SB-01 4.344 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 6 uren geleden, Bjorno zei: Dik verdient van Norris!! Ze hebben het niet cadeau gekregen deze race, Leclerc wist de pace er toch ook goed in te houden. Maar ze hebben het deze keer niet verprutst en verdient gewonnen. Tsunoda ging er wat over, maar goed daar gaan we volgend jaar geen last meer van hebben. Ik gun het Norris wel, maar de comeback van Verstappen tot op 2 punten is ook gewoon indrukwekkend. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 Die Aston van Alonso ging ook verdacht goed de laatste races. Ik denk toch dat Newey daar nog ne kleinen tweak aan gedaan heeft 1 Quote
SB-01 4.344 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 Die zal even langs Heinz geweest zijn voor een "tjchip" Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 20 minuten geleden, Mich zei: Die Aston van Alonso ging ook verdacht goed de laatste races. Ik denk toch dat Newey daar nog ne kleinen tweak aan gedaan heeft Wordt nog een sterk duo volgend jaar. Zonde dat ze daar een pay-driver naast hebben zitten. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 Grappig hoe ze er een zaak van maken op het nieuws dat hij in St Niklaas in de indoor karting is begonnen en dat “elke jongensdroom zo kan uitkomen”… Ze vergeten de kleinigheid dat papa op £200m zit… Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 Op 200 meter vd karting bedoel je? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 11 minuten geleden, Mich zei: Op 200 meter vd karting bedoel je? Nee, papa heeft een beetje centjes. Dat helpt om na de indoor karting iets hoger te gaan. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 9 minuten geleden, The Swede zei: Nee, papa heeft een beetje centjes. Dat helpt om na de indoor karting iets hoger te gaan. Dat dacht Stroll ook en kijk wat een duts in de huidige grid. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 19 minuten geleden, The Swede zei: Nee, papa heeft een beetje centjes. Dat helpt om na de indoor karting iets hoger te gaan. Was om te lachen he, had het wel door vraag me af hoeveel die daar zou gereden hebben. Lijkt me toch echt in UK opgegroeid Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 4 uren geleden, SB-01 zei: Ik gun het Norris wel, maar de comeback van Verstappen tot op 2 punten is ook gewoon indrukwekkend. Dat is waar. Maar dat is ten koste geweest van de fouten bij Mclaren en niet door Norris. Dus daarom ook dat ik vind dat Norris de titel VerdienD! (voor onze taalfreaks). 2 uren geleden, Mich zei: Die Aston van Alonso ging ook verdacht goed de laatste races. Ik denk toch dat Newey daar nog ne kleinen tweak aan gedaan heeft Ja toch vooral Alonso idd. Stroll zou er idd echt uit moeten. 43 minuten geleden, The Swede zei: Grappig hoe ze er een zaak van maken op het nieuws dat hij in St Niklaas in de indoor karting is begonnen en dat “elke jongensdroom zo kan uitkomen”… Ze vergeten de kleinigheid dat papa op £200m zit… Echt he, nog nooit hebben ze er over gesproken in het Belgisch nieuws en nu ineens.... 1 2 Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 36 minuten geleden, The Swede zei: Nee, papa heeft een beetje centjes. Dat helpt om na de indoor karting iets hoger te gaan. Kort door de bocht, maar we zijn niet anders gewoon van u Los van het feit dat papa geld heeft, is Lando wel een jeugdproduct van het McLaren Driver Development en daar heb je geen hopen geld voor nodig. Anders had Vandoorne er nooit in geraakt, of zat Van Langendonck daar nu ook niet in. 1 Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 6 minuten geleden, Bjorno zei: Dat is waar. Maar dat is ten koste geweest van de fouten bij Mclaren en niet door Norris. Dus daarom ook dat ik vind dat Norris de titel VerdienD! (voor onze taalfreaks). Verdient! Sorry. 1 Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 1 minuut geleden, Monterey Jack zei: Kort door de bocht, maar we zijn niet anders gewoon van u Los van het feit dat papa geld heeft, is Lando wel een jeugdproduct van de McLaren Driver Development en daar heb je geen hopen geld voor nodig. Anders had Vandoorne er nooit in geraakt, of zat Van Langendonck daar nu ook niet in. Ik wou het net zeggen. Iedereen heeft veel geld nodig in de F1. Toen Vandoorne in de F1 zat werd er gezegd “eindelijk eens iemand in de F1 puur op talent en niet door geld van mama en papa”. Mja… Quote
kwiekie 3.005 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 Knappe comeback toch ook van Norris, had het niet gedacht na zijn uitvalbeurt in Zandvoort. Toffe knul ook, en toch zijn kopje erbij gehouden in de 2e seizoenshelft. De tijd dat hij van die concentratiefoutjes maakje en hier of daar een barrier raakte zijn precies wel voorbij. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 19 minutes ago, Monterey Jack said: Kort door de bocht, maar we zijn niet anders gewoon van u Los van het feit dat papa geld heeft, is Lando wel een jeugdproduct van het McLaren Driver Development en daar heb je geen hopen geld voor nodig. Enig idee hoeveel karting kost per jaar? 1 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 15 minutes ago, Jules_W said: “eindelijk eens iemand in de F1 puur op talent en niet door geld van mama en papa”. Dat bestaat gewoon niet in die sport. Die komen allemaal uit de karting. Zelfs in het beste geval dat ze al op dat niveau werden "gescout" en opgepikt ben je al een paar 100K armer eer je op het punt zit dat iemand je talent kan zien. