Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 minuten geleden, gTa zei:

En nu dus nog de expandable skidblocks erbij. (Zij niet als enige.)

Ja, dat bedoelde ik met te laag rijden.

Geplaatst:

Rijhoogte hangt ook af van je bandendruk en bandenslijtage.

Geplaatst:

Heb het enkele weken geleden al geopperd, maar nu terug effe terug speculeren over teamorders bij Piastri. Stel dat die plotsklaps in zo'n positie komt waarin 'ie Norris punten kost ten opzichte van Max, gaat die gehoorzamen zolang hij zelf mathematisch nog kans maakt? 

Geplaatst:
17 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Heb het enkele weken geleden al geopperd, maar nu terug effe terug speculeren over teamorders bij Piastri. Stel dat die plotsklaps in zo'n positie komt waarin 'ie Norris punten kost ten opzichte van Max, gaat die gehoorzamen zolang hij zelf mathematisch nog kans maakt? 

Ik hoop voor Piastri van niet. Verstappen zou NEEN zeggen 😄 

Geplaatst:
47 minuten geleden, Lotuzzz zei:

ZB zei in een interview enkele weken terug dat hij nog liever Verstappen zag winnen dan dat hij teamorders zou geven, ‘We are racers’ :lolz: 

Piastri is dit jaar al veel benadeeld, zowel door het team als de wedstrijdleiding. Als Piastri of Verstappen alles wint, de andere steeds 2e, dan moet Lando altijd 3e zijn. Lando staat er uiteraard nog steeds het beste voor. Hij rijdt ook gewoon sterk de laatste races. 

Over de leiding: als je ziet dat Lawson nu geen straf krijgt voor een gelijkaardige actie als Piastri vorige week, dan stel je u toch vragen. Niet dat dat de race van vandaag heeft beïnvloedt, maar toch. 

• Vind ik leuk 1
  • Taal izan 2
Geplaatst:
13 uren geleden, Monterey Jack zei:

Over de leiding: als je ziet dat Lawson nu geen straf krijgt voor een gelijkaardige actie als Piastri vorige week, dan stel je u toch vragen. Niet dat dat de race van vandaag heeft beïnvloedt, maar toch. 

Ik ben een kalf. :D

Volgens mij net dezelfde fout als enkele dagen terug, vermoeidheid is geen excuus :fp: 

Geplaatst:

Ik vond de regie van afgelopen GP heel slecht. 

Van dat incident bij de start, hebben we amper 2 herhalingen gehad. We hebben zelfs nooit gezien hoe Stroll zo geraakt was. 
En er waren nog enkele zaken die me stoorden.

Los van de quali anders wel een kut GP. Mag terug van de kalender wat mij betreft. Die show achteraf alleen al... 🤢

Geplaatst:
14 minutes ago, Maxime S said:

Amai.

2 voorbeelden:

Verstappen de pits in, en we hebben nooit gezien waar hij is uitgekomen na de pitstop want we waren een non-event tussen een Williams en een Ferrari aan het bekijken gedurende 3 rondes.

Norris begint ineens enorm te vertragen, en we krijgen gewoon continu Verstappen te zien die moederziel alleen zijn laatste rondjes aan het afwerken is.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 2
Geplaatst:

Mclaren gaat de volgende races geen podiums meer rijden denk ik. Hoe meer je leest over die skidblocks hoe meer het de heilige graal bleek. Blijkbaar van vorig seizoen ergens al onder de wagen.

Geplaatst:
15 uren geleden, ir_fuel zei:

Amai.

2 voorbeelden:

Verstappen de pits in, en we hebben nooit gezien waar hij is uitgekomen na de pitstop want we waren een non-event tussen een Williams en een Ferrari aan het bekijken gedurende 3 rondes.

Norris begint ineens enorm te vertragen, en we krijgen gewoon continu Verstappen te zien die moederziel alleen zijn laatste rondjes aan het afwerken is.

Idd heel storend 

Geplaatst:
18 uren geleden, Maxime S zei:

Van dat incident bij de start, hebben we amper 2 herhalingen gehad. We hebben zelfs nooit gezien hoe Stroll zo geraakt was. 
En er waren nog enkele zaken die me stoorden.

Los van de quali anders wel een kut GP. Mag terug van de kalender wat mij betreft. Die show achteraf alleen al... 🤢

De regie gaat al een tijd bergaf. Zouden ze dat met opzet doen om meer mensen te laten betalen voor de features van F1TV zoals een specifieke rijder volgen?

Geplaatst:
25 minutes ago, Martini Racing said:

De regie gaat al een tijd bergaf. Zouden ze dat met opzet doen om meer mensen te laten betalen voor de features van F1TV zoals een specifieke rijder volgen?

Ik kijk naar die slechte regie op F1TV :lolz:

Geplaatst:
10 hours ago, TCT said:

Mclaren gaat de volgende races geen podiums meer rijden denk ik. Hoe meer je leest over die skidblocks hoe meer het de heilige graal bleek. Blijkbaar van vorig seizoen ergens al onder de wagen.

Die uitspraken heb ik nog al gelezen. Toen ging het over flex in de vleugel.

Geplaatst:
4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik kijk naar die slechte regie op F1TV :lolz:

Ik heb het niet, kijk gewoon op rtbf, maar er zijn toch features waar je zelf de rijder kan volgen on board enzo? Bedoel dat ze net dat meer willen nudgen.

Geplaatst:
20 minutes ago, Martini Racing said:

Ik heb het niet, kijk gewoon op rtbf, maar er zijn toch features waar je zelf de rijder kan volgen on board enzo? Bedoel dat ze net dat meer willen nudgen.

Je hebt daar verschillende niveaus van abonnementen. Ik heb het goedkoopste. Weet niet of ik dat daarmee kan.

Geplaatst:
39 minuten geleden, Martini Racing zei:

Moet ge dan uw eigenhandige slechte regie doen? 😆

Zwaardere crashes tonen ze ook al niet meer in replay voordat er weten dat de rijder ok is. Da's sinds Grosjean wss. 

Geplaatst:
26 minuten geleden, ir_fuel zei:

Je hebt daar verschillende niveaus van abonnementen. Ik heb het goedkoopste. Weet niet of ik dat daarmee kan.

Dat gaat met het goedkoopste abbo 😉
Rechter zijbalk klikken op het stuurtje (onderste icoontje) en dan de naam selecteren.

Geplaatst:
7 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Moet ge dan uw eigenhandige slechte regie doen? 😆

Zwaardere crashes tonen ze ook al niet meer in replay voordat er weten dat de rijder ok is. Da's sinds Grosjean wss. 

Dat laatste vind ik niet zo erg, is al veel langer dan bij Grosjean, volgens mij zelfs begonnen toen Bianchi crashte. 

Geplaatst:
21 minutes ago, Lotuzzz said:

Doen ze nergens meer.

Geplaatst:

Da's inderdaad wel een goede evolutie, maar het praat de rest van gemiste beelden niet goed.

Geplaatst:

@ex-Mooseman is blijkbaar aan het bijlezen :D  Hij liep een paar bladzijden (en een seizoen) achter.

Geplaatst:
12 minuten geleden, The Swede zei:

@ex-Mooseman is blijkbaar aan het bijlezen :D  Hij liep een paar bladzijden (en een seizoen) achter.

Klopt😀

• Grappig 1
Geplaatst:
11 uren geleden, Lefty zei:

Adrian Newey Team Principal Aston Martin in 2026

Dat was een verrassing

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid