Niko80 5.712 Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Op 13/1/2021 om 21:19, Niko80 zei: Bij mij beperkt. Mobylette (het merk) Honda Camino Honda Wallaroo Honda MBX 2001 Yamaha YZF R6 1999 Kawasaki ZX6-R Yamaha Warrior 350 Yamaha Raptor 450 Hier kunnen we nu een Kawasaki Z750 aan toevoegen, binnenkort misschien nog een andere maar wat dat wordt is nog niet duidelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joske 693 Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Op 14/1/2021 om 08:28, Joske zei: Bij mij nog beperkter Honda Rebel 250 (mocht ik in den beginne dat ik mijn rijbewijs had mee rondcruizen van mijne nonkel, t ouderlijk gezag was toen nog groot "hier komt gene moto in huis" Toen t ouderlijk gezag wat minder was: Yamaha XJ600s En nu al een jaar of 8 de VFR800Fi-1 Loop al wel een paar jaar zot van een MV Agusta Brutale800, maar een huis bouwen helpt niet... 3 maanden later is die Brutale er toch gekomen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjeu 3.627 Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Op 5/2/2021 om 21:19, Tjeu zei: In 2001 begonnen met een GSX 600 F, nieuw gekocht, Met deze ook eerste stap op circuit gedaan, Zolder. Nog voor ik mijn na rijbewijs had stonden er 12.800km op. En anderhalf jaar later stonden er net geen 59.000km op de teller is kwam nummer twee (half jaar voor ik er wettelijk mee mocht rijden). Jaartje later kwam de volgende en mijn eerste CB Sevenfifty Paar maanden later werd die opgevolgd door een TL 1000S Die reed eigenlijk best belabberd en ging buiten voor een nieuwe VFR 800 VTEC. Toen stond de bankrekening weer op 0... (was toen nog student en al mijn centen van weekend werk - onderandere bij RAD- kropen in de moto's). MEt deze ook op Folembray gereden. Graag mee gereden. Ding was ook véél sneller dan wat de cijfers deden vermoeden. Ondertussen reed ik minstens even veel met een Pan 1300, ook eens mee op Folembray gereden. En toen kwamen de Benelli's Op 2,5 jaar 3 gewone Tre-K's, een Amazonas, een café racer en een Sport EVO. Met de Tre-K (degene die nu bij RAD Drongen in de winkel staat) nog dagje Zolder gedaan. Met de Café Racer en TnT Sport paar sessies op Misano gereden, helaas geen foto's van. Ondertussen de VFR weggedaan en een KeeWay ARN 125 bijgekocht. RAD was invoerder voor Benelli in KeeWay en ik werkte ondertussen fulltime voor beide merken. Zo zelf mijn ARN samen kunnen stellen. Het was dus de enige ter wereld die in deze kleuren af is geleverd. Is later perto gereden door een van mijn zussen. Er nog een tweede geweest, maar ook die heeft ze perto gereden. En daarna heeft ze ook nog een YBR 125 geplooid.... Kort na het maken van onderstaande foto, op een AF-motorrit, deze perto gereden en dan was het Benelli verhaal ook gedaan. Ontslag gegeven bij RAD en toen weer een Sevenfifty gekocht. Dan kwam er een Pan naast, een 1100. Met een setje Laser Hotcams eronder en Hyperpro vering voor en achter Met de Pan nog op reis geweest naar de Frankrijk/Spanje. Geweldige trip. En ook met de toenmalige vriendin nog eens paar dagen Frankrijk gedaan. Ondertussen werd de ARN vervangen door een SH300i Sport De Sevenfifty werd vervangen door zijn grootvader, een echte Four. Daar reed ik enorm graag mee. Remde enkel voor geen meter. Maar voor de rest echt kicken. Toen kwam de 748 erbij, maar die is niet lang gebleven. Dan kwamen er 2 Husqvarna's 610 bij waar ik een van gemaakt heb, maar na twee ritten was die al gestolen... Dan kwam de R50/5. Die is van 2011 tot 2019 gebleven. Het langste van alle motoren. Dan kwam de Benelli 250, ook maar kort in bezit gehad. En dan nog een tweede CB, maar die heeft nooit gereden. Dan even een dominator 650 gehad Dan kwam de eerste van 10 amigo's. De laatste is sinds gisteren verkocht en gaat binnen drie weken buiten. Dan twee weken CBX 750 gereden Dan nog eens een lot brommers gekocht, waarvan ik nog steeds eentje heb. Ondertussen zijn we nog maar een jaar na aankoop van de R50/5. Maar die stond alle 5 voeten in panne, en dan kwam er een R60/5 bij. Ook niet lang gebleven, de 50 was leuker. Dan een Flandria Iris 90 (?) cc. Maar die heeft nooit goed gereden. Dan kwam de Jawa 356 (175cc). Die was leuk! Dan kwamen de La Dyle en de Rabeneick. Die laatste heeft nooit gereden, de eerste wel, maar maar kort... En in 2014 is de Pan weggegaan voor de KTM 1190 Adventure. Ondertussen stonden er 20 gemotoriseerde tweewielers verspreid over het huis. Een eetkamer hadden we niet meer en zelf in de slaapkamer stond er wel iets. Met de KTM nog tot in Zuid Portugal gereden. Vet reisje was dat. Toen wat beginnen verkopen. Ook door de verhuis naar huidig kot stap voor stap alles beginnen wegdoen. Er is wel nog eens kort een GS550 bijgekomen, maar problemen met de Nederlandse papieren en nooit in kunnen schrijven. Wel week of twee op andere plaat gereden. Ging verrassend hard en klonk echt maf! Ondertussen reisje gedaan met de BMW En dan in 2019 de CB Sevenfifty gekocht. Tot slot in december 2019 terug een SH300i bijgekocht, om te pendelen van Gent naar Brussel. Dat is het zowat... Best wel wat voor 20 jaar tijd. Tel je er de 50cc tjes bij, dan komen we ergens tussen de 50 en 60 uit... Er zijn ook nog twee Keeway's Speed 125 gepasseerd bedenk ik me net. En wss nog wel wat dat ik vergeet.. Niet alles was even memorable. De gene de meest zijn blijven plakken zijn de Four (puur! Rauw! Beklijvend!), de Pan 1300 (handelbaarheid), de Benelli Amazonas (geschift blok in hoogpoter, zeer goed rijwielgedeelte, 1130cc blok icm 150mm achterband en geen slipperkoppeling) en de KTM (zo potent! Pure overkill)). Maar de Sevenfifty blijft toch mijn sweet spot. In tegenstelling tot vroeger is het nu dus een stuk rustiger in de garage. De SH is dus wel weg en de Guzzi Norge is in de plaats. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.