#166 276 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 8 uren geleden, Lotuzzz zei: Maar inderdaad een opvallende statistiek, die impliceert dat hij er na amper 1 VT al stáát. Is dit seizoen nochtans ook vaak niet het geval geweest ('s vrijdags nergens om dan 's zaterdags mee te doen voor pole). Alleen werden er in dat weekend geen sprints gereden. 1 Quote
Redfive 242 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 De eindrangschikking van de teams heeft ook te maken met het aantal uren dat ze in de windtunnel mogen spenderen. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 41 minuten geleden, Redfive zei: De eindrangschikking van de teams heeft ook te maken met het aantal uren dat ze in de windtunnel mogen spenderen. Omgekeerd evenredig aan de rangschikking? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 12 uren geleden, msxx zei: Of je fan bent van Sprint-races of niet... het is wel een absurde statistiek: 12 uren geleden, msxx zei: Dat moet toch wel de verklaring zijn... Deels een verklaring, maar ook niet vergeten dat dit ingevoerd is in het jaar dat hij voor het eerst kampioen werd, daar heeft Bottas nog gewonnen. Hamilton, Piastri, Norris, Russell zijn van dit en vorig jaar dacht ik. Misschien Russell 2 jaar terug. Bulk van de overwinningen van Max zijn dus gevallen in het jaar dat ze veruit de beste auto hadden. Neemt niets weg van de statistiek, want hij won nog steeds van Perez en zijn andere ploeggenoten, maar toch wat nuance. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 Ik zie die zó regelrecht 't kampioenschap binnenhalen, nog. Ik hoop van niet wat ik ben ab-so-luut geen fan van Verstappen (noch de pa noch de zoon), bewonder 'm wel voor z'n skills. 1 Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 Ik hoop dat, of Norris op een heroïsche manier. Ik vind Piastri op eoa manier niet veel charisma hebben. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 8 minuten geleden, Lefty zei: Ik hoop dat, of Norris op een heroïsche manier. Ik vind Piastri op eoa manier niet veel charisma hebben. Dito! Ben ook benieuwd of Norris de komende GP's zou gehoorzamen aan eventuele teamorders... Hij staat zodanig dicht (en lijkt in goeie 'shape' ivgl met Piastri) dat McLaren bijna niet anders kan dan gewoon laten racen? Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 Vooral spijtig dat Norris die DNF heeft gehad door mechanische problemen met zijn auto. Quote
Fille 798 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 Ik hoop dat Max het haalt, zo niet, dan mag Piastri van mij winnen. Zolang het maar niet Norris is! 2 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 12 minuten geleden, Fille zei: Ik hoop dat Max het haalt, zo niet, dan mag Piastri van mij winnen. Zolang het maar niet Norris is! Waarom? Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 21 oktober 2025 Geplaatst: 21 oktober 2025 26 minuten geleden, Fille zei: Ik hoop dat Max het haalt, zo niet, dan mag Piastri van mij winnen. Zolang het maar niet Norris is! Ik deel die mening. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 Puur op vlak van prestaties is er maar één die het verdient en dat is Verstappen. Hij heeft gewoon overal het maximale er uit gehaald... of zelfs meer. Maar ik heb het wel voor Norris ook. Gaetan was aan het dromen van een titelstrijd met drie piloten, die in de laatste GP beslist wordt. Het is niet eens zo ondenkbaar 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 39 minuten geleden, Maxime S zei: Gaetan was aan het dromen van een titelstrijd met drie piloten, die in de laatste GP beslist wordt. Het is niet eens zo ondenkbaar Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ik vrees dat de 2 McLarens wss teamorders gaan krijgen als dat zo is. Het risico op een crash is te groot als ze echt koersen en ze gaan wss 2 auto's willen inzetten dan om Verstappen 3e te maken en zo plaats 1 en 2 te pakken bij de rijders ook. Al zou dat spijtig zijn natuurlijk, racen ftw Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 26 minuten geleden, PJH zei: Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ik vrees dat de 2 McLarens wss teamorders gaan krijgen als dat zo is. Het risico op een crash is te groot als ze echt koersen en ze gaan wss 2 auto's willen inzetten dan om Verstappen 3e te maken en zo plaats 1 en 2 te pakken bij de rijders ook. Al zou dat spijtig zijn natuurlijk, racen ftw Is het nu niet te laat op het seizoen om nog 1 van de 2 rijders te kiezen? Hadden ze toch eerder moeten doen, nee? Quote
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 5 minutes ago, Maxime S said: Is het nu niet te laat op het seizoen om nog 1 van de 2 rijders te kiezen? Hadden ze toch eerder moeten doen, nee? Hoe zouden ze dat in het begin van het seizoen moeten gedaan hebben? Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 1 uur terug, ir_fuel zei: Hoe zouden ze dat in het begin van het seizoen moeten gedaan hebben? dat zeg ik ook niet hé... Maar misschien een GP of 5 geleden, toen Piastri zijn voorsprong nog dubbel zo groot was. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 6 uren geleden, PJH zei: Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ik vrees dat de 2 McLarens wss teamorders gaan krijgen als dat zo is. Het risico op een crash is te groot als ze echt koersen en ze gaan wss 2 auto's willen inzetten dan om Verstappen 3e te maken en zo plaats 1 en 2 te pakken bij de rijders ook. Al zou dat spijtig zijn natuurlijk, racen ftw Ga jij gehoorzamen als je 14 punten achterstaat? Da's 2x winnen en de andere tweede. Ze zijn er te laat mee, zo simpel is het. Racen!! Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 Stel dat ze alles op Piastri zetten en die valt nog een keer uit... Quote
Roger 310 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 Ik hoop stiekem toch ook op Verstappen. En anders Piastri. Voor Norris heb ik het niet zo, op een bepaalde manier denk ik dat dat een schijnheilig ventje is. 4 Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 6 uren geleden, Maxime S zei: dat zeg ik ook niet hé... Maar misschien een GP of 5 geleden, toen Piastri zijn voorsprong nog dubbel zo groot was. Was niet nodig he, wie verprutst er nu een voorsprong van 104 punten? Quote
Redfive 242 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 32 minuten geleden, Roger zei: Ik hoop stiekem toch ook op Verstappen. En anders Piastri. Voor Norris heb ik het niet zo, op een bepaalde manier denk ik dat dat een schijnheilig ventje is. Norris is nogal gevoelig, geen echte killer. Piastri heeft dat wel maar is door die rare call onlangs precies wat geïntimideerd geraakt waardoor zijn focus wat gefnuikt werd. Dénk ik hé. Daarenboven is Norris een Brit, en heeft er ook wel mee te maken dat McLaren die liever ziet winnen. Zou niet mogen, maar toch. En hadden ze effectief Piastri naar voor geschoven enkele GP's geleden, dan was zijn voorsprong nog meer geworden en dus meer buffer naar de aanstormende Max. Want als ze zo blijven doorsukkelen (McLaren that is) dan geven ze het weg, want die RedBull is wel veel beter geworden na de zomerstop. Ben ook geen Max fan, maar hij heeft zijn prooi geroken, en dan is ie amper te houden.. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 1 uur geleden, Lotuzzz zei: Ga jij gehoorzamen als je 14 punten achterstaat? Da's 2x winnen en de andere tweede. Ze zijn er te laat mee, zo simpel is het. Racen!! Gezien Verstappen's snelheid de laatste tijd? Misschien wel... 't zou spijtig zijn te vechten en er dan alletwee naast te pakken. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 19 minuten geleden, PJH zei: Gezien Verstappen's snelheid de laatste tijd? Misschien wel... 't zou spijtig zijn te vechten en er dan alletwee naast te pakken. Nogmaals, ga jij gehoorzamen als je Norris bent? In de posities dat die mannen rijden betekent dat dat je pakweg gemiddeld 5 punten terugpakt op Piastri, of er 5 verliest. Kies maar Wetende dat je niet het talent hebt om elk seizoen kans te hebben op een wereldtitel. 1 Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 25 minuten geleden, PJH zei: Gezien Verstappen's snelheid de laatste tijd? Misschien wel... 't zou spijtig zijn te vechten en er dan alletwee naast te pakken. Dit raceweekend was er toch al niks te doen, Piastri is niet in de buurt geweest van Norris het ganse weekend. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.