Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 27 november 2025 Geplaatst: 27 november 2025 Maar voor hoe lang? De geruchtenmolen rond Horner draait ook overuren. Aston Martin, Alpine of zelf een 12e team op de grid zetten zijn blijkbaar de 3 opties. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 28 november 2025 Geplaatst: 28 november 2025 En daar zijn Tsunoda en Piastri Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 november 2025 Geplaatst: 28 november 2025 Highlights kwalificatie Quote
Salokin 8.979 Geplaatst: 29 november 2025 Geplaatst: 29 november 2025 Allicht de saaiste sprintrace ooit. En wat een drama voor Ferrari. Quote
Roger 310 Geplaatst: 30 november 2025 Geplaatst: 30 november 2025 McLaren verknoeit het toch maar mooi opnieuw. Maakt het wel boeiend! Jammer van Antonelli, met 10 punten verschil op Norris kon Verstappen WC worden met Norris 3des volgende week? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 30 november 2025 Geplaatst: 30 november 2025 19 minuten geleden, Roger zei: McLaren verknoeit het toch maar mooi opnieuw. Maakt het wel boeiend! Jammer van Antonelli, met 10 punten verschil op Norris kon Verstappen WC worden met Norris 3des volgende week? Met 10 punten verschil zou Piastri wel altijd de opdracht krijgen om Norris door te laten. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 30 november 2025 Auteur Geplaatst: 30 november 2025 Koppeke van Norris zal key worden komende week. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 30 november 2025 Geplaatst: 30 november 2025 37 minuten geleden, Roger zei: McLaren verknoeit het toch maar mooi opnieuw. Maakt het wel boeiend! Jammer van Antonelli, met 10 punten verschil op Norris kon Verstappen WC worden met Norris 3des volgende week? Exact Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 30 november 2025 Geplaatst: 30 november 2025 Beide saaie races. Dikke fout van Mclaren maar goed zo blijft het spannend tot het einde. 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 Ik zie verstappen geen wereldkampioen worden. Gevaarlijke uitspraak natuurlijk, maar zo vaak ontploft er geen motor of vbak meer zoals vroeger en max moet al winnen en norris 4e of minder... en dat op een circuit waar de mclaren zou moeten sneller zijn dan de RB met een teamgenoot die wel zal meewerken enz enz Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 Ik denk ni dat er iets gaat stukgaan maar Lando lager dan 4 wordt moeilijk En hij mankeert een sterke teammaat Op Russel kan je eventueel nog rekenen. Antonelli gaat goed laatste tijd En regenen gaat het daar ook ni doen he Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 Enige dat ik zie gebeuren is dat Norris bezwijkt onder de mentale druk en cruciale fouten maakt. Quote
Salokin 8.979 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 Misschien kan Tsunoda, anhja nee. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 Verstappen kan hem er ook niet aframmen want hij kan hem niet volgen Quote
Salokin 8.979 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 Toch wel straf wat Sainz opnieuw presteert. Ik begreep en nu nog minder waarom ze hem vorig jaar inruilden voor Hamilton. Moest je zoals Redbull met een dramatische tweede piloot zitten dan is vervanging logisch maar Sainz deed het vorig seizoen wel meer dan behoorlijk bij la Scuderia. 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 25 minuten geleden, Salokin zei: Toch wel straf wat Sainz opnieuw presteert. Ik begreep en nu nog minder waarom ze hem vorig jaar inruilden voor Hamilton. Moest je zoals Redbull met een dramatische tweede piloot zitten dan is vervanging logisch maar Sainz deed het vorig seizoen wel meer dan behoorlijk bij la Scuderia. Grote blunder van Elkann. Als het klopt dat Hamilton 65M per jaar krijgt nog erger Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 1 december 2025 Auteur Geplaatst: 1 december 2025 Hamilton heeft enkel al door te tekenen 7 miljard aan ferrari opgebracht. Er is geen enkel ander die hem dat nadoet. En de fout bij hamilton leggen is gatachterllijk. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 1 december 2025 Auteur Geplaatst: 1 december 2025 Daarom ook dat Hamilton begin 24 al werd aangekondigd. Geld stroomde binnen, zou allemaal in de 2026 auto moeten steken. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 20 minuten geleden, dragonfly zei: Grote blunder van Elkann. Als het klopt dat Hamilton 65M per jaar krijgt nog erger Ik vind het geen blunder. Ik begrijp de zet op alle gebied. Maar hij moet presteren… en daar heb ik ni het gevoel dat er veel druk uitgaat van Ferrari richting Hamilton. waarom bestudeerde hij in de winter al niet alle systemen vd auto? waarom leert hij geen Italiaans? waarom is er niemand ni bezig met zijn rijtechniek terug op orde te zetten gelijk hij vroeger reed? Allemaal heel jammer. Sainz is een harde werker daarentegen. Hamilton toont te weinig inzet en zeker voor dat geld. Maar niemand die daar precies durft tegen ingaan 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 7 minuten geleden, Mich zei: Ik vind het geen blunder. Ik begrijp de zet op alle gebied. Maar hij moet presteren… en daar heb ik ni het gevoel dat er veel druk uitgaat van Ferrari richting Hamilton. waarom bestudeerde hij in de winter al niet alle systemen vd auto? waarom leert hij geen Italiaans? waarom is er niemand ni bezig met zijn rijtechniek terug op orde te zetten gelijk hij vroeger reed? Allemaal heel jammer. Sainz is een harde werker daarentegen. Hamilton toont te weinig inzet en zeker voor dat geld. Maar niemand die daar precies durft tegen ingaan Dan is het sportief toch een blunder? Hamilton heeft zijn beste tijd gehad, dat was bij Mercedes al duidelijk geworden... Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 1 december 2025 Auteur Geplaatst: 1 december 2025 Ik zou vooral 2026 afwachten. Ma bon, dan is hem ook al 41. Maar als 2026 ook tegenvalt, zal dat zijn laatste jaar zijn. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 2 uren geleden, Mich zei: Ik vind het geen blunder. Ik begrijp de zet op alle gebied. Maar hij moet presteren… en daar heb ik ni het gevoel dat er veel druk uitgaat van Ferrari richting Hamilton. waarom bestudeerde hij in de winter al niet alle systemen vd auto? waarom leert hij geen Italiaans? waarom is er niemand ni bezig met zijn rijtechniek terug op orde te zetten gelijk hij vroeger reed? Allemaal heel jammer. Sainz is een harde werker daarentegen. Hamilton toont te weinig inzet en zeker voor dat geld. Maar niemand die daar precies durft tegen ingaan Zou bij Hamilton ook veel te lang geduurd hebben eer er besef kwam dat het niet alleen de auto was. Als dat besef er al is, moet niet makkelijk zijn om te beseffen dat de gloriedagen over zijn. Wel van overtuigd dat hij met heel hard werken kan bijdragen aan iets moois, maar de vraag is dan of dat genoeg gebeurde dit jaar. 2 uren geleden, dragonfly zei: Dan is het sportief toch een blunder? Hamilton heeft zijn beste tijd gehad, dat was bij Mercedes al duidelijk geworden... Ferrari is meer passie dan strategie. En het is niet omdat het bij Mercedes minder liep dat Hamilton geen hoop ervaring mee gaat brengen van bij Mercedes. Hamilton leeft op succes, zag je vroeger ook. Op dat vlak toch een heel ander kaliber dan Alonso. Die blijft vechten. Hamilton vertoont veel gelijkenis met Vettel, waar het naar het einde toe ook maar 'meedoen' was. 2 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 Ik snap niet dat hij niet meer op de vingers wordt getikt. Door Ferrari, door zijn vader, entourage … als een paar youtubers en de dedicated F1 analisten zien dat hij anders rijdt sinds de 2022 Mercedes (die moeilijk was en zich moest aanpassen), en niet meer teruggrijpt naar zijn rijstijl van weleer (Max-alike) dan weet ik ni wat er daar bij Ferrari rondloopt eerlijk gezegd Die moet terug rijles nemen om het zo te zeggen. Erg maar het is zo. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 3 uren geleden, Salokin zei: Toch wel straf wat Sainz opnieuw presteert. Ik begreep en nu nog minder waarom ze hem vorig jaar inruilden voor Hamilton. Moest je zoals Redbull met een dramatische tweede piloot zitten dan is vervanging logisch maar Sainz deed het vorig seizoen wel meer dan behoorlijk bij la Scuderia. Ik zou bijna beginnen denken dat Sainz tevreden is dat hij door Ferrari gedumpt werd. Aan de andere kant vermoed ik dat ze zich al een tijdje op 2026 aan het focussen zijn. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.