Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leclerq is zojuist bevestigd voor Ferrari.

Geplaatst:

Samen met de Arrows Asiatech

Afbeeldingsresultaat voor arrows asiatech

En de Jordan uit 2013 (?)

Afbeeldingsresultaat voor Jordan f1

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
58 minutes ago, TCT said:

Leclerq is zojuist bevestigd voor Ferrari.

Gewoon een swap omdat Toro Rosso aan zijn mouw trok. 

Hopelijk kan Vandoorne naar daar nu

Geplaatst:

Stoffel is bakken te duur voor TR.

Geplaatst:
4 minuten geleden, TCT zei:

Veel keus heeft hij niet eh. En Honda betaalt wel

Geplaatst:

Denk dat stoffel liever voor minder geld F1 rijdt dan vasthouden aan zijn loon

Geplaatst:

Waarom heeft die dan voor McLaren en niet voor TR gekozen indertijd. Dat pikt ook nog steeds bij Red Bull.

Inbinden sowieso. Maar van een cosy 6 miljoen/seizoen naar mogelijks 150-250k/seizoen is al andere koek.

Nuja, die bedragen... Hij zal er uiteindelijk geen boterham minder door eten.

Geplaatst:
10 minuten geleden, TCT zei:

4 minuten geleden, Carlito zei:

Denk dat stoffel liever voor minder geld F1 rijdt dan vasthouden aan zijn loon

Dat.

Als hij al op pensioen wil moet hij vooral eisen stellen nu.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik doe het voor 25k per seizoen!

Geplaatst:

Hopelijk vullen ze dat tweede Sauber zitje nu met wat talent.

Geplaatst:

Heel jammer voor Kimi.

't Zat er aan te komen, maar ik vind dat ie dit seizoen stukken beter presteert dan vorige seizoenen. En eigenlijk is ie regelmatiger dan Vettel… 

End of an era inderdaad ! 

Geplaatst:
8 minuten geleden, Maxime S zei:

Heel jammer voor Kimi.

't Zat er aan te komen, maar ik vind dat ie dit seizoen stukken beter presteert dan vorige seizoenen. En eigenlijk is ie regelmatiger dan Vettel… 

End of an era inderdaad ! 

Vettel heeft het een aantal keer verprutst.

Vettel is feitelijk in minder dan 10% van de gevallen verslagen op snelheid. Monza is volgens mij de enige race waar je kan spreken over Kimi vs Seb. Alle andere races was het andersom, los van de uiteindelijke finishpositie.

Als je dat weet, dan mag Kimi nog zo'n stabiele factor zijn. In geen geval is hij een oplossing voor Ferrari op de lange termijn. Het was hooguit de vraag of Charles hem dit jaar (2019 dus) of volgend jaar (2020) aan zou kondigen als vervanging. Mijn keus zou 2020 geweest zijn..., maar dat heeft met het rijpen van Charles te maken. Kimi heeft genoeg kansen gehad.

Zelfde probleem als Bottas. Goed, maar mist die laatste % om kampioensmateriaal te zijn. Zoals Verstappen in Monza ook aangaf. 'No way dat Vettel of Hamilton 40 ronden achter me gebleven zouden zijn'.

Geplaatst:
1 uur terug, msxx zei:

Vettel heeft het een aantal keer verprutst.

Vettel is feitelijk in minder dan 10% van de gevallen verslagen op snelheid. Monza is volgens mij de enige race waar je kan spreken over Kimi vs Seb. Alle andere races was het andersom, los van de uiteindelijke finishpositie.

Als je dat weet, dan mag Kimi nog zo'n stabiele factor zijn. In geen geval is hij een oplossing voor Ferrari op de lange termijn. Het was hooguit de vraag of Charles hem dit jaar (2019 dus) of volgend jaar (2020) aan zou kondigen als vervanging. Mijn keus zou 2020 geweest zijn..., maar dat heeft met het rijpen van Charles te maken. Kimi heeft genoeg kansen gehad.

Zelfde probleem als Bottas. Goed, maar mist die laatste % om kampioensmateriaal te zijn. Zoals Verstappen in Monza ook aangaf. 'No way dat Vettel of Hamilton 40 ronden achter me gebleven zouden zijn'.

Heb je zeker 100% gelijk in.

Alleen... Raikonen rijdt dit jaar duidelijk beter dan de vorige twee seizoen vind ik. Nog een extra jaartje bij Ferrari om dan in 'schoonheid' te eindigen ware mooi geweest. Nu moet hij nog - ik weet niet hoeveel seizoenen- in een 'minder' team gaan rijden om dan in alle stiltje de F1 te moeten verlaten...  Hij verdient beter. 

Misschien zie ik het wat te somber in... maar ik ben altijd een Kimi-fan geweest. Vind het echt jammer. 

Geplaatst:

Kimi is 2de viool dus welk mooi einde? Hij heeft aandelen bij Sauber al is het me ook een raadsel waarom hij zelf nog wil rijden.

Met die auto kan hij zeker niet winnen.

Geplaatst:
7 minuten geleden, Maxime S zei:

Heb je zeker 100% gelijk in.

Alleen... Raikonen rijdt dit jaar duidelijk beter dan de vorige twee seizoen vind ik. Nog een extra jaartje bij Ferrari om dan in 'schoonheid' te eindigen ware mooi geweest. Nu moet hij nog - ik weet niet hoeveel seizoenen- in een 'minder' team gaan rijden om dan in alle stiltje de F1 te moeten verlaten...  Hij verdient beter. 

Misschien zie ik het wat te somber in... maar ik ben altijd een Kimi-fan geweest. Vind het echt jammer. 

Zijn naam is groter dan zijn prestaties tegenwoordig.

Hij verdient (objectief gezien) niet beter.

Geplaatst:
8 minuten geleden, dragonfly zei:

Kimi is 2de viool dus welk mooi einde? Hij heeft aandelen bij Sauber al is het me ook een raadsel waarom hij zelf nog wil rijden.

Ik denk dat hij het doet voor het geld. Diene kleine moet ook eten.

Geplaatst:
20 minuten geleden, Martini Racing zei:

Ik denk dat hij het doet voor het geld. Diene kleine moet ook eten.

Ja, in 2015 had hij inderdaad nog maar 200 miljoen verdiend :D 

Geplaatst:
48 minuten geleden, dragonfly zei:

Beschäftigungstherapie. Een paar jaarkes rijden en dan consultant bij Sauber. Sauber wint populariteit. Das gewoon win-win

Geplaatst:

Cava nog, content dat hij in de F1 blijft. Speelde toch vooral 2de viool bij Ferrari... Dit jaar nog een overwinning pakken *fingers crossed*
Hopelijk zien we de komende 2 jaar opnieuw de Kimi zoals bij Lotus. Dikke gevechten on track met Ricciardo ofzo.

VET - LEC wordt wel interessant... "Sebastian, Charles is faster than you."
Of Leclerq bakt er niets van na x races en ze switchen RAI-LEC.

Geplaatst: (aangepast)

Kan je terug naar de Formula 2 of is dat not done? :D

aangepast door Titleist
Geplaatst:

En Toro Rosso. En Williams. En Sauber.

Geplaatst:
8 hours ago, msxx said:

Dat.

Als hij al op pensioen wil moet hij vooral eisen stellen nu.

Gelukkig kan hij dat al. :D

Geplaatst:

Waarom heeft Ricciardo niet gewacht op dat Ferrari plekje of wou hij dat niet? Salaris zal ook +25 miljoen zijn en je zit bij Ferrari. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid