Polygoon 15.035 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Het zal een RB jaartje worden met hun slimme cilinderkop denk ik Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 16 minuten geleden, Polygoon zei: Het zal een RB jaartje worden met hun slimme cilinderkop denk ik Mercedes heeft dat toch ook? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 16 minuten geleden, Monterey Jack zei: Mercedes heeft dat toch ook? Ah! Daar had ik het nog niet van gehoord. Allé Ferrari weer het kneusje Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 9 februari Auteur Geplaatst: 9 februari 27 minuten geleden, Polygoon zei: Ah! Daar had ik het nog niet van gehoord. Allé Ferrari weer het kneusje Die hebben motor van staal ipv aluminium. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 9 februari Auteur Geplaatst: 9 februari En deze wil ik ook bezig zien, https://www.facebook.com/share/1Apyg8fwLJ/ Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Zin het seizoen, voor het eerst sinds lang. Hopelijk komt er wat strijd En als er geen strijd is, dan mag Alonso alles winnen Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Verschillen gaan groot zijn vrees ik. De AM met het meeste potentieel denk ik. Reden waarom hij in Barcelona met gelimiteerd vermogen reed is de boite heb ik vernomen. De wagen gaat nog ni 100% zijn in het begin, zwaar focus op sterkere boite nu om het seizoen te starten. Newey denkt tegen de zomer dat ze er ietwat gaan staan. Hopelijk heeft Honda een beetje goed huiswerk geleverd ook Newey staat erom gekend van ietwat fragiele autos te maken he. Raikkonen heeft zo een mclaren titel verloren Mansell in 91 op de Williams idem. 4x non finish eerste 4 races, Senna 4xwinst. Heeft dat nooit meer goedgemaakt Of herinneren we ons nog Ferrari in 89 met de eerste semi automatische boiten. Als ze finishten was het op het podium, maar ze finishten amper. 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari 19 uren geleden, PJH zei: Zin het seizoen, voor het eerst sinds lang. Hopelijk komt er wat strijd En als er geen strijd is, dan mag Alonso alles winnen Ik vrees toch dat het saai gaat zijn, zoals wel vaker bij het eerste seizoen na ingrijpende reglementswijzigingen. Kans is reël dat 1 of 2 teams er met kop en schouder bovenuit zullen steken en de rest zal vechten voor de kruimels Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari klinkt goed…. ZzzZzz. 2 uur lang kijken naar wie het beste de software kan managen V12 atmo naft en manueel aub, met dikke banden en weinig aero en 2000pk ofzo 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Op 10/2/2026 om 12:56, PJH zei: Zin het seizoen 9 minuten geleden, PJH zei: 2 uur lang kijken naar wie het beste de software kan managen 9 minuten geleden, PJH zei: ZzzZzz 2 Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari Het wordt inderdaad een boeiend F1 seizoen Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari Wat bedoelt hij nu eigenlijk met die 2 laatste zinnen? Het is precies alsof ik met een Roemeense bouwvakker met beperkte kennis van 't Engels aan 't spreken ben... Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 13 minuten geleden, gTa zei: Wat bedoelt hij nu eigenlijk met die 2 laatste zinnen? Het is precies alsof ik met een Roemeense bouwvakker met beperkte kennis van 't Engels aan 't spreken ben... "yes" 2 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 4 uren geleden, ICM zei: "yes" Do you want some coffee or water? - Yes. Okay, milk or sugar? - Yes. 1 Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 56 minuten geleden, gTa zei: Do you want some coffee or water? - Yes. Okay, milk or sugar? - Yes. Ongerelateerd, maar je antwoord matcht perfect met twee van m'n favorieten: 2 1 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari Voor de liefhebbers die graag es hun kennis testen van F1 en andere autosport, dit is thé place to be Quiz is ook open voor niet-leden vd Marc Goossens fanclub, maar wordt wel georganiseerd door hen. Leuke avond in relaxe sfeer 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari Waaaaw Sennake van Depaddock.net, waar is den tijd 1 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari 10 minuten geleden, Mich zei: Voor de liefhebbers die graag es hun kennis testen van F1 en andere autosport, dit is thé place to be Quiz is ook open voor niet-leden vd Marc Goossens fanclub, maar wordt wel georganiseerd door hen. Leuke avond in relaxe sfeer ga je voor de overwinning Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari 1 uur terug, BelgianRally zei: ga je voor de overwinning Nee dat lukt me niet. Zo ne quiz is toch iets voor u, nee? Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari 1 hour ago, BelgianRally said: ga je voor de overwinning Enkel als het zou gaan over Franse piloten die ondertussen ouder dan 60 zijn 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.