,ik heb hier 2 auto art modellen in 1/18 en zie dat deze enorm in waarde zijn gestegen tov aankoopprijs.

vergelijkbare modellen van pakweg minichamps of norev zijn een stuk goedkoper maar beide modellen zouden zeker boven de 200€ gaan ben zelfs 300plus tegen gekomen.

Enig idee hoe dit komt?(betreft een rode m3 cecotto en een grijze sierra cosworth coupé)

Omdat AutoArt top is qua afwerking en details. Zijn ook allemaal gelimiteerde modellen en niet meer nieuw te verkrijgen tenzij bij een dealer die ze in stock heeft van x aantal tijd terug. Ik heb ook zo’n m3 cecotto, een zwarte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook nog een klein 20-tal 1/18 BMW M3 (AutoArt en UT Models e.a.), sommige daarvan ondertussen wel iets waard.
Na de verbouwingen zie ik niet meteen plaats om die te zetten, dus misschien even snel bekijken of 't interessant is ze te verpatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, gTa zei:

Heb ook nog een klein 20-tal 1/18 BMW M3 (AutoArt en UT Models e.a.), sommige daarvan ondertussen wel iets waard.
Na de verbouwingen zie ik niet meteen plaats om die te zetten, dus misschien even snel bekijken of 't interessant is ze te verpatsen...

Stuur mij het lijstje gerust door 😄 ik heb nog een shortlist van een 5-tal autootjes die ik wil aanschaffen en daar zit een M3 bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij m’n ouders op zolder staan ook nog een 30 à 40-tal 1/18 modellen te verstoffen. Overwegend BMW van AutoArt, Kyosho en Minichamps. Best nog eens gaan neuzen in die goudmijn dus :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een deel van mijn collectie mag weg.

Iemand interesse? 

allemaal 1/18. 

BMW Z's: 25 / stuk of 60 voor alle 3 (geen doos meer van de Z3)
MINI: 15 EUR
CLK DTM: 25 EUR
Peugeot 206 WRC (geen doos meer van): 50 EUR
Citroen Xsara WRC: 40 EUR

Of doe een goed bod. 
 

schaalmodel 1.jpg

schaalmodel 2.jpg

schaalmodel 3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 3/2/2021 om 10:50, BELCAR zei:

BMW Art Car.

Groot aantal van deze zeldzame 1:18 modelletjes te koop op ebay.de via bm-modellshop. 

Linkje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deeltje van de Scooby collectie

Beperkt tot Autoart op 1:18 

Recent ook een paar in 'resin' besteld. Minder afgewerkt maar AutoArt maakte de laatste modellen niet meer helaas. :( 

100_1288.jpg

100_1277.jpg

  • Vind ik leuk 7
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai zeg met zo'n mooi schaalmodel beginnen en dan al die moeite doen om dat af te breken en uit elkaar te halen. :cry: 

  • Grappig 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/5/2021 at 12:03 PM, Subaru555 said:

Deeltje van de Scooby collectie

Beperkt tot Autoart op 1:18 

Recent ook een paar in 'resin' besteld. Minder afgewerkt maar AutoArt maakte de laatste modellen niet meer helaas. :( 

100_1288.jpg

100_1277.jpg

Zalig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 5/2/2021 om 12:03, Subaru555 zei:

Recent ook een paar in 'resin' besteld. Minder afgewerkt maar AutoArt maakte de laatste modellen niet meer helaas. :( 

Van welke producent? Ik vind sommige in resin beter afgewerkt dan autoart bv. Just jammer dat ze niet opengaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/3/2021 om 16:29, Jules_W zei:

Van welke producent? Ik vind sommige in resin beter afgewerkt dan autoart bv. Just jammer dat ze niet opengaan 

Die Cast is quasi enkel Autoart

Van de resin heb ik er van Ottomobile en DNA Collectibles. Die zijn wel goed qua kwaliteit en slagen erin om ook andere modellen in hun portfolio te steken. Dus brengt wat diversiteit in het Subaru blauw 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid