Redfive 242 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart 18 minuten geleden, dragonfly zei: Heb al spijt dat ik voor 1 jaar F1TV betaald heb. Kan je niet op Tipik kijken, dat is gratis. Wel en français... Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Was het deze quali dat ze de verhouding van de PU hadden aangepast? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart 40 minuten geleden, Polygoon zei: Was het deze quali dat ze de verhouding van de PU hadden aangepast? Ja, weinig van gemerkt. Was dan ook maar een kleine aanpassen. 9 --> 8 Quote
flupke73 10.915 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart 4 uren geleden, Redfive zei: Kan je niet op Tipik kijken, dat is gratis. Wel en français... Boule de canon notre amis Fernand … elke koers dezelde zinnetjes 2 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart 32 minuten geleden, flupke73 zei: Boule de canon notre amis Fernand … elke koers dezelde zinnetjes Hij is wel minder enthousiast dit jaar, ook door de nieuwe regels wss. 130R deed pijn aan m'n ogen, pfff. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart 4 uren geleden, Lotuzzz zei: Hij is wel minder enthousiast dit jaar, ook door de nieuwe regels wss. 130R deed pijn aan m'n ogen, pfff. I know, het was precies een GP3 engine Online is er ook veel haat en de onboard van Kimi tonen ze zelfs niet. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart 3 hours ago, PJH said: Love that guy Want eentje is geentje Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Kimi leek me sowieso de rapste van het pak vandaag, net voor de pitstops reed 'ie het gat op Russell al vrij vlot dicht. Bearman heeft 33 dagen om te genezen! Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Fijne race. Jammer vd SC. Ik gunde het Piastri wel. Wat was die sterk En Charles weer zijn talent getoond Heel knap ik dacht ik spoel effe horizontaal door de race door, maar ik heb eigenlijk bijna alles gekeken. De topwagens zijn in racetrim toch wel ferm aan mekaar gewaagd. Ant en Pia waren wel zeer overtuigend sterker dan hun teammaats 2 Quote
flupke73 10.915 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Misschakelde Ant bij zijn start? Hij leek goed weg, viel dan wat stil… Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Je zag in de replay idd de rook van de banden komen. Wel leuk dat Ferrari en Mclaren duidelijk betere starters zijn en dat Mercedes dan moet terug vechten. Ik gunde het Piatsri ook wel en vond de SC ook wel jammer. Anderzijds Antonelli was de snelste dus ook dik verdient. En dan manneke staat p1 in het kampioenschap...stel je voor dat die het kampioenschap weg kaapt van Russel.... Anyway het was een mooi race. Gasly reed ook goed en wist Max achter zich te houden. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Bearman zal zich ook wel pijn gedaan hebben. Amai. Colapinto deed niet zo veel fout, maar het snelheidsverschil was plots wel zeer groot op zo een smalle piste, zeker net voor spoon. Quote
Subaru555 3.607 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Wat een klap https://www.instagram.com/reel/DWeSETUkey7/?igsh=a3YyN2h1eWkzZnRz Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Kroniek van een eengekondigde crash... 't was een kwestie van tijd. Hopelijk krijgen ze dit er snel uit, want dit slaat op niks én is levensgevaarlijk. Voor de rest anders wel een een best leuke GP. Maar dat harvesten moet er uit. Heeft niks met racen te maken. 1 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart (aangepast) Quote High speed corners are the new charging stations Niet zeker of dit een echte uitspraak van Alonso is, maar ik vermoed dat het wel een goede summary is van de 2026 motor/batterij specificaties. 30 maart aangepast door BelgianRally Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart 1 hour ago, BelgianRally said: Niet zeker of dit een echte uitspraak van Alonso is, maar ik vermoed dat het wel een goede summary is van de 2026 motor/batterij specificaties. Als je half gas door de bocht gaat verklaart dat misschien waarom je bijna 3 seconden te traag bent in quali Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.