Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
12 uren geleden, ir_fuel zei:

Nee.

Niet helemaal akkoord. Promotie van de sport heeft er weldegelijk mee te maken. 

Maar de rallysport zit gewoon niet in het Vlaamse sport DNA. Autosport gewoon tout court niet.
in Wallonië zijn er wel kijkers voor de WRC lives, dat zenden ze zelfs live uit op RTBF.
En in andere landen eveneens. Denk aan Scandinavische landen of Zuid-Amerikaanse: daar is rallysport echt wel heel populair. 

Een wielerwedstrijd is ook vaak saai om naar te kijken, maar dat smaakt de vlaamse kijker wel. 
Als Remco Van Aert of Wout Vanderpoel een solo trekt op 60km van de streep en het peleton op minuten rijdt... dan is er ook weinig spanning. 
Dan kijk ik liever WRC. 

Geplaatst:
1 uur geleden, Maxime S zei:

Niet helemaal akkoord. Promotie van de sport heeft er weldegelijk mee te maken. 

Maar de rallysport zit gewoon niet in het Vlaamse sport DNA. Autosport gewoon tout court niet.
in Wallonië zijn er wel kijkers voor de WRC lives, dat zenden ze zelfs live uit op RTBF.
En in andere landen eveneens. Denk aan Scandinavische landen of Zuid-Amerikaanse: daar is rallysport echt wel heel populair. 

Een wielerwedstrijd is ook vaak saai om naar te kijken, maar dat smaakt de vlaamse kijker wel. 
Als Remco Van Aert of Wout Vanderpoel een solo trekt op 60km van de streep en het peleton op minuten rijdt... dan is er ook weinig spanning. 
Dan kijk ik liever WRC. 

En de vissport?

Geplaatst:
2 hours ago, Maxime S said:

Dan kijk ik liever WRC. 

Dat kan je ook zeggen van Verstappen of Hamilton destijds die iedereen op 30 seconden reden. Maar dat is niet het concept in principe.

Geplaatst:
1 uur geleden, ICM zei:

En de vissport?

Das voor mensen met een alcoholprobleem

• Grappig 1
Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

Dat kan je ook zeggen van Verstappen of Hamilton destijds die iedereen op 30 seconden reden. Maar dat is niet het concept in principe.

true 

Geplaatst:
33 minuten geleden, Maxime S zei:

boze lelijke vrouw, kan ook

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
59 minuten geleden, PJH zei:

Meestal combo

Geplaatst:
4 uren geleden, ICM zei:

En de vissport?

Of vinkenzetting. Ook zo boeiend dat!

Geplaatst:

Vissen is nog redelijk populair bij een bepaald segment van de jeugd hier :D 

Geplaatst:

brundle z’n hoofd wtf 😮

• 4 weken later...
Geplaatst:

RIP Legend!

Alex Zanardi, smiles after winning the silver medal in the men's road race H5, during the 2016 Paralympics Games, in Rio de Janeiro, Brazil,

• Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 2
Geplaatst:

Moh, dat is vroeg. Wat een legende die kerel en wat een respect voor hem!

Geplaatst:

Leuke race toch wel. Wat een safe van Verstappen alweer. 

Geplaatst:
7 uren geleden, Bjorno zei:

Leuke race toch wel. Wat een safe van Verstappen alweer. 

Dat wel, maar hij maakt wel eerst de fout natuurlijk.

Ik begreep niet helemaal waarom hij driver if the day geworden is, 2e gestart en 5e geëindigd.

Wel weer met het mes op de tanden, dat wel.

Toch wel weer zeer volwassen gereden van Antonelli, met Norris vlak achter hem.

Geplaatst:
1 uur terug, kwiekie zei:

Ik begreep niet helemaal waarom hij driver if the day geworden is, 2e gestart en 5e geëindigd.

Heb je zijn inhaalacties gezien in het kleine kaderke? 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Heb je zijn inhaalacties gezien in het kleine kaderke? 

Ja OK, de meeste waren scherp maar het was toch ook weer een paar keer op/over het randje, niet geheel 'clinical'.

Geplaatst:
Op 3/4/2026 om 12:02, Maxime S zei:

Op 3/4/2026 om 12:36, PJH zei:

Alcohol-probleem + rijkgetrouwd = ?

Geplaatst:
6 uren geleden, kwiekie zei:

Ja OK, de meeste waren scherp maar het was toch ook weer een paar keer op/over het randje, niet geheel 'clinical'.

Want ‘clinical’ is wat we willen zien tijdens eender welk race format?

Wie zou jij dan driver of the day maken?

Geplaatst:
5 uren geleden, vince522 zei:

Want ‘clinical’ is wat we willen zien tijdens eender welk race format?

Wie zou jij dan driver of the day maken?

Bwah mooie inhaal acties wil ik idd zien, van die perfect uitgerekend uitrem acties. De helft van Max zijn acties waren eerder kamikaze acties als "ik rem gewoon later en we zien wel waar we uitkomen".  Verstappen heeft precies toch geen time penalty gekregen? Want daar was ook nog onderzoek naar. 

Geplaatst:
26 minuten geleden, Bjorno zei:

Bwah mooie inhaal acties wil ik idd zien, van die perfect uitgerekend uitrem acties. De helft van Max zijn acties waren eerder kamikaze acties als "ik rem gewoon later en we zien wel waar we uitkomen".  Verstappen heeft precies toch geen time penalty gekregen? Want daar was ook nog onderzoek naar. 

Dat ziet er bij Max soms wat kamikaze uit, maar in 90% van de pogingen er toch zuiver én blijvend voorbij? Wat in deze auto's al een wonder mag heten.

Leek me vooral super skilled, en eindelijk een beetje de panache van voorheen.

Geplaatst:
26 minuten geleden, Bjorno zei:

Jawel, 5 seconden.

Maar hij reed 10 seconden voor Hamilton (en Leclerc had zelf 20 seconden straf)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die move op Leclerc round the outside 👏👏👏 man man man klasse. 

Die Antonelli is een fenomeen. Russell heeft werk aan de winkel. De Italianen hebben weer iets om echt voor te juichen 😎

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
6 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Dat ziet er bij Max soms wat kamikaze uit, maar in 90% van de pogingen er toch zuiver én blijvend voorbij? Wat in deze auto's al een wonder mag heten.

Leek me vooral super skilled, en eindelijk een beetje de panache van voorheen.

Hmmm 90% geef ik hem toch niet:

Eerste bocht: naast de baan en dan rond. 
Daarna met Hamilton: Veel te ver geschoten. 
Daarna met Colapinto was het ook op het randje. 
Met Russel elkaar geraakt. 

Met Verstappen kan je gewoon niet in duel gaan. De kans dat je met Verstappen meer dan 2 bochten naast elkaar kan rijden is zeer klein en net dat vind ik het mooie als je 2 rijdens bocht na bocht naast elkaar ziet rijden. 

Geplaatst:
On 5/2/2026 at 11:00 PM, Bjorno said:

Moh, dat is vroeg. 

Volgens mij is die nooit 100% van zijn laatste ongeval bekomen.

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid