Mich 2.891 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari 2 uren geleden, ir_fuel zei: Enkel als het zou gaan over Franse piloten die ondertussen ouder dan 60 zijn Ik word dus uit mijn tent gelokt Vorig jaar 5de geeindigd, wel bijgestaan door Serge VB die bij Cadillac deels met de Racing projecten actief is en uiteraard zeer veel kennis heeft Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari 3 uren geleden, Mich zei: Nee dat lukt me niet. Zo ne quiz is toch iets voor u, nee? Ik zou alle antwoorden wel weten, maar nu juist niet op de namen kunnen komen;) 1 Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 17 februari Geplaatst: 17 februari Op 16/2/2026 om 12:53, Lotuzzz zei: Waaaaw Sennake van Depaddock.net, waar is den tijd Ik zat daar ook op. Vooral dan voor de modelbouwsectie. Ik herinner me nog de online autosportquiz waarbij je dan elke week 2 uitgebreide vragen kreeg. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 17 februari Geplaatst: 17 februari 1 uur geleden, Vanni zei: Ik zat daar ook op. Vooral dan voor de modelbouwsectie. Ik herinner me nog de online autosportquiz waarbij je dan elke week 2 uitgebreide vragen kreeg. Yes die deed ik mee! Heerlijk Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari Als ik Ferrari was, dan zou ik zo'n brol uitvinden om af te leiden van iets anders Zalig wel Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari https://f1tv.formula1.com/ Tot morgen krijg je 15% korting op de Premium pack 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 21 februari Geplaatst: 21 februari GP2 engine is back Honda neemt verantwoordelijkheid na dramatische F1-test Aston Martin Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 21 februari Geplaatst: 21 februari Het is inderdaad een drama bij Honda. De batterij komt helemaal ni in de buurt van de competitie. Blijkbaar hebben ze daar de kennis ni van. Hun batterijen in het RB tijdperk kwamen van Mclaren Electronics maar dat contract is ten eind Quote
Cyrano.ak 2.633 Geplaatst: 3 maart Geplaatst: 3 maart Ep 2 van DTS: wat een arrogantie heeft die Flavio Briatore toch.. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart 14 uren geleden, Cyrano.ak zei: Ep 2 van DTS: wat een arrogantie heeft die Flavio Briatore toch.. Het zal sowieso niet de meest aangename mens zijn, maar hij is zich ook wel bewust van zijn imago en maakt daar gretig gebruik van. Wat wel een rode draad is, is rijders buiten smijten als ze niet presteren. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Die Briatore kwam in 89 de F1 binnen, aangesteld door Luciano Benetton himself. Was toen commercieel directeur bij Benetton en op korte tijd mooie resultaten behaald. Kende echter niks van F1. Benetton was begin jaren 80 sponsor op de Tyrrells en in 85 kochten ze het Toleman team op om in 86 als volwaardig team te debuteren. Wonnen meteen met wat geluk de GP van Mexico met Gerhard Berger, maar ook in 87 (Ford turbo) en 88 (Ford atmo) waren de resultaten verrassend mooi, Thierry Boutsen beleefde er 2 mooie jaren en zette Benetton ferm op de kaart. Maar Benetton wilde meer en dus werd Briatore aangesteld om een oogje in het zeil te houden. Zijn eerste zet was een toprijder aanwerven in naam van Nelson Piquet. Tweede zet was John Barnard (de Newey van zijn tijd) bij Ferrari wegplukken. Hij liet er geen gras over groeien. Velen dachten dat Piquet afgeschreven was maar in de door Barnard ontwikkelde auto reed Piquet in 1990 naar P3 in de eindstand achter Senna en Prost, inclusief 2 overwinningen. Piquet werd 50k per punt betaald, met een hele bonusconstructie eromheen. Ook in 91 volgde er nog een win en de Braziliaan sloot zijn 2j bij Benetton af met een 10M extra in de pocket. Zwanezang F1 eind seizoen, hij maakte plaats voor Briatore’s gouden zet: Michael Schumacher … en de rest vh verhaal kennen de meesten hier wel 9 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart https://www.theguardian.com/sport/2026/mar/05/f1-formula-one-melbourne-australian-gp-grand-prix-aston-martin 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart 15 minuten geleden, ir_fuel zei: https://www.theguardian.com/sport/2026/mar/05/f1-formula-one-melbourne-australian-gp-grand-prix-aston-martin Ik las net hetzelfde op Sporza. gaat van kwaad naar erger daar Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart Ah ik wist niet dat Honda terug was. Ze hadden beter niet gestopt bij RB. Dat is wel een lastog probleem. Ook benieuwd wat ze met de UAE race's gaan doen. Zou wel goed zijn dat ze weer naar oudere EU circuits moeten gaan. Van mij mogen ze weg vallen. Quote
mrbbs 2.789 Geplaatst: 6 maart Geplaatst: 6 maart Ik vermoed dat er zondag heel wat auto's de finish niet gaan halen of op ronden zullen worden gereden.. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 6 maart Geplaatst: 6 maart 17 uren geleden, Bjorno zei: Ah ik wist niet dat Honda terug was. Ze hadden beter niet gestopt bij RB. Dat is wel een lastog probleem. Ook benieuwd wat ze met de UAE race's gaan doen. Zou wel goed zijn dat ze weer naar oudere EU circuits moeten gaan. Van mij mogen ze weg vallen. ja, zou wel mooi zijn dat het terug zoals vroeger zich meer in Europa afspeelt hier had ik al een goed artikel gelezen dat hopelijk waarheid wordt https://www.independent.co.uk/f1/f1-bahrain-saudi-arabia-middle-east-iran-b2931759.html Quote
bud wijzer 274 Geplaatst: 6 maart Geplaatst: 6 maart Eigenlijk is dit nu eens het perfecte voorbeeld van hoe men de duurzaamheidsklepel véél te ver heeft laten doorslaan, en daardoor de kwaliteit van hun product helemaal naar de verdommenis hebben geholpen. Iets wat we jammer genoeg veel te veel zien in de industrie vandaag Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 6 maart Geplaatst: 6 maart 46 minutes ago, bud wijzer said: Eigenlijk is dit nu eens het perfecte voorbeeld van hoe men de duurzaamheidsklepel véél te ver heeft laten doorslaan, en daardoor de kwaliteit van hun product helemaal naar de verdommenis hebben geholpen. Dat heeft er IMO totaal niks mee te maken. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 6 maart Geplaatst: 6 maart 1 uur terug, bud wijzer zei: Eigenlijk is dit nu eens het perfecte voorbeeld van hoe men de duurzaamheidsklepel véél te ver heeft laten doorslaan, en daardoor de kwaliteit van hun product helemaal naar de verdommenis hebben geholpen. Iets wat we jammer genoeg veel te veel zien in de industrie vandaag Tegenover 2025 is de powerunit technisch zelf eenvoudiger door wegvallen van die MGU-H. Het opbouwen van energie en vrijgeven speelt in 2026 wel een groter aandeel, maar de MGU-K werkt nog steeds op dezelfde manier. Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart https://www.facebook.com/reel/1638611877142669/ Het gaat nog plezant worden precies? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 23 minuten geleden, tuscani zei: https://www.facebook.com/reel/1638611877142669/ Het gaat nog plezant worden precies? Waarom? Kijk eens naar de uitslag van de kwalificatie? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart Geen spannende qualif maar wel veel gebeurd. En dat zal het morgen ook zijn denk ik. Knap van Hadjar, ook een Hamilton die met vertrouwen rondreed Ferrari had wat accu issues in de laatste run, maar Mercedes straalde oppermacht uit. Hebben duidelijk beter huiswerk geleverd dan Mclaren met dezelfde krachtbron Ik had Alonso zijn plek in Q2 wel gegund. Was niet heel veel trager dan de Alpines (met Merc power!). Voor met een gedowntunede Honda motor op pad te zijn was dat geen slechte prestatie. Chassis lijkt wel te werken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.