ICM 24.979 Geplaatst: 26 december 2025 Geplaatst: 26 december 2025 https://finder.porsche.com/be/nl-BE/dealer/details/porsche-911-gt3-with-touring-package-nieuwe-RL07PQ?condition=new&dealership=1500000774&order=price_desc&mediaCenter=true#media-center-exterior 2 Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 27 december 2025 Geplaatst: 27 december 2025 10 uren geleden, ICM zei: https://finder.porsche.com/be/nl-BE/dealer/details/porsche-911-gt3-with-touring-package-nieuwe-RL07PQ?condition=new&dealership=1500000774&order=price_desc&mediaCenter=true#media-center-exterior https://finder.porsche.com/be/nl-BE/dealer/details/porsche-911-gt3-with-touring-package-nieuwe-RL07PQ 3 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 28 december 2025 Geplaatst: 28 december 2025 Heel knap! Maar, ermee rijden is nog veel indrukwekkender. Wat een kar de nieuwe GT3. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 5 januari Geplaatst: 5 januari https://www.instagram.com/p/DTBOeSrD5oV/?igsh=cTQ1NzM1c3cwa3dh Best mooie paintjob. 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 5 januari Geplaatst: 5 januari 11 uren geleden, tuscani zei: https://www.instagram.com/p/DTBOeSrD5oV/?igsh=cTQ1NzM1c3cwa3dh Best mooie paintjob. Dat vindt @Simoni (zijne patron) vermoedelijk ook. 1 Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 7 januari Auteur Geplaatst: 7 januari On 1/5/2026 at 7:37 AM, tuscani said: https://www.instagram.com/p/DTBOeSrD5oV/?igsh=cTQ1NzM1c3cwa3dh Best mooie paintjob. It's not because you can, that you should. Die letters op de buitenkant en wat ze in dat interieur hebben uitgezet zijn echt totaal mijn ding niet. 1 Quote
Populair bericht Alexanderr 36.251 Geplaatst: 18 januari Populair bericht Geplaatst: 18 januari 14 Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari 5 uren geleden, Alexanderr zei: waow 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari Machtige combo. Jammer dat de kuipjes niet in kleur te krijgen zijn (ondertussen wel al met deviated stitching, beperkt wel) maar altijd zwart moeten zijn. Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari Zojuist, gTa zei: Machtige combo. Jammer dat de kuipjes niet in kleur te krijgen zijn (ondertussen wel al met deviated stitching, beperkt wel) maar altijd zwart moeten zijn. Dat komt Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 1 minuut geleden, Alexanderr zei: Dat komt Ik twijfel er niet aan dat Porsche dat brengt, van zodra de toeleverancier ertoe in staat is. Dat op "mijn" GT3 cabrio. Woeaah (In de veronderstelling dat de kuipjes leverbaar zullen zijn daarop, 't is afaik nog nooit mogelijk geweest om de kuipjes in de 911 te bestellen op iets anders dan een coupé; wel in de Boxster Spