ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 @@kefkie hoe is het nog met die 991? Blijft die ondertussen een beetje heel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kefkie 2.215 Geplaatst: 21 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Yep, na het eerste onderhoud in Knokke was die nog goed. Na het verprutsen van Wommelgem was die niet meer goed Dan in Aken geweest en bolt terug zoals het moet. Zeer vriendelijke mensen daar. Ik verschiet er wel van hoe sterk die auto is. De eigenaar leent die zowat aan iedereen uit, en warm rijden kennen die mannen niet echt. In de achterbumper zitten ook al wat blutskes van tegen een paal of uiteinde van een poort te rijden. En op circuit laat die de auto ook serieus afzien. Rijdt met al z'n elektronica aan en gooit die auto in bochten en hoopt dat de elektronica hem helpt, wat ook wel zo is Maar dan verschiet hij ervan dat hij van het circuit wordt gehaald door de organisatie en dat zijn remmen constant roken En als het niet snel genoeg gaat voor hem, zit die maar aan die pook te duwen en te trekken en in N te duwen tijdens de bochten en het optrekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Allez, goed om horen dat ze het dan toch opgelost hebben gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kefkie 2.215 Geplaatst: 21 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Dat wel. Der was iets mis met wat afdichtingen en kleppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.247 Geplaatst: 4 juni 2015 Delen Geplaatst: 4 juni 2015 'Pure' Porsche 911 GT planned (bron http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/pure-porsche-911-gt-planned) Porsche is working on a new GT model to go with the existing 911 GT3 and GT3 RS that is unrelated to the GT2 RS already believed to be in the pipeline. The new car is thought to be an entirely distinct entity from any that has been seen in the 16 years since the introduction of the original GT3 in 1999. The new car will have simple driving pleasure as its focus, meaning it will be radically different from the track-based RS models and the standard GT cars that are designed to be usable every day. The new GT car will not be engineered specifically to set competitive lap times or provide a sensible means of daily transport. Instead, it will be set up to maximise feel, response and driver interaction. Crucially, it will mark the return of the manual gearbox to the 911 GT range for the first time since the demise of the 997 generation in 2011. It is not clear what form the new car will take or when it will make its debut, but its existence stems from an acknowledgement within Porsche that making a car as fast as possible and as enjoyable to drive as possible are objectives now sufficiently distant from each other for no one model to be able to effectively bridge the divide. The new car is expected to lose much of the aerodynamic addenda that has become synonymous with GT models and come with the narrower body used by base-spec 911s. It will most likely have skinnier, less grippy tyres and a chassis set-up dedicated less to the generation of grip and more towards providing a friendly on-limit balance. The engine is likely to be similar or identical to the normally aspirated 3.8-litre unit used by the current GT3, despite the move to turbocharging for all non-GT 911s at the end of this year. There is no information concerning a name for the car. As recently reported by Autocar, Porsche has trade-marked the GT5 name, but that would be incongruous as it would numerically and hierarchically sit below the Cayman GT4. It is also thought not to be called Club Sport, as that is also a name Porsche associates more with the track than the open road. The new car will not appear until next year at the earliest, with the end of this year already given over to the launch of the second-generation 991-based 911, which was spied in testing last week. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.380 Geplaatst: 4 juni 2015 Delen Geplaatst: 4 juni 2015 maw een GTS met een smalle kas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 4 juni 2015 Delen Geplaatst: 4 juni 2015 GTS dus niet de laatste NA 911, daar gaat je investering @@BMWMB [emoji22] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 4 juni 2015 Delen Geplaatst: 4 juni 2015 NA handbak 911. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.786 Geplaatst: 4 juni 2015 Delen Geplaatst: 4 juni 2015 GTS dus niet de laatste NA 911, daar gaat je investering @@BMWMB [emoji22] Ik koop dat niet als investering, want dan had ik mij een oude 911 moeten kopen. Voor het budget van deze GTS had ik een heel mooie oldtimer 911 kunnen kopen, maar ik heb nu eenmaal liever een nieuwe. Of de waarde van deze 911 ooit hoger zal komen dan de prijs die ik vandaag betaal lijkt mij uitgesloten wegens het feit dat er teveel van gebouwd zijn. Wel verwacht ik dat de waarde minder zal dalen dan van een 'gewone' 991. En ondertussen ga ik er met volle teugen van genieten... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fernand 2.389 Geplaatst: 4 juni 2015 Delen Geplaatst: 4 juni 2015 GTS dus niet de laatste NA 911, daar gaat je investering @@BMWMB [emoji22] Volgens mij eet jij niet maar leef jij volledig van leedvermaak. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 432 Geplaatst: 4 juni 2015 Delen Geplaatst: 4 juni 2015 Schadenfreude ist die schönste Freude denn sie kommt von Herzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.