Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zojuist, Timo zei:

Waarom heeft Ricciardo niet gewacht op dat Ferrari plekje of wou hij dat niet? 

Omdat Ferrari hem nooit op de lijst had staan.

Geplaatst:
52 minutes ago, msxx said:

Omdat Ferrari hem nooit op de lijst had staan.

Wat is dan het plan? Vettel wordt 32 in juli, Hamilton is 33 jaar. Dan moet je toch ook naar de toekomst kijken, al wordt Ricciardo ook 30 maar goed die zie ik nog kampioen worden. 

Of wachten beide teams op Verstappen? 

Geplaatst:
4 minutes ago, Timo said:

Wat is dan het plan? Vettel is wordt 32 in juli, Hamilton is 33 jaar. Dan moet je toch ook naar de toekomst kijken, al wordt Ricciardo ook 30 maar goed die zie ik nog kampioen worden. 

Of wachten beide teams op Verstappen? 

Leclerc is het plan, kan op zijn minst Verstappen evenaren.

Geplaatst:
30 minutes ago, Glenn-N said:

Wat gebeurt er met Ocon? :(

Zit in hetzelfde schuitje als Vandoorne vermoed ik. Grootste kans zal richting Williams zijn denk ik.

Geplaatst:
56 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Leclerc is het plan, kan op zijn minst Verstappen evenaren.

Het enige jaar dat ze samen reden werd Verstappen wereldkampioen karting en ... Leclerc werd tweede.

Verstappen, Leclerc en Ocon zijn de toekomst.

Vandoorne past voor een deel ook in dat rijtje. En Gasly eigenlijk niet, iets te licht... 

En Ricciardo... steengoede coureur, maar mist toch wat snelheid vrees ik. Al zijn wins waren via opportunisme, behalve Monaco dit jaar.

Geplaatst:

Gasly schat ik hoog in.

Geplaatst:
15 uren geleden, dragonfly zei:

Kimi is 2de viool dus welk mooi einde? Hij heeft aandelen bij Sauber al is het me ook een raadsel waarom hij zelf nog wil rijden.

Met die auto kan hij zeker niet winnen.

Hij is wel de enige tweede viool die ooit WK werd. Maar bon, dat is ook al een tijdje geleden.

Wanneer mogen we meer nieuws verwachten rond Vandoorne? 
Toro Rosso zou toch echt wel goed zijn! 

Geplaatst:

Dit blijf ik ongelofelijk vinden: Hamilton en Vettel, beiden viervoudig wereldkampioen. Alonso stopt, Raikonnen zo goed als & te oud.

De enige andere die dit topsegment ooit zal evenaren, of zelfs overtreffen, heeft nog veel werk voor de boeg, want is iemand uit het pack die nog nooit wereldkampioen is geweest. Ondertussen zijn Vettel en Hamilton nog top.

1537868549_ScreenShot2018-09-12at09_11_42.png.284c5e60bc5cb0d11fef6c6be9e01668.png

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hamilton had al op 6 of zelfs 7 moeten staan, ten koste van Kimi, Nico en Vettel.

Ma bon, hij heeft ook nog een 6tal jaar te gaan als hem wilt.

• Grappig 1
Geplaatst:

Mja zo had Kimi ook al 3x WK moeten zijn.

En Massa 1x.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
39 minuten geleden, TCT zei:

Hamilton had al op 6 of zelfs 7 moeten staan, ten koste van Kimi, Nico en Vettel.

Ma bon, hij heeft ook nog een 6tal jaar te gaan als hem wilt.

How he, ga de blingblingneger anders eens in de culo pakken :silly:

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
Op 12/9/2018 om 10:04, Lotuzzz zei:

Max heeft nog 15 jaar tijd heeeeeeee :D

Ik twijfel er oprecht aan, denk dat het nog 5 jaar duurt minstens

Met RedBull gaat hij het niet worden, samen met Vettel of Hamilton gaat hij niet in een auto zitten.

Geplaatst:
10 minutes ago, Carlito said:

Ik twijfel er oprecht aan, denk dat het nog 5 jaar duurt minstens

Met RedBull gaat hij het niet worden, samen met Vettel of Hamilton gaat hij niet in een auto zitten.

Ferrari kan je ook gaan uitsluiten voor enkele jaren, zelfs zonder Vettel. Leclerc lijkt hun gok voor de komende 5 jaar.

Geplaatst:
42 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ferrari kan je ook gaan uitsluiten voor enkele jaren, zelfs zonder Vettel. Leclerc lijkt hun gok voor de komende 5 jaar.

Die moet nog presteren bij een topteam naast een Vettel. Als hij door de mand valt zal hij rap buiten liggen.

En Leclerc/Verstappen kan wel eens een plausibel duo zijn.

Geplaatst:

Wow Hamilton 

:inlove:

Geplaatst:

Vettel een beetje motivatie geven zeit'em.

Geplaatst:

Abnormaal, ik heb al moeite met het circuit te volgen op die beelden. Dan moet hij alle handelingen nog doen en ge ziet die heel de tijd doorheen worden geschud.

Geplaatst:

Overzicht waar Verstappen tijd won, en waar Hamilton tijd won:

hi45kw7l1hm11.jpg

• Vind ik leuk 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid