tuscani 11.795 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 34 minuten geleden, Lotuzzz zei: Waarom? Kijk eens naar de uitslag van de kwalificatie? ik bedoel met al de aanpassingen. AM met dat trillen, Verstappen met zijn aanpassing door de regeneratie? Quote
Roger 310 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart Mercedes gaat er, zeker in het begin, echt met kop en schouders bovenuit steken. Wel benieuwd hoe snel (als het al lukt) de rest het gat wat gaat kunnen dichtrijden. Max heeft er duidelijk echt geen zin in. Klaagt misschien iets te veel, maar lijkt mij vooral een teken dat het hoog zit. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart vraag me oprecht af of die mannen daar nu graag mee rijden Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 1 uur geleden, Mich zei: Ferrari had wat accu issues in de laatste run, maar Mercedes straalde oppermacht uit. Hebben duidelijk beter huiswerk geleverd dan Mclaren met dezelfde krachtbron McLaren gaat een heel jaar nodig hebben om d emotie te snappen vrees ik. 1 uur terug, Roger zei: Mercedes gaat er, zeker in het begin, echt met kop en schouders bovenuit steken. Wel benieuwd hoe snel (als het al lukt) de rest het gat wat gaat kunnen dichtrijden. Zien wat dat geeft met de start. En betrouwbaarheid. Maar volgens de geruchten zou Mercedes op de long runs tot 1 seconde sneller zijn. 58 minuten geleden, Maxime S zei: vraag me oprecht af of die mannen daar nu graag mee rijden Als je wint wel vermoed ik. En geef het wat tijd, kan alleen maar beter worden. Albert Park is ook niet de beste baan voor regeneratie. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 1 uur terug, Roger zei: Mercedes gaat er, zeker in het begin, echt met kop en schouders bovenuit steken. Wel benieuwd hoe snel (als het al lukt) de rest het gat wat gaat kunnen dichtrijden. Max heeft er duidelijk echt geen zin in. Klaagt misschien iets te veel, maar lijkt mij vooral een teken dat het hoog zit. https://www.the-race.com/formula-1/lando-norris-f1-2026-criticism-australian-gp/ Ze denken er allemaal zo over Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 7 maart Auteur Geplaatst: 7 maart Als kijker vind ik die nieuwe auto's alvast leuker om te kijken. Kleiner en agieler. 1 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart 7 uren geleden, TCT zei: Als kijker vind ik die nieuwe auto's alvast leuker om te kijken. Kleiner en agieler. Maar als je dan onboard volgt, lijkt het alsof ze midden de recht stukken beginnen te liften terwijl dit niet zo is dus heb ik eigenlijk geen idee wanneer iemand lift of niet Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 8 maart Auteur Geplaatst: 8 maart Ik heb een zeer aangename race in Melbourne gezien, gevechtjes overal in het veld, laat dat een voorbode zijn aub. Ferrari gegokt en verloren, had de gok eerder gesplitst. Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Ferrari is opnieuw race waardig maar dan gaan ze weer bij hun tactiek de mist in. Hamilton had gelijk, laat dan op zijn minst één van ons twee pitten. Bon, desalniettemin hoopvol. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Hopen op een volgende VSC of SC terwijl je relatief comfortabel aan de leiding ligt en weet dat je achtervolgers binnen zijn gekomen.. Kan iemand mij uitleggen in welk scenario de gok van Ferrari goed had uitgedraaid? Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 8 maart Auteur Geplaatst: 8 maart 20 minuten geleden, vince522 zei: Hopen op een volgende VSC of SC terwijl je relatief comfortabel aan de leiding ligt en weet dat je achtervolgers binnen zijn gekomen.. Kan iemand mij uitleggen in welk scenario de gok van Ferrari goed had uitgedraaid? 2 stops vs 1 stop. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 42 minuten geleden, TCT zei: 2 stops vs 1 stop. Op het moment van de VSC was het voor iedereen toch duidelijk dat zo goed als alle rijders een 1 stop strategie gingen toepassen. Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 9 uren geleden, BelgianRally zei: Maar als je dan onboard volgt, lijkt het alsof ze midden de recht stukken beginnen te liften terwijl dit niet zo is dus heb ik eigenlijk geen idee wanneer iemand lift of niet 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Ik vond er eerlijk gezegd ook niets aan. DRS is weg maar nu hebben ze een playstation button, heeft niets meer met racen te maken. Dat was ook de reden dat ik Formule E niets vond met hun battery gimmicks & driver voting. 3 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 2 minuten geleden, dragonfly zei: Ik vond er eerlijk gezegd ook niets aan. DRS is weg maar nu hebben ze een playstation button, heeft niets meer met racen te maken. Dat was ook de reden dat ik Formule E niets vond met hun battery gimmicks & driver voting. 2nd Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Ze kunnen precies wel dichter achter elkaar blijven rijden. Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 37 minuten geleden, vince522 zei: Op het moment van de VSC was het voor iedereen toch duidelijk dat zo goed als alle rijders een 1 stop strategie gingen toepassen. Deed me denken McLaren die vorig jaar in Qatar besloot niet te pitten. Quote
Fille 798 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 37 minuten geleden, dragonfly zei: Ik vond er eerlijk gezegd ook niets aan. DRS is weg maar nu hebben ze een playstation button, heeft niets meer met racen te maken. Dat was ook de reden dat ik Formule E niets vond met hun battery gimmicks & driver voting. Volledig mee akkoord, de fun van F1 te zien racen is weg met de nieuwe regs nu. Het inhalen is meer een jojo spel dan iets anders. 1 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 8 maart Auteur Geplaatst: 8 maart Als men maar kan zagen, verschrikkelijk. Kijk dan toch niet? Ik heb alleszins één van de meest entertainende races in melbourne sinds jaren gezien. Quote
Roger 310 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Ik snap oprecht niet hoe je dit een aangename race kon vinden. Het voelde allemaal wat vreemd aan. De start was amusant, maar eigenlijk ook heel vreemd de eerste x aantal rondes. Het leek wel één of andere arcade racer met nitro boost. Totaal onvoorspelbaar, je wist soms niet goed of iemand plots problemen had of dat de andere zijn nitro boost had ingeduwd. En later in de race valt dat dan totaal weg, want ik dacht ook “ja Verstappen gaat voorbij Norris vliegen met zo’n nitro boost” maar daar leek het dan weer op vorige seizoenen. Ik volg niet goed meer Je hebt ook weinig informatie beschikbaar, om eventueel wat van het vervolg te kunnen inschatten. En ja, Ferrari. Die gaan nog veel vooraan rijden als ze telkens zo kunnen starten, maar om races te winnen gaan ze daar toch iemand moeten zoeken die langs de kant de juiste calls maakt. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 2 uren geleden, ICM zei: Ze kunnen precies wel dichter achter elkaar blijven rijden. Yes, dat hebben ze eindelijk voor elkaar gekregen. Quote
Roger 310 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart En als de meest gehoorde zin van commentators is “It all depends how much battery he has left” of zoiets, dan weet je dat het verkeerd zit. 3 Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart ik ben terug in slaap gevallen het begin was veelbelovend, maar daarna... en Ferrari; 2 mogelijke strategieën: dan haal je toch 1 rijden binnen bij de 2de VSC, wtf zeg Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 4 uren geleden, flupke73 zei: ik ben terug in slaap gevallen het begin was veelbelovend, maar daarna... en Ferrari; 2 mogelijke strategieën: dan haal je toch 1 rijden binnen bij de 2de VSC, wtf zeg Hun grootste zwakte de afgelopen jaren.. jammer dat ze dit niet voor elkaar krijgen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.