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 18 minuten geleden, Monterey Jack zei: Kort door de bocht, maar we zijn niet anders gewoon van u Los van het feit dat papa geld heeft, is Lando wel een jeugdproduct van het McLaren Driver Development en daar heb je geen hopen geld voor nodig. Anders had Vandoorne er nooit in geraakt, of zat Van Langendonck daar nu ook niet in. Ik kan u verzekeren dat je zelf al een hoop geld hebt uitgegeven alvorens die grote jongens u hebben opgemerkt hoor. Het is immers niet van kermiskoersen te rijden dat je gaat opvallen. FIA OK/J de categorie waar het meest door F1 scouting in gevist wordt kost echt pakken centen. Uw kind zit dan ook dagelijks in een kart en krijgt prive onderwijs he. En ten tweede moet je ook altijd goed kijken naar die “deals”. Er lopen er genoeg rond die letterlijk betalen om zogezegd in een driver program te zitten . Degene die echt niks betalen om te rijden zijn zeldzaam. Geloof mij ik kan het weten. Mijn zoon zit momenteel in dat wereldje en ik maak het allemaal live rondom mij mee. Hij wordt 13 eind dit jaar 2 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 2 minutes ago, Mich said: En ten tweede moet je ook altijd goed kijken naar die “deals”. Zoals bij de RACB. Je krijgt dan ondersteuning en je kan "gratis" gaan racen 1 of 2 seizoenen. Wat ze er niet bij zeggen is dat de franchise bij schade wel voor uwe portemonnee is. En dat is geen franchise van 2000 euro. Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 Iets waar ik aan dacht is ook wel feit dat Lawson/Tsunoda zoooo slecht is dat Verstappen daardoor ook geen WK heeft. Had diene tsunoda 1 race eens deftig gereden en gepresteerd om voor norris te eindigen in de punten, dan had dat verschil genoeg geweest. 5 Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 Bij Vandoorne waren ze nu ook niet arm. Maar zonder de RACB, zijn manager en,... had hij nooit in de F1 geraakt.µ 1 van onze piloten bij KTR was een Deen en zijn vader heeft zijn huis verkocht om zijn zoon te kunnen sponsoren. Hij rijd nu nog in Deense kampioenschappen mee maar of hij zijn Pa volledig heeft kunnen terug betalen.... De zoon van Eyckmans heeft de kartjes ter beschikking maar moet ook constant de juiste keuze's maken. Het blijft toch ook wel een loterij tenzij je echt belachelijk veel geld hebt en je eigen team kan beginnen. 16 minuten geleden, ir_fuel zei: Zoals bij de RACB. Je krijgt dan ondersteuning en je kan "gratis" gaan racen 1 of 2 seizoenen. Wat ze er niet bij zeggen is dat de franchise bij schade wel voor uwe portemonnee is. En dat is geen franchise van 2000 euro. Gedeelte van de Franchise zat wel bij het team zelf bij ons denk ik. Want het jaar daarna dat we met de Tony Kart mannen reden begon Kurt het serieus benauwd te krijgen toen we aan een bepaalde "schade grens" kwamen. Mijn piloot Yu Kanamaru heeft toen een 180.000€ aan schade gereden. In zandvoort de 3 piloten samen op 1 weekend om en bij de 60.000€. Papa Yu heeft toen wel wat bijgelegd denk ik. De verwaring was meestal wie het had gedaan, Yu of You? Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 1 uur terug, Bjorno zei: Dat is waar. Maar dat is ten koste geweest van de fouten bij Mclaren en niet door Norris. Dus daarom ook dat ik vind dat Norris de titel VerdienD! (voor onze taalfreaks). Ja toch vooral Alonso idd. Stroll zou er idd echt uit moeten. Echt he, nog nooit hebben ze er over gesproken in het Belgisch nieuws en nu ineens.... I give up Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 1 uur terug, ir_fuel zei: Dat bestaat gewoon niet in die sport. Die komen allemaal uit de karting. Zelfs in het beste geval dat ze al op dat niveau werden "gescout" en opgepikt ben je al een paar 100K armer eer je op het punt zit dat iemand je talent kan zien. Je citeert mijn post zonder het gedeelte waarin ik zeg dat je veel geld nodig hebt in de F1 (of om er te geraken voor de goede verstaander) om te zeggen dat je veel geld nodig hebt? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 1 uur terug, ir_fuel zei: Enig idee hoeveel karting kost per jaar? 1 uur terug, Mich zei: Ik kan u verzekeren dat je zelf al een hoop geld hebt uitgegeven alvorens die grote jongens u hebben opgemerkt hoor. Het is immers niet van kermiskoersen te rijden dat je gaat opvallen. FIA OK/J de categorie waar het meest door F1 scouting in gevist wordt kost echt pakken centen. Uw kind zit dan ook dagelijks in een kart en krijgt prive onderwijs he. En ten tweede moet je ook altijd goed kijken naar die “deals”. Er lopen er genoeg rond die letterlijk betalen om zogezegd in een driver program te zitten . Degene die echt niks betalen om te rijden zijn zeldzaam. Geloof mij ik kan het weten. Mijn zoon zit momenteel in dat wereldje en ik maak het allemaal live rondom mij mee. Hij wordt 13 eind dit jaar Ik weet goed genoeg hoeveel geld je aan karten kwijt bent, en wat andere klasses kosten. Wat ik wil aanhalen is dat die 200m niet terzake doet, het kan met minder ook als je echt goed bent, ik zeg nergens dat je geen geld moet hebben. Maar 200m is ook niet nodig. 1 Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 8 december 2025 Geplaatst: 8 december 2025 1 uur terug, Naish zei: Iets waar ik aan dacht is ook wel feit dat Lawson/Tsunoda zoooo slecht is dat Verstappen daardoor ook geen WK heeft. Had diene tsunoda 1 race eens deftig gereden en gepresteerd om voor norris te eindigen in de punten, dan had dat verschil genoeg geweest. Norris had nog twee diskwalificaties en twee keer DNF ook natuurlijk. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.