Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Zal waarschijnlijk bij elke BMW zijn, maar was gisteren verschoten tijdens een gps-rit. Waar de Y heel karig met informatie was ( niets storend maar een gewoonte) kreeg ik bij de iX een overload aan informatie. 😄 Het grote scherm met gps-kaart,  head-up ( zalig dat ik dat weer heb) en dan kreeg ik elke keer dat ik dicht bij een splitsing was, opeens het camerabeeld met in dat scherm opgaande pijlen, op mijn dashboard.  Waande mij precies in een of andere videogame waar je een route moet volgen. :D

20260505_192923.thumb.jpg.d2628c7bd06239f2254bf1e7882e889a.jpg

de head-up is trouwens ook enorm uitgebreid tegenover Audi vroeger. Je krijgt pijlen aangeduid welke vakken er zijn en daarin ook nog een pijl om aan te geven welk vak je momenteel zit en welke hij prefereert. 

normaal waarschijnlijk voor de BMW rijders hier,  maar voor mij toch weer iets nieuw.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
2 minutes ago, tuscani said:

Zal waarschijnlijk bij elke BMW zijn, maar was gisteren verschoten tijdens een gps-rit. Waar de Y heel karig met informatie was ( niets storend maar een gewoonte) kreeg ik bij de iX een overload aan informatie. 😄 Het grote scherm met gps-kaart,  head-up ( zalig dat ik dat weer heb) en dan kreeg ik elke keer dat ik dicht bij een splitsing was, opeens het camerabeeld met in dat scherm opgaande pijlen, op mijn dashboard.  Waande mij precies in een of andere videogame waar je een route moet volgen. :D

20260505_192923.thumb.jpg.d2628c7bd06239f2254bf1e7882e889a.jpg

de head-up is trouwens ook enorm uitgebreid tegenover Audi vroeger. Je krijgt pijlen aangeduid welke vakken er zijn en daarin ook nog een pijl om aan te geven welk vak je momenteel zit en welke hij prefereert. 

normaal waarschijnlijk voor de BMW rijders hier,  maar voor mij toch weer iets nieuw.

Dat kan niet. Iedereen weet dat de infotainment van een Tesla het beste is wat er bestaat :D 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
Zojuist, ir_fuel zei:

Dat kan niet. Iedereen weet dat de infotainment van een Tesla het beste is wat er bestaat :D 

Dat zal ik weten te zeggen in augustus. Of ik heen en weer geraakt ben van vakantie.  :D

Geplaatst:
31 minuten geleden, ir_fuel zei:

MAARRRRRR.... kan je Spotify rechtstreeks bedienen ????

Geplaatst:
27 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

De Spotify in Tesla is wel beter. :D

Door het grote scherm, heb je meer informatie en je scrolt veel sneller door een lijst. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, tuscani zei:

De Spotify in Tesla is wel beter. :D

Door het grote scherm, heb je meer informatie en je scrolt veel sneller door een lijst. 

En nu is het simpelweg links vegen op een nummer om het aan de wachtrij toe te voegen. Echt geniaal 😁

• Grappig 1
Geplaatst:
43 minuten geleden, Lotuzzz zei:

En nu is het simpelweg links vegen op een nummer om het aan de wachtrij toe te voegen. Echt geniaal 😁

Juist er was net een update gisteren 

Geplaatst:
4 hours ago, ex-Mooseman said:

Altijd leuk als je geen Spotify maar Youtube Music gebruikt.

Geplaatst:
8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Altijd leuk als je geen Spotify maar Youtube Music gebruikt.

Altijd welkom 😬

Geplaatst:

Heb Spotify al jaren geleden buiten gekegeld. De "enshittification" werd me wat te veel. Had het er helemaal mee gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid