Ga naar inhoud

Autoprogramma's/series


TCT

Aanbevolen berichten

Welke kijk jij?

Ik kijk wel eens naar,

  • Top Gear
  • Die Ludolfs
  • Fifth Gear
  • Chasing Classic Cars
  • Overhaulin'
  • South Beach Classics
  • Ultimate Car Build Off
  • Wheeler Dealers
  • Desert Car Kings

Niet allemaal even frequent natuurlijk...

aangepast door TCT
Link naar reactie
Delen op andere sites

Frequent:

  • Top Gear
  • Fifth gear

Regelmatig:

  • Wheeler dealers

Vroeger:

  • Fleet tv
  • Auto tv

Spijtig genoeg weet ik niet wanneer Fleet tv & Auto tv uitgezonden worden. Ik weet niet of Auto tv uberhaupt nog uitgezonden wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top gear en wheeler dealers vind ik wel leuk.

Al die Amerikaanse dingen vind ik maar niks eigenlijk, te veel gezevre en en show of, te weinig auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 jaren later...
  • 1 jaar later...

Chasing Classic Cars neem ik op en bekijk ik uitgesteld.

't Zijn niet echt wagens uit mijn prijsklasse, maar 't is een leuk programma.

Ook rijdt Wayne met de wagens die hij koopt, gaat hij naar meetings,...

 

 

Top Gear volg ik graag, maar als ze weerom onrealistische dingen doen,...

 

 

Wheeler dealers

Fifth gear

De autoprogramma's op Z

Overhaulin'

South Beach Classics

Ultimate Car Build Off

Desert Car Kings

American Hot Rod

Car S.O.S.

Ik volg ze allemaal op de achtergrond, terwijl ik zit te forummen. :lol:

Bedenking bij die programma's is dat ze d'er altijd in slagen om de wagen op één of andere manier toch klaar te krijgen binnen een veel te kort tijdsbestek, dat we waarschijnlijk niet zien wat er op de achtergrond gebeurt,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowat elke programma waar auto's in voorkomen op discoveries en ngc, sporadisch...

Voila, da vat het mooi samen wat ik allemaal kijk... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgt er niemand auto moto op TF1 ?

Is nog een echt autonieuws programma oude stijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top Gear

Fifth Gear

Wheeler Dealers

Fast N Loud

Fat N Furious

Chasing Classic cars

Misfit garage

Topgear USA

 

De kans is groot dat ik er nog vergeten ben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...
  • 1 jaar later...
  • 3 maanden later...

https://www.hln.be/auto/drive-het-nieuwe-autoprogramma-op-vtm~a86e138a/

Drive: het nieuwe autoprogramma op VTM


HLN DRIVE Na een onderbreking van meer dan 10 jaar, krijgt de auto weer een centrale plaats op VTM. Elke zondag krijg je met ‘Drive’ een nieuw programma voorgeschoteld met een eigenzinnige, positieve blik op de belangrijkste bijzaak ter wereld: de auto!

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er juist een stukje van gezien. ☺️

Nieuw? Lijkt nogal op FeetTV op kanaalZ, zelfde 2 pippo's in een zelfde jaren 90 stijl.

En nogal een gevoel dat het redelijk gesponsord is, zoveel postief kan ne mens echt nie over een auto verzinnen zonder dat het door de constructeur ingefluisterd is.

"Ne elektrische auto is niet sportief, die kan snel optrekken" en "Deze Taycan is een echte sportauto" "Het is een Porsche dus superbetrouwbaar". 🤔:facepalm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Joske zei:

Heb er juist een stukje van gezien. ☺️

Nieuw? Lijkt nogal op FeetTV op kanaalZ, zelfde 2 pippo's in een zelfde jaren 90 stijl.

En nogal een gevoel dat het redelijk gesponsord is, zoveel postief kan ne mens echt nie over een auto verzinnen zonder dat het door de constructeur ingefluisterd is.

"Ne elektrische auto is niet sportief, die kan snel optrekken" en "Deze Taycan is een echte sportauto" "Het is een Porsche dus superbetrouwbaar". 🤔:facepalm:

Heb het ook gezien. Is idd volledige rip off van Fleet TV. Bij Roularta groep zullen ze aan de deur gezet zijn zeker waardoor ze nu bij DPG Media hebben aangeklopt. 

Ze zijn zelfs hun dreamcar test op Zolder kwijt en zijn nu afgezwakt naar Mandes circuit in Ingelmunster... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, yvesken zei:

Misschien gewoon deel van de deal tussen DPG en Roularta. 

ja Effective Media spreekt op hun site nog van uitzendingen van Fleet.tv tot in juni...

http://www.effectivemedia.be/fleet-tv/

maar ze zijn idd in zee gegaan met DPG Media 

https://www.advertising.dpgmedia.be/nl/nieuws/dpg-media-lanceert-hln-drive-de-grootste-autoshowroom-van-belgie

image.png.6567e733c4dde16305ad728a0186c516.png

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe diene quattennennenenenes werk blijft hebben ... zo stijf vent. Ik gok dat het gemiddelde forum member het niet veel slechter zou doen.

Ik had al een vermoeden dat het FleetTv op zijn VTM zou zijn. Niets gemist dus.

edit: ik heb dus 5 minuten gekeken en ik erger me weeral blauw aan die peet. Is er echt niemand die het beter kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Rabbit zei:

Hoe diene quattennennenenenes werk blijft hebben ... zo stijf vent. Ik gok dat het gemiddelde forum member het niet veel slechter zou doen.

Ik had al een vermoeden dat het FleetTv op zijn VTM zou zijn. Niets gemist dus.

edit: ik heb dus 5 minuten gekeken en ik erger me weeral blauw aan die peet. Is er echt niemand die het beter kan?

Sinds dat Peter Baert overleden is, is er precies niemand die nog een fuck geeft om auto's in de media te brengen op een andere manier dan dat ze slecht zijn voor het milieu, moordmachines zijn voor fietsers en wandelaars etc etc

Dus er zal idd niemand anders het willen doen dan die 2. Vroeger had je nog Inge Moerenhout die dan al eens meedeed voor een review maar dat is ook al weer jaren terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Liquid Li0n zei:

Sinds dat Peter Baert overleden is, is er precies niemand die nog een fuck geeft om auto's in de media te brengen op een andere manier dan dat ze slecht zijn voor het milieu, moordmachines zijn voor fietsers en wandelaars etc etc

VAB 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

moest die nu terugkomen, die zou verschieten hoeveel overpriced eenheidsworst er op de baan is en hoe emotieloos dat EV gedoe rondbolt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Ben op dit moment naar de serie over de carrière van Sainz aan het kijken (Amazon). 

Redelijk goed, alleen wat teveel scenes over zijn leven in de Dakar (die geen Dakar meer is) en mysterieus genoeg zit er een gat in zijn carrière. Ze vermelden elk jaar maar plots gaat het van de Toyota in 1998 naar Citroën in 2003. De periode met de Focus is totaal weggelaten 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid