Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
11 minuten geleden, Alexanderr zei:

Voor mij Yachting over Cohiba aub 

IMG_2609.webp

IMG_2611.webp

IMG_2612.webp

IMG_2610.webp

IMG_2614.webp

Kan deze kleur binnen icm de kuipstoelen?

Geplaatst:
7 minuten geleden, ICM zei:

Hier is dat mooi. Yachting is onder fel zonlicht soms wat te vaal, te flets, vind ik.

In dit land zou ik niet te zwaar tillen aan dat argument 🙂

Geplaatst:

Ik mis een Pantone matching app op mijn smartphone.

Geplaatst:

IMG_5681.jpeg.08a7fe299a1d4468cd4d5f9b5b6deccd.jpeg

Dit komt beter overeen met de echte tint.

IMG_5683.jpeg

IMG_5682.png

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Knap, maar vraagt zwarte accenten en wielen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als ik de configuraties hierboven zie mis ik de kuipen, zeker als je er een achterbank in steekt wordt het geheeld wel heel erg 'normaal'. Ik voel enige cognitieve dissonantie als ik zo een Carrera interieur bij een GT3 zie.

Geplaatst:
47 minuten geleden, Super95 zei:

Als ik de configuraties hierboven zie mis ik de kuipen, zeker als je er een achterbank in steekt wordt het geheeld wel heel erg 'normaal'. Ik voel enige cognitieve dissonantie als ik zo een Carrera interieur bij een GT3 zie.

Voor mij de ultieme 911 van vandaag. Atmosferische motor + manuele versnellingsbak + geen (vaste) spoiler dus de zuivere lijn + goeie, comfy sportzetels + 2 noodzitplaatsjes achterin + een volledig persoonlijke combinatie exterieur-/interieurkleur.

Geplaatst:

Gepersonaliseerde deurdrempels. 😄

IMG_5690.jpeg.0457b49c4c0a546c891fd98bb241d20d.jpeg

• Grappig 4
Geplaatst:
4 minuten geleden, gTa zei:

Voor mij de ultieme 911 van vandaag. Atmosferische motor + manuele versnellingsbak + geen (vaste) spoiler dus de zuivere lijn + goeie, comfy sportzetels + 2 noodzitplaatsjes achterin + een volledig persoonlijke combinatie exterieur-/interieurkleur.

Allemaal kenmerken van een doorsnee 996 🙂

Geplaatst:
1 minuut geleden, Super95 zei:

Allemaal kenmerken van een doorsnee 996 🙂

Voor 250k ga ik inderdaad iets anders shoppen, tenzij mijn budget voor rollend materieel richting 400k ontploft. En dan nog denk ik dat ik een 991 haal: ik vind die gewoon (veel) mooier, zeker qua exterieur maar vooral 't interieur. Au fond zou de kleurencombo me niet zo heel veel maken (zolang het geen wit/geel is) op een 991 touring.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vond 200k + ook verrassend hoog. Maar de 911 heeft eigenlijk geen concurrentie, dus het is moeilijk om te zeggen of dit te duur is. Ze zitten nog altijd een stuk onder Aston, Ferrari ..

Geplaatst:
18 minuten geleden, gTa zei:

Voor 250k ga ik inderdaad iets anders shoppen, tenzij mijn budget voor rollend materieel richting 400k ontploft. En dan nog denk ik dat ik een 991 haal: ik vind die gewoon (veel) mooier, zeker qua exterieur maar vooral 't interieur. Au fond zou de kleurencombo me niet zo heel veel maken (zolang het geen wit/geel is) op een 991 touring.

Ik vind een 991.2 touring ook knapper aan de buitenkant, maar een mooie met de juiste opties kost snel 190k euro, en dat vind ik dan weer teveel voor een auto die 6-7 jaar oud is. Qua interieur kies ik altijd voor de 992, en ik wil een PDK. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
13 minuten geleden, Super95 zei:

Ik vond 200k + ook verrassend hoog. Maar de 911 heeft eigenlijk geen concurrentie, dus het is moeilijk om te zeggen of dit te duur is. Ze zitten nog altijd een stuk onder Aston, Ferrari ..

Als ik de huidige prijzen zie, en zeker ook die van de nieuwe Aston Martin Vantage met de juiste opties, dan heb ik met nog één van de laatste van het oude model te kopen een echt koopje gedaan. Voor dat budget koop je vandaag zelfs geen gelijkaardig uitgeruste Carrera cabrio meer. 

De GT3 is ook duurder geworden, en is qua prijs vergelijkbaar met een AMG GT63 of een Aston Martin Vantage, maar de GT3 heeft wel het voordeel dat de waarde niet zo fel daalt... 

Geplaatst:
8 uren geleden, gTa zei:

Ik laat dienen alcoholische drank voor jou - ik kies geplette fraisen. :D

2024-12-0220_57_37-911GT3mitTouring-Paket_PorscheCarConfiguratorMozillaFirefox.thumb.jpg.987abdfd976a520b15a9e94ddf85e3d9.jpg

2024-12-0220_54_45-911GT3mitTouring-Paket_PorscheCarConfiguratorMozillaFirefox.thumb.jpg.b8a41e9ec77b3b34eeda0177af75c2ac.jpg

2024-12-0220_58_30-911GT3mitTouring-Paket_PorscheCarConfiguratorMozillaFirefox.thumb.jpg.3a435e2c8ea14e99c5f3df8f3c39cecb.jpg

Damn, 250k EUR. :silly:

Combo is wel😍

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zijn kuipstoelen een must bij een touring? Lijkt me eerder een “must” bij de gevleugelde versie. 

Geplaatst:
12 uren geleden, -Fred- zei:

😍

2022_porsche_911-gt3-touring_IMG_3901-29

2022_porsche_911-gt3-touring_IMG_3905-29

Op een donkere dag is het idd "gewoon" een zwarte van ver. Maar als de zon erop valt is het mindblowing. Ergens ook wel leuk. Je wordt het zo niet snel beu

Naar mijn mening pak je in BE wel beter een kleur die in volle zon misschien wat fel is, maar wel nog mooi in bewolkt weer.

Tenzij je dit natuurlijk koopt om enkel mee in de zon rond te rijden!

6 uren geleden, BMWMB zei:

Dit is mijn gedacht vandaag… https://porsche-code.com/PSDWKM30

Geen PTS, geen leichtbau, geen keramische remmen, en dan kom ik nog op 250k euro. 

IMG_0835.jpeg

IMG_0838.jpeg

Dit zou ik niet doen... De groenhype is naar mijn mening wat aan het passeren, maar veel willen dat nog en dus gaat dit een kleur zijn die je heel veel gaat zien.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
50 minuten geleden, -Fred- zei:

Zijn kuipstoelen een must bij een touring? Lijkt me eerder een “must” bij de gevleugelde versie. 

Errrr, dat is toch echt wel een essentieel onderdeel van hoe je de auto aanvoelt 

Zelfs in een MX-5 zijn de Recaro’s ‘transformational’

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
55 minuten geleden, flupke73 zei:

Errrr, dat is toch echt wel een essentieel onderdeel van hoe je de auto aanvoelt 

Bij een MX5 zijn de standaardstoelen wel vrij waardeloos. Op zich vind ik de comfortstoelen van de 992 geen schande. 

Geplaatst:
1 uur geleden, flupke73 zei:

We gaan de standaard stoelen van een mx5 nu toch niet vergelijken met de stoelen van een 911... Kuipstoelen zijn vooral een must als je wil gaan tracken of bergpassen gaat doen. Als je langere afstanden wil rijden voor een of andere roadtrip (dus gaat touren, met je touring...) dan wil je ook wel wat comfort. Het is nu ook niet zo dat je geen steun hebt en dat je van de ene naar de andere kant zwiert

Geplaatst:
2 uren geleden, Naish zei:

Naar mijn mening pak je in BE wel beter een kleur die in volle zon misschien wat fel is, maar wel nog mooi in bewolkt weer.

Tenzij je dit natuurlijk koopt om enkel mee in de zon rond te rijden!

Dit zou ik niet doen... De groenhype is naar mijn mening wat aan het passeren, maar veel willen dat nog en dus gaat dit een kleur zijn die je heel veel gaat zien.

Dat oak green neo is dan wel enkel een vast kleur op de gt3. Bij alle andere modellen is het enkel als pts te krijgen. Zo vaak zal je het nu ook weer niet zien. Maar het zou ook mijn keuze niet zijn. Beetje te fel groen... Oak green is imo stukken mooier

Dan liever Jet green. Maar ook weer donker...

Malachite is dan mss beter geschikt voor ons klimaat. Op een gewone 911 is het wat braaf, maar op een GT3 komt dat mooi uit. Beetje gewaagder wel

porsche-992-gt3-touring-pts-malachite-gr

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Mijn kuipen in de GT3 zitten hemels, zelfs op langere afstanden. 

Enige nadeel aan die dingen is in en uitstap, dus volgens mij zijn die gewone stoelen in een gt3 enkel bedoeld voor als je een gazetteronde gaat doen ermee en veel in en uit moet stappen :lolz:

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid