Jump to content
Phil

BMW G23 4 Reeks Cabrio

Recommended Posts

ICM    15,002
ICM
16 minutes ago, Phil said:

Mooier dan de Coupé. :) Zalig dat de stoffen kap terug is.

F4B17F3C-6C9C-4FCF-8BCA-CDD47A1EA26D.jpeg.ebbec843cd5466fc7c99487cfa4583e9.jpeg

4565_main_l.jpg

3a65078be1d35ebb89591cb0ca2c12f7x.jpg

  • Like 6
  • Thanks Friendly 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jenkins    1,341
Jenkins

Ik dacht net hetzelfde! Qua looks A5 >>> '3.

En zoiets koop je om te cruisen/flanneren, dus de rij-eigenschappen zouden logischerwijs ondergeschikt zijn aan de looks.
De A5 zijn dashboard begint wel wat tekenen van veroudering te tonen, vind ik, hoewel er op zich weinig verkeerd mee is.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bt.    3,072
bt.

Doet enorm aan die A5 denken inderdaad.

Het had wel een erg knappe auto kunnen zijn, ware het niet voor ‘the obvious reason’.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
saabi    1,473
saabi

Zal wel mooi zijn eens ze THE camouflage vooraan verwijderd hebben. Afwachten dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Challazer    1,961
Challazer

Los van zijn uiterst discutabele neus, groen is terug, hopelijk als standaardkleur :inlove: 

  • Thanks Friendly 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jenkins    1,341
Jenkins
3 minuten geleden, Challazer zei:

Los van zijn uiterst discutabele neus, groen is terug, hopelijk als standaardkleur :inlove: 

Op foto verschilt de tint wel gigantisch tussen verschillende foto’s. Op foto 2 vind ik het knap, op foto 3 dan weer veel minder. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
PJH    12,447
PJH

Knap

Echt mooi en als ik dat zie krijg ik al meteen goesting om te gaan rijden

Ik vind dat echt zalig, zo'n baan waar de zee grenst aan ruwer landschap. Je ziet gewoon zo veel en je hebt continue die afwisseling. En het asfalt ziet er ook nog eens deftig uit. Waar zou dat zijn?

  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phil    8,376
Phil
2 hours ago, ICM said:

F4B17F3C-6C9C-4FCF-8BCA-CDD47A1EA26D.jpeg.ebbec843cd5466fc7c99487cfa4583e9.jpeg

3a65078be1d35ebb89591cb0ca2c12f7x.jpg

Ook heel mooi maar de 4 is eleganter van lijn. Gestroomlijnder dak, langere snuit, plattere koffer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phil    8,376
Phil
41 minutes ago, Challazer said:

Los van zijn uiterst discutabele neus, groen is terug, hopelijk als standaardkleur :inlove: 

Standaard Individual kleur, dus wel duurder dan een gewone metallic-kleur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luv4DLM    349
Luv4DLM
Knap
Echt mooi en als ik dat zie krijg ik al meteen goesting om te gaan rijden
Ik vind dat echt zalig, zo'n baan waar de zee grenst aan ruwer landschap. Je ziet gewoon zo veel en je hebt continue die afwisseling. En het asfalt ziet er ook nog eens deftig uit. Waar zou dat zijn?
Ik vermoed net als bij de I8 dat dit op de Canarische eilanden is getrokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICM    15,002
ICM
1 minute ago, Phil said:

Ook heel mooi maar de 4 is eleganter van lijn. Gestroomlijnder dak, langere snuit, plattere koffer.

Ik vind een A5 niet eens mooi. In die 4 zit toch niet veel vorm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gTa    17,595
gTa

Knappe auto, behalve van zodra "THE obvious reason" in beeld komt. Nog maar een keer: die neus vind ik zo extreem spuuglelijk...

De A5 wordt er hier bij gehaald, ik moest daar ook meteen aan denken bij 't zien van de foto's. En ik vind de A5 cabrio in z'n geheel ook een mooiere auto, homogener, wat meer sexy, iets bredere stance, en vooral: geen zo'n afzichtelijke neus.

Bijzonder knap groen! Heel warm van tint (dus groen dat meer naar de gele dan naar de blauwe kant op gaat), imo véél knapper dan dat Isle of Man groen dat op de M3 beschikbaar is. Hoe heet het exact, @Phil

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bt.    3,072
bt.

Zou't dat Peridot kunnen zijn?

Op foto 3 vind ik 't een beetje richting Malachit gaan, maar vrij zeker van dat het dat niet is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phil    8,376
Phil
1 hour ago, Luv4DLM said:
1 hour ago, PJH said:
Knap
Echt mooi en als ik dat zie krijg ik al meteen goesting om te gaan rijden
Ik vind dat echt zalig, zo'n baan waar de zee grenst aan ruwer landschap. Je ziet gewoon zo veel en je hebt continue die afwisseling. En het asfalt ziet er ook nog eens deftig uit. Waar zou dat zijn?

Ik vermoed net als bij de I8 dat dit op de Canarische eilanden is getrokken.

Zuid-Afrika blijkbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PJH    12,447
PJH

'k zou direct aanzetten om daar te gaan knallen zo te zien. Durf alleen niet, want dat groene neusbeest rijdt daar misschien nog rond :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Polygoon    6,517
Polygoon

Die neus blijft toch echt :lolz: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiep    2,249
Tiep
23 uren geleden, Luv4DLM zei:
23 uren geleden, PJH zei:
Knap
Echt mooi en als ik dat zie krijg ik al meteen goesting om te gaan rijden
Ik vind dat echt zalig, zo'n baan waar de zee grenst aan ruwer landschap. Je ziet gewoon zo veel en je hebt continue die afwisseling. En het asfalt ziet er ook nog eens deftig uit. Waar zou dat zijn?

Ik vermoed net als bij de I8 dat dit op de Canarische eilanden is getrokken.

Zou me ergens niet verbazen dat het gewoon backplates zijn en de auto er op is gephotoshopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luv4DLM    349
Luv4DLM
Zou me ergens niet verbazen dat het gewoon backplates zijn en de auto er op is gephotoshopt.
Dat zei ik niet he, zelfde sfeer van foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phil    8,376
Phil
22 minutes ago, Tiep said:

Zou me ergens niet verbazen dat het gewoon backplates zijn en de auto er op is gephotoshopt.

Coronaproof!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiep    2,249
Tiep
58 minuten geleden, Luv4DLM zei:
59 minuten geleden, Tiep zei:
Zou me ergens niet verbazen dat het gewoon backplates zijn en de auto er op is gephotoshopt.

Dat zei ik niet he, zelfde sfeer van foto's.

Dat kan ik niet echt opmaken uit jouw reactie hé 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phil    8,376
Phil
On 9/30/2020 at 12:15 PM, Phil said:

Standaard Individual kleur, dus wel duurder dan een gewone metallic-kleur.

Correctie: gewone metaalkleur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
-krikke-    176
-krikke-

Best mooie wagen, die 4 cabrio.  Wij (mijn vrouw en ik) zijn deze aan het overwegen voor haar.  Nog heel even wachten op een paar zaken van haar kant uit en dan valt de beslissing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Twan1980
      By Twan1980
      Via operationele leasing ( heb geen andere mogelijkheid in ons bedrijf) ga ik een X5 45e leasen met gereduceerd vermogen.
      Welke invloed gaat het gereduceerd  vermogen hebben op de prestaties van de X5 45e? 
      Heeft dit enkel invloed op de topsnelheid van de wagen of is er een duidelijke daling van de trekkracht? Heeft deze wagen nog steeds 600nm koppel?
      Als de batterij leeg is valt de wagen volledig terug op zijn verbrandingsmotor. Is de 211pk dan nog voldoende om zijn gewicht sportief te laten versnellen? 
      Zijn er mensen dewelke real life ervaring hebben met dit gereduceerde vermogen? 
      Er wordt online veel over gespeculeerd, maar vind nergens echte ervaringen terug...
       
      alvast bedankt!
       
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Timo
      By Timo
      Base cars, geen alpina vs .... budgetten zijn anders, klopt, gewoon kiezen wat je leuk zou vinden.
      Twee unieke cabrio's, de ene iets meer legendarisch dan de andere. 
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=300851591&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=54&maxMileage=20000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&fnai=next&searchId=6165a750-e017-986a-5aad-1fea9e08c710




       
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=303858393&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=9cae9959-1001-09be-3f2e-96dbc1da6304
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=302003010&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=9cae9959-1001-09be-3f2e-96dbc1da6304


       
       
       
    • Phil
      By Phil
      Officieel: BMW iX3, eindelijk volledig elektrisch (2020)
      14/07/2020   Na veel teasers en gelekte beelden heeft BMW het doek van zijn volledig elektrische X3 gehaald. Die krijgt de naam iX3, gebruikt een batterij met capaciteit van 80 kWh en een elektromotor van 286 pk.   In 2013 bracht BMW met de i3 al een volledig elektrisch model op de markt, in autojaren nog lang voor er sprake was van strenge uitstootnormen in 2020. Opmerkelijk genoeg is deze iX3 nog maar het tweede volledig elektrische model. Hoewel er binnenkort nog enkele aankomen, zoals de i4, concentreerden de Beiers zich de afgelopen jaren vooral op plug-inhybrides.
        WLTP-cijfers
      Deze iX3 is dus de eerste volledig elektrische SUV van BMW, enkele jaren nadat zijn grootste concurrenten bij Audi en Mercedes al met de E-Tron en de EQC op de proppen kwamen. De BMW iX3 gebruikt een gelijkaardige batterijcapaciteit als die van de EQC (80 kWh) en een kleinere dan die van de E-Tron (95 kWh). De Beier zegt verder te geraken op een volle batterij. De iX3 geeft 460 WLTP-kilometers op, de E-Tron 436 kilometer en de EQC 417 kilometer, al moet je dat in de praktijk natuurlijk met een korrel zout nemen.
      BMW werkte de batterij in de vloer in. Dat voegt flink 500 kilogram toe aan het gewicht en daardoor wordt de kofferruimte nipt kleiner: van 550 naar 510 liter, en van 1.600 naar 1.560 liter met de achterbank neergeklapt. De elektromotor waaraan de batterij gekoppeld is, is 286 pk en 400 Nm sterk, en moet de iX3 in 6,8 seconden naar 100 km/u stuwen. Bij 180 km/u houdt hij het voor bekeken. Slepen kan overigens ook, tot 750 kilogram.
      Opladen doe je al rijdend met verschillende gradaties van energierecuperatie, en stilstaand aan een snellader tot 150 kW. Op die manier moet je tot 80 procent van het batterijniveau kunnen bijladen in 34 minuten. Eenfasig laden gebeurt aan 7,4 kW, driefasig aan 11 kW. In dat laatste geval is de batterij in 7,5 uur volledig volgeladen.
      Herkenningspunten
      Visueel herken je deze BMW iX3 meteen aan zijn gewijzigde radiatorrooster, terwijl hij nog enkele specifieke details in de bumpers krijgt. Opmerken laat hij zich helemaal met de specifieke aerodynamische velgen en de felblauwe accenten. Het radiatorrooster is weliswaar niet helemaal toegewerkt: het laat toch nog een luchtstroom door die bepaalde onderdelen van de aandrijflijn toch nog van koeling voorziet. Binnenin wijzen blauwe accenten, specifieke logo’s, en lichtjes andere displays op het verschil met de gewone X3.
      Het zwaartepunt van deze iX3 komt door de batterij zo’n 7,5 centimeter lager te liggen. Adaptieve dempers zijn standaard, adaptieve M-dempers kunnen later als een over-the-air-update worden bijbesteld. Opmerkelijk: BMW werkte als optie ook een rijgeluid uit, dat zowel binnenin als buiten de auto te horen is.
      Prijs
      De BMW iX3 gaat later dit jaar in productie. Niet in Spartanburg, zoals de gewone X3, maar in China. De standaarduitvoering heet “Inspiring” en krijgt navigatie mee, Apple CarPlay, airco met drie zones, een automatische achterklep enzovoort. De uitvoering “Impressive” voegt er 20-duimsvelgen, sportzetels, een Harman Kardon-installatie, een head-updisplay en uitgebreide parkeerhulp aan toe. Bij ons krijgt de BMW iX3 een prijskaartje mee van 69.950 euro.
       
      Bron: Autofans
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions