Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zonde dat ‘m geen kuipen heeft, en dat hout past qua kleur compleet niet bij dat leder. Niet mijn ding dus…

Geplaatst:
17 uren geleden, abtler zei:

@The Swede houten lijstjes en pepita

Screenshot_20250319_194249_Instagram.jpg

Screenshot_20250319_194420_Instagram.jpg

Screenshot_20250319_195038_Instagram.jpg

Screenshot_20250319_195054_Instagram.jpg

@abtler , heb je ook een instagram link?

Geplaatst:
5 uren geleden, BMWMB zei:

Zonde dat ‘m geen kuipen heeft, en dat hout past qua kleur compleet niet bij dat leder. Niet mijn ding dus…

Dat van die kuipen kan ik snappen, maar niet iedereen is er fan van.

Dat het hout en de lederkleur niet mooi combineren, ben ik absoluut niet mee akkoord.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

De eerste leveringen zijn gestart...

spacer.png

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Alleen: dat cijfer op de deur

Geplaatst:
3 uren geleden, BMWMB zei:

Dat gaat spijtig genoeg bij dromen blijven, @BMWMB . Staat bovenaan mijn lijstje van geliefkoosde 911’s (en heeft de perfecte naam… ST 😉 )maar is een versie die ik enkel alleen kan gebruiken en… tikkeltje duur 🙈

Geplaatst:

Uwe gaat toch zo goed als hetzelfde zijn.

Geplaatst:

Even goed, ja. Maar niet even iconisch.

Dat zwart met die witte letters :inlove:

Plus, een 911 met je initialen… :D 

Geplaatst:

Perfect. Machtige koetswerkkleur (arguably de beste mogelijke keuze op een GT#), de std-velgen zijn subliem en zeker in zilverkleur, de meegespoten neusvleugeltjes zijn knap, de spiegels volledig in koetswerkkleur ook een plus, en het alu rond de ramen en alu uitlaattips gaat machtig samen met de velgen en het geheel. ❤️ 

Geplaatst:

Zou ook mijn keuze zijn. Tijdloos mooi. Als er toch iets mag te zeiken zijn, dan valt het Porsche logo achteraan mss wat teveel op

Geplaatst:

Zilver is zeker niet verkeerd voor de GT3, maar ik vind het zeker niet de beste kleur voor deze auto, en al zeker niet icm chroom lijsten en zilveren wielen, want deze accenten komen veel beter tot hun recht met een echte en vooral donkerdere kleur.

Geplaatst:

Ik zou een echte kleur nemen ook al is GT echt wel tijdloos, wat kleur in je leven is best fijn

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

En ook gevleugelde GT3’s beginnen binnen te komen.

IMG_0842.jpeg.aa6ccb4aac28ae7e1763e350083091ab.jpeg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

spacer.png

spacer.png

Hoe druk de kont is van de gevleugelde, zo elegant is deze van de touring.

spacer.png

spacer.png

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
6 uren geleden, BMWMB zei:

Hoe druk de kont is van de gevleugelde, zo elegant is deze van de touring.

Volg u daar 100% in, en dan zwijg ik nog over een GT3 RS, dat het waanzinnig rijdt wil ik geloven maar ik zou er niet mee durven buiten komen. Als je dan terug gaat naar een 997 GT3 RS.. dat waren betere tijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoe meer foto's ik zie hoe meer ik overtuigd ben van mijn 992.1 gt3 eerlijk gezegd...

En ik volg @BMWMB wel dat de veranderingen beter pakken op de touring dan de gevleugelde versie...

Grootste achteruitgang aan de buitenkant vind ik persoonlijk de achterlichtbalk... Die is wat bulky en basic geworden...

Geplaatst:

Als je een 991.2 GT3 hebt, heeft het totaal geen zin om zoveel bij te leggen voor een veel duurdere 992.2, want veel verschil is er niet. Het is de minst ingrijpende facelift van de GT3 ooit.

Geplaatst:
11 minuten geleden, BMWMB zei:

Als je een 991.2 GT3 hebt, heeft het totaal geen zin om zoveel bij te leggen voor een veel duurdere 992.2, want veel verschil is er niet. Het is de minst ingrijpende facelift van de GT3 ooit.

Van een 992.1 naar 992.2 bedoel je vermoed ik...

Geplaatst:
1 uur terug, Naish zei:

Van een 992.1 naar 992.2 bedoel je vermoed ik...

Zo zal hij het bedoelen ja, al zou ik het ook anders begrijpen. 😉

991.2 is voor mij nog steeds mooier en subtieler, zeker als touring!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid