Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net even de NASCAR Cup en Xfinity gezien en waren toch ook wel genieten. 

Van Gisbergen eerst in Xfinity komt van laatste plek naar voren en laatste ronde is echt bumper cars. Weet zo toch nog P5 te halen. 
Hij rijd dan ook mee in de Cup en daar wete hij zich op P2 voor de start en vecht heel de tijd voor P1 tot ze pech hebben met een caution en enkel de eerste 2 niet naar de pots kunnen.
Met 20 laps ouderde banden weten ze nog wel 20 ronde de rest achter hun te houden. Vallen dan terug in de 20 maar weten terug naar voren te komen. 

Op het einde de ene caution na de andere maar in de overtime weet Van Gisbergen op zijn manier eerst uit te komen in bocht 1 maar maakt een foutje in de bus stop met moet dan toch tevreden zijn meyt P2.

Heeft 3 van de 5 straat circuits gewonnen in Xfinity en nu in Cup ook bijna gewonnen. 

Volgend jaar doet die mee in de cup series, ik ben toch benieuwd. 

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Moet zeggen dat ik NASCAR dankzij de Netflix serie Full Speed dit jaar ook vluchtig ben aan het volgen. 

Op Ovals doet Shane Van Gisbergen het matig maar kijk straat circuit en regen en er konden maar 2 andere rijders een beetje volgen. 
Eerste keer dat NASCAR naar het circuit in Mexico City is gegaan. 

Geplaatst:

Is er bij Daniel Suárez je iets opgevallen tijdens Full Speed?

Geplaatst:
52 minuten geleden, BelgianRally zei:

Is er bij Daniel Suárez je iets opgevallen tijdens Full Speed?

Ah nee wat heb ik gemist?

Geplaatst:

In de series spreken ze ook over zijn vrouw en haar race familie, niemand minder dan Julia Piquet. De dochter van Nelson Sr en broer van Nelson Jr. Echter daar stopt het bij Full Speed. Raar dat de link met Daniel nooit vermeld werd in DTS, of de link naar Max niet vermeld werd bij Full Speed.

Shane van Gisbergen is gesponsord door Red Bull op de nr 87. De nr 88 is volgens mijn in volledige Red Bull livery. Beide wagens zijn van Trackhouse racing, waar ook Daniel Suarez bij rijdt.

Geplaatst:
36 minuten geleden, BelgianRally zei:

In de series spreken ze ook over zijn vrouw en haar race familie, niemand minder dan Julia Piquet. De dochter van Nelson Sr en broer van Nelson Jr. Echter daar stopt het bij Full Speed. Raar dat de link met Daniel nooit vermeld werd in DTS, of de link naar Max niet vermeld werd bij Full Speed.

Shane van Gisbergen is gesponsord door Red Bull op de nr 87. De nr 88 is volgens mijn in volledige Red Bull livery. Beide wagens zijn van Trackhouse racing, waar ook Daniel Suarez bij rijdt.

Ah verdorie ja idd raar. 

Dit jaar rijd Gisbergen met de 88 en in full Red Bull Livery in Mexico dedze keer, nummer die ook altijd bij Triple 8 in Australian Supercars werd gebruikt. Maar zijn favoriete nummer is 97. 

Ik zou er ook niet van verschieten dat het door Suarez gedeeltelijk  is dat er nu ook een race in Mexico is. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid