ir_fuel 58.279 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 19 minutes ago, Lotuzzz said: Wetende dat je niet het talent hebt om elk seizoen kans te hebben op een wereldtitel. En dat je nu wel in de winnende auto kunt zitten, en misschien volgend jaar ergens in de middenmoot hangt. Er zijn veel toptalenten die nooit WK zullen worden of zijn geworden omdat ze in de foute auto zaten tijdens hun F1 carrière (of net wel omdat ze in de juiste auto zaten). Hamilton is hoeveel keer WK geworden? Ondertussen geraakt hij zelfs niet op het podium. Als je de kans hebt moet je ze grijpen en niet hopen op volgende seizoenen, en al helemaal niet als er nieuwe auto's worden ingezet. 3 Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 22 oktober 2025 Geplaatst: 22 oktober 2025 Ik hoop vooral dat het een Mclaren wordt dat wint. Zij hebben duidelijk de beste wagen en verdienen het ook. En liefst dan nog een Australiër, blijven top gasten. De vorige 2 hadden van mij zeker wereld kampioen mogen worden. Heb Piastri goed gevolgd in GP2 en reed echt wel prachtig. Maar Norris mag het van mij ook wel winnen, zolang het Max maar niet is. Maar wel knap dat hij er nog in slaagt om van zo ver terug te komen en het voor Mclaren toch niet met de vinger in de neus gaat zijn. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 23 oktober 2025 Geplaatst: 23 oktober 2025 9 uren geleden, Lotuzzz zei: Nogmaals, ga jij gehoorzamen als je Norris bent? In de posities dat die mannen rijden betekent dat dat je pakweg gemiddeld 5 punten terugpakt op Piastri, of er 5 verliest. Kies maar Wetende dat je niet het talent hebt om elk seizoen kans te hebben op een wereldtitel. Dat! Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 23 oktober 2025 Geplaatst: 23 oktober 2025 8 uren geleden, Bjorno zei: Ik hoop vooral dat het een Mclaren wordt dat wint. Zij hebben duidelijk de beste wagen en verdienen het ook. Dat hebben ze al gedaan, daar dient de constructeurstitel voor De rijderstitel moet nog verdiend worden 3 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 23 oktober 2025 Geplaatst: 23 oktober 2025 1 uur terug, msxx zei: Dat hebben ze al gedaan, daar dient de constructeurstitel voor De rijderstitel moet nog verdiend worden Ja, maar niemand die de WK bij de constructeurs onthoudt. WK bij de piloten is the one to have... ook als constructeur! 1 1 Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 23 oktober 2025 Geplaatst: 23 oktober 2025 7 minuten geleden, Maxime S zei: Ja, maar niemand die de WK bij de constructeurs onthoudt. WK bij de piloten is the one to have... ook als constructeur! Als ze de titel niet binnenslepen dan zegt het iets over de gekozen coureurs. Met 90% coureurs (t.o.v. de benchmark) zal je wagen kennelijk nog beter moeten zijn om de titel binnen te kunnen slepen. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 25 oktober 2025 Geplaatst: 25 oktober 2025 Wow wat een grid voor morgen!! Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 25 oktober 2025 Geplaatst: 25 oktober 2025 Benieuwd naar morgen. Norris durft z'n starts wel eens verkakken, Verstappen zal allicht alles geven.... hopelijk wordt het eens koers ipv processie 1 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 26 oktober 2025 Geplaatst: 26 oktober 2025 Piastri wordt gekoeioneerd door mclaren. Meer en meer duidelijk. Brit in een brits team en McLaren heeft daar al ervaring mee Recentelijk zouden ze bij McLaren hun anti-dive geometrie iets aangepast hebben waardoor Norris wat meer gevoel krijgt in de voorkant. Piastri had daar geen last van. Maar de wagen is wel iets minder snel geworden daardoor Bij Ferrari werken ze voor Hamilton aan beter gevoel in het rempedaal. De overstap naar Brembo voor hem (dat meer bijt) is ni makkelijk en men probeert het gevoel te evenaren dat hij bij McLaren en Mercedes gewend was. 4 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 26 oktober 2025 Geplaatst: 26 oktober 2025 Ik plaats alvast een pre-order voor de memoires van Zak Waarom horen we Webber nooit? Quote
Roger 310 Geplaatst: 26 oktober 2025 Geplaatst: 26 oktober 2025 Die VSC was gewoon idioot, wie zijn die mensen toch die een race verkloten. Zegt mijn supportershart Leuke race! En McLaren heeft wat ze al een tijdje willen, Norris op 1. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 heerlijke GP, genoten van begin tot eind ! Die VSC op't laatste was natuurlijk wel gatachterlijk... Quote
Subaru555 3.609 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 Zotjes wel... https://www.facebook.com/share/1Bx1Wq6B7i/ Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 Ik snap ook niet waarom er een VSC kwam, heeft de race matig verkloot. Doe gewoon een gele vlag situatie op het stuk waar het gevaar zich bevindt en voor de rest gewoon terug racen. Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 8 minutes ago, Vanni said: Ik snap ook niet waarom er een VSC kwam, heeft de race matig verkloot. Doe gewoon een gele vlag situatie op het stuk waar het gevaar zich bevindt en voor de rest gewoon terug racen. Als er dubbel geel gezwaaid wordt en of de auto staat op een gevaarlijke plaats of er zijn mensen op het circuit aan het werken moet er een VSC komen. Dat is het reglement. Of die auto daar gevaarlijk stond is natuurlijk voer voor discussie. 1 Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 ow, dat wist ik niet. Toch ook wel een kutregel imo Quote
Redfive 242 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 Piastri weer serieus gekloot met zijn alweer tragere pitstop.. Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 12 minutes ago, Redfive said: Piastri weer serieus gekloot met zijn alweer tragere pitstop.. "serieus gekloot" 't is nu niet alsof dat zijn koers had gered. Quote
Redfive 242 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 4 minuten geleden, ir_fuel zei: "serieus gekloot" 't is nu niet alsof dat zijn koers had gered. klopt, maar het lijkt wel of men hem beetje bij beetje probeert te ontmoedigen? Ondermijnen met zo'n subtiele dingen. Las ik al niet eerder dat ze het anti duik systeem vooraan aangepast hebben opdat Norris er beter mee overweg zou kunnen. Iets waar Piastri geen last van had, maar nu precies toch wel in zijn nadeel is. Ik gok ook maar natuurlijk.. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 27 oktober 2025 Geplaatst: 27 oktober 2025 49 minuten geleden, Redfive zei: Piastri weer serieus gekloot met zijn alweer tragere pitstop.. 't was nochtans wel Norris die de voorbije races telkens trage stops had... 1 Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 8 november 2025 Geplaatst: 8 november 2025 Brazilië zorgt toch altijd voor wat extra. Pijnlijke fout van Piastri en harde knaller voor Borteletto in de sprint race. En dan de Qualy voor de race waar Verstappen eindelijk is even traag is als Tsunoda, beide RB out in Q1...ouch en de racing Red Bulls op 5 en 7. Hamilton heeft duidelijk medelijden met RB en beslist ook maar op in Q2 op te geven. En dan 8 voor Bearman, 9 voor Gasly en 10 voor Hulkeberg, Toch een niet alledaags startveld voor morgen. Wat mij ook opvalt is het grote verschil tegenover de Sprint Qualy. Verstappen was daar toch nog sterk, ook Aston Martin was daar pak beter. 1 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 9 november 2025 Auteur Geplaatst: 9 november 2025 Norris heeft water op't circuit gesmeten, daardoor piastri, hulk en colapinto eraf. Hamilton was gehinderd door Russel. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 9 november 2025 Geplaatst: 9 november 2025 7 minuten geleden, TCT zei: Norris heeft water op't circuit gesmeten, daardoor piastri, hulk en colapinto eraf. Hamilton was gehinderd door Russel. Vond hij zelf, is onderzocht en terzijde geschoven wegens niet het geval. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 9 november 2025 Geplaatst: 9 november 2025 Alonso is een held Geef die eens een snel kraam aub Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.