Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 11/2/2025 om 11:46, Alexx zei:

Ik vind dat irl wel knap. Ik weet, groen is een mode kleurtje, maar toch.

Groen is een zalige en ook tijdloze kleur. Van de week kwam ik nog deze groene 930 turbo tegen. Is Moss green. Prachtig!!!

IMG_6945.jpeg

IMG_6946.jpeg

IMG_6944.jpeg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Zo, op de laatste foto heeft iemad een stevige bloedneus gehad. 

Geplaatst:

dat Porsche wrak van Tom Waes is ook in dat prachtig groen. Is ook nen 911S G serie

Geplaatst:
9 minuten geleden, tuscani zei:

https://www.instagram.com/p/DGF3VBPotWb/?igsh=MW9rdmgzaWxwYXQ2MQ==

Speciaal voor @The Swede zwart met chroom, en een mooi interieurkleurtje erbij.   

Gewoon ter voorstelling van de kleuren, niet om te kopen.

Dit nog zonder getinte ruiten, en ik herhaal graag mijn eerdere woorden.. GT-zilver en Jet-black zijn de 2 enige non-PTS kleuren, die ik kopen zou icm chroom raamomlijsting. Altijd mooi!

Geplaatst:
12 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik ben geen fan van de verduisterde ruiten, en de grijze achterlichtbalk.

Ja de ruiten weten we nu wel al. :lolz:

Twas voor de kleurencombo.  :D

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

DAT is nog eens een knappe auto ! Misschien wel mijn favoriete Porsche (qua looks). 

Geplaatst:

Welke bedoel je, de 930 turbo of de 992 ST?

Geplaatst:
Op 17/2/2025 om 08:48, SpeedExceed zei:

Dit nog zonder getinte ruiten, en ik herhaal graag mijn eerdere woorden.. GT-zilver en Jet-black zijn de 2 enige non-PTS kleuren, die ik kopen zou icm chroom raamomlijsting. Altijd mooi!

Heb dan ook geen Sjonnieramen of -achterlichten gevraagd.

Geplaatst:
3 minuten geleden, The Swede zei:

Heb dan ook geen Sjonnieramen of -achterlichten gevraagd.

Deel je spec eens ?

Geplaatst:

Prachtig samengesteld! Dikke proficiat!

Geplaatst:

Enige waar ik nog op bevestiging van wacht is het donkerkleurig hout op het dashboard. Maar dat gaan ze bevestigen tegen dat de productie begint.

Geplaatst:
37 minuten geleden, Super95 zei:

Ik zou zwarte gordels nemen op een bleek interieur.

Akkoord, steekt nu wat af. (Bijna) proficiat @The Swede

Geplaatst:
Op 12/2/2025 om 23:31, BMWMB zei:

Groen is een zalige en ook tijdloze kleur. Van de week kwam ik nog deze groene 930 turbo tegen. Is Moss green. Prachtig!!!

IMG_6945.jpeg

IMG_6946.jpeg

IMG_6944.jpeg

Fe-no-me-nale kleur, dit!!  😍 

Ook al is het niet dezelfde kleur, het doet me ook wat met heimwee terugdenken aan de donkergroene kleur die ik ooit op een 997 Carrera 4S genomen had als dienstwagen bij Porsche Import.  Die zag er pas groen uit als de zon erop scheen:

Carrera4S9.thumb.jpg.f54919ef48a936d427e331d51afbbb5d.jpg

Carrera4S10.thumb.jpg.7e3fb26af9bd1acf275deb791a58cc50.jpg

Sorry, ik heb die hier al eens in een ander topic gepost, maar die 911 was te mooi om niet nog eens te delen 😊

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
4 uren geleden, The Swede zei:

Enige waar ik nog op bevestiging van wacht is het donkerkleurig hout op het dashboard. Maar dat gaan ze bevestigen tegen dat de productie begint.

Euh... hout op een 911 dashboard? 🤔

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 minuten geleden, Jef zei:

Ook al is het niet dezelfde kleur, het doet me ook wat met heimwee terugdenken aan de donkergroene kleur die ik ooit op een 997 Carrera 4S genomen had als dienstwagen bij Porsche Import.  Die zag er pas groen uit als de zon erop scheen:

Sorry, ik heb die hier al eens in een ander topic gepost, maar die 911 was te mooi om niet nog eens te delen 😊

PTS Darkolive. Geweldige kleur. Hier op een Cayenne zie je geweldig de nuance … 

eb72d8bd-a196-4a2c-8766-e515347a7765.jpeg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
7 minuten geleden, Alexanderr zei:

PTS Darkolive. Geweldige kleur. Hier op een Cayenne zie je geweldig de nuance … 

eb72d8bd-a196-4a2c-8766-e515347a7765.jpeg

Prachtig!!

Geplaatst:
10 uren geleden, Jef zei:

Vorige keer heb ik er ook op gereageerd en doe dit nu met plezier opnieuw. Je kan zeggen wat je wilt, maar zo maken ze ze vandaag niet meer. Het geluid, die brede poep, die puurheid, ... toen was een 4S nog speciaal, vandaag is dat iets 'gewoon'.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid