Ga naar inhoud

Mercedes AMG C63s coupé 2017


-krikke-

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Gisteren een zeer goed bod gekregen van een handelaar.  Voorwaarde is dat hij de wagen wel uiterlijk eind januari moet hebben.  Ga er heel even over nadenken hoe ik mij dan een maand of twee/drie ga moeten depanneren maar denk wel dat ik ga toezeggen op zijn voorstel.  Voor 99% verkocht dus.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, -krikke- zei:

Gisteren een zeer goed bod gekregen van een handelaar.  Voorwaarde is dat hij de wagen wel uiterlijk eind januari moet hebben.  Ga er heel even over nadenken hoe ik mij dan een maand of twee/drie ga moeten depanneren maar denk wel dat ik ga toezeggen op zijn voorstel.  Voor 99% verkocht dus.

Laat mij indien gewenst, gerust weten via pm wat je er graag voor terug zou willen. Misschien kan ik dat bod wel overtreffen? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zijn prijs ben ik tevreden, ik besef dat die gasten ook een marge moeten hebben en ze links en rechts nog wat euro's moeten uitgeven om hem 100% te zetten.

Voor mij wou het beter dat ik hem richting maart/april kon laten gaan, als de opvolger beschikbaar komt.

Ik stuur je via pm even door wat hij geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, -krikke- zei:

Gisteren een zeer goed bod gekregen van een handelaar.  Voorwaarde is dat hij de wagen wel uiterlijk eind januari moet hebben.  Ga er heel even over nadenken hoe ik mij dan een maand of twee/drie ga moeten depanneren maar denk wel dat ik ga toezeggen op zijn voorstel.  Voor 99% verkocht dus.

Je hebt toch nog een camionette? Zal wel lukken zeker voor die periode? 😅

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwijg jong... Heb daar met die evo x affaire destijds x maanden privé mee gereden... Echt niet leuk... Das een verlengde eh... Vergeet dus al maar 99,9% van de parkeerplaatsen en parkings.  Dan rij ik nog liever drie maanden met ne step in de winter. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat mij indien gewenst, gerust weten via pm wat je er graag voor terug zou willen. Misschien kan ik dat bod wel overtreffen? [emoji4] 

Ik heb mijn GT3 aan Matthi verkocht. Verliep allemaal correct en eerlijk, ook faire handelaarsprijs.
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd naar zijn reactie.

Blij te horen dat je een correcte deal op de gt3 hebt kunnen doen! 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, dragonfly zei:

Je zou ook met de fiets kunnen rijden 😛

Ik sta al scherp genoeg volgens mijn BMI.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -krikke- zei:

Gisteren een zeer goed bod gekregen van een handelaar.  Voorwaarde is dat hij de wagen wel uiterlijk eind januari moet hebben.  Ga er heel even over nadenken hoe ik mij dan een maand of twee/drie ga moeten depanneren maar denk wel dat ik ga toezeggen op zijn voorstel.  Voor 99% verkocht dus.

Evt iets huren? Korte termijn renting? Geen idee of zoiets betaalbaar is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd als het levering januari wordt zal iets huren de enige optie zijn.

Is er gene rijke AM'er die nog links of rechts een Porscheke ofzo heeft staan da staat te verkommeren?  Dan zou ik zoiets als loanerke kunnen gebruiken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, -krikke- zei:

Idd als het levering januari wordt zal iets huren de enige optie zijn.

Is er gene rijke AM'er die nog links of rechts een Porscheke ofzo heeft staan da staat te verkommeren?  Dan zou ik zoiets als loanerke kunnen gebruiken. :)

Zeker da, hier staat nog een oud Jaguarke.

Let wel, potje breken is potje betalen!

  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is oud?

Issem al met ne contactsleutel te starten of is het nog met een cranksleutel te doen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, -krikke- zei:

Wat is oud?

Issem al met ne contactsleutel te starten of is het nog met een cranksleutel te doen? :)

Hij start met een contactsleutel, enfin, soms toch.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd als het levering januari wordt zal iets huren de enige optie zijn.
Is er gene rijke AM'er die nog links of rechts een Porscheke ofzo heeft staan da staat te verkommeren?  Dan zou ik zoiets als loanerke kunnen gebruiken. [emoji4]

Krikke makker... om 2m te overbruggen zou ik gewoon ne simpelen otto huren. Niks mis mee toch? Steekt dat in uw zaak als kost en daar kom je perfect mee weg zonder gezever
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd zal makkelijkste manier zijn Mich.

Ik wacht nog heel even de pm van Matthi af.

En anders bevestig ik volgende week voor verkoop eind januari. 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, -krikke- said:

Idd zal makkelijkste manier zijn Mich.

Ik wacht nog heel even de pm van Matthi af.

En anders bevestig ik volgende week voor verkoop eind januari. 👍

Misschien kan Matthi je een huur voorstellen.

Of, wat ik al een paar keer heb gedaan, een auto gekocht, met akkoord voor terugkoop na -in mijn geval- 6 maand voor een afgesproken prijs. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een auto kopen met afspraak om deze na drie maand terug te kopen lijkt me nog een ingewikkelde en zware administratieve operatie nee?  Ik denk dat iets huren de makkelijkste en simpelste oplossing zal zijn.

Maar hey, wie weet heeft @Matthi ook interesse en zegt die bv dat de verkoop mag doorgaan van zodra de 911 binnen is.

Ik wacht nog even zijn PM af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, -krikke- said:

Een auto kopen met afspraak om deze na drie maand terug te kopen lijkt me nog een ingewikkelde en zware administratieve operatie nee?  Ik denk dat iets huren de makkelijkste en simpelste oplossing zal zijn.

Maar hey, wie weet heeft @Matthi ook interesse en zegt die bv dat de verkoop mag doorgaan van zodra de 911 binnen is.

Ik wacht nog even zijn PM af.

Ingewikkeld? "Hey, ik koop deze auto. Neem je hem terug binnen drie maand voor x - y?"

Kies iets met wat waardebehoud, in die zin dat die paar maand of km niets uitmaken. En geen arm en been kost aan BIV.

De laatste keer dat ik dat deed was dat een Alpina 330d voor m'n vrouw (bij Matthi's schoonbroer zelfs).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg je wel maar dat is dan weer een financiering aangaan met de bank, een afschrijving activeren in je boekhouding etc... en dat alles om sowieso na drie maand te deactiveren en alles opnieuw in gang te zetten voor de P...  Huren lijkt me in dit geval veel makkelijker en veel minder rondslomp nee?  Is gewoon 1 faktuurke per maand.  All in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, -krikke- said:

Ik volg je wel maar dat is dan weer een financiering aangaan met de bank, een afschrijving activeren in je boekhouding etc... en dat alles om sowieso na drie maand te deactiveren en alles opnieuw in gang te zetten voor de P...  Huren lijkt me in dit geval veel makkelijker en veel minder rondslomp nee?  Is gewoon 1 faktuurke per maand.  All in.

Ah pardon, wist niet dat je moest lenen.

😜

  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het al gezegd... ik financier altijd een wagen...  Ni iedereen is ne Rockefeller zoals jij eh... 😘

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, -krikke- said:

Heb het al gezegd... ik financier altijd een wagen...  Ni iedereen is ne Rockefeller zoals jij eh... 😘

Ik ook, en om dezelfde reden als jij.

Maar om een paar maand te overbruggen doe ik toch gewoon een cash-out, cash-in. Voor het gemak idd.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw krijgt 9k overnameprijs van hare vorige...  Ik zal wel voor 9k iets huren gedurende drie maand. 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid