Ga naar inhoud

2020 BMW iX EV


Rabbit

Aanbevolen berichten

3 hours ago, tuscani said:

Ze rijden toch al een tijdje rond?

ik zie bijna dagelijks 1 staan, en weet nog 2 kleuren rijden in de buurt.

"Hoezo je ziet nooit een Ferrari? Ik kom er elke dag minstens 1 tegen"

*buurman rijdt Ferrari*

 

Als iemand in je straat eentje heeft lijkt het me evident dat je "dagelijks eentje ziet staan" :lolz:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ir_fuel zei:

"Hoezo je ziet nooit een Ferrari? Ik kom er elke dag minstens 1 tegen"

*buurman rijdt Ferrari*

 

Als iemand in je straat eentje heeft lijkt het me evident dat je "dagelijks eentje ziet staan" :lolz:

neen ik zie bijna dagelijks eentje geparkeerd in aalst staan. geen buurman dus, maar wel altijd dezelfde in iets donkerblauws.

 

ik ben er niet rouwig om, dat het waarschijnlijk steeds dezelfde zijn die ik zie. Dat zijn er al meer dan genoeg. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er ook maar niet aan wennen. In 't zwart en 's nachts, als alle quirky lijnen weggemoffeld worden, is 't nog OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ‘t af en toe nog moeilijk. Ik vind de iX oprecht een geniale EV, maar hij is niet top in elke config.

Mijn huidige is Safier/Amido op 22’’ Jet Black en dat ben ik nu beu. Binnen 2 weken heb ik m’n nieuwe en ben opnieuw voor Safier gegaan maar nu met Oyster en de 22’’ in Silber.

Volgende ga ik sowieso voor Phytonic. Heb er in Knokke 2 zo gezien en dat was subliem.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, delou said:

Explain?

Qua "concept" en rijden.

En ik snap hem wel. Binnenin is dat een ruimtewonder, en enorm praktisch.

Maar de buitenkant he, en dan vooral vooraan ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, ir_fuel zei:

Qua "concept" en rijden.

En ik snap hem wel. Binnenin is dat een ruimtewonder, en enorm praktisch.

Maar de buitenkant he, en dan vooral vooraan ....

Same, maar dan met dat verschil dat ik dit design 10 keer meer kan appreciëren dan al die X5'en met M Pack en zwarte nieren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lotuzzz zei:

Same, maar dan met dat verschil dat ik dit design 10 keer meer kan appreciëren dan al die X5'en met M Pack en zwarte nieren.

Tis te zien hoe.  Ik zie veel zo'n fletsblauwe met kleine wieltjes.  Die verhoudingen kloppen dan toch niet.  En die kleur gaat hem niet goed af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Tommie zei:

Ik heb ‘t af en toe nog moeilijk. Ik vind de iX oprecht een geniale EV, maar hij is niet top in elke config.

Mijn huidige is Safier/Amido op 22’’ Jet Black en dat ben ik nu beu. Binnen 2 weken heb ik m’n nieuwe en ben opnieuw voor Safier gegaan maar nu met Oyster en de 22’’ in Silber.

Volgende ga ik sowieso voor Phytonic. Heb er in Knokke 2 zo gezien en dat was subliem.

Ik zou die nog in het aventurin durven nemen, zoals mijn i3. Don't shoot me 🤣

JOY. Born Again. The BMW iX: First BMW electric all-wheel drive vehicle  debuts in India.

Maar in alle eerlijkheid: tot op heden vond ik hem het knapste in het zwart met die bronzen accenten.

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tuscani zei:

Hoe bedoel je?

Afwerking, ruimte of ontwerp?

 

Alles samen. Comfort, ontwerp, ruimte. Zo anders dan BMW tot nu.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aventurine is een fantastische kleur. Even getwijfeld want er stond zo’n 330e te koop echt knap. De 5 is er ook subliem mee. De IX ga je er niet mooi mee maken. Heb er staan naar kijken in de showroom, ik kan het onmogelijk mooi vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Plots begin ik ze te zien... Vandaag op één kort ritje richting Leuven drie exemplaren tegengekomen.  En ik die dacht dat het uiterlijk er een exclusievere verschijning van ging maken. Het zal dan toch een goeie auto zijn dan. 😄 

Mijn broer moet nog wachten tot augustus '23, ik ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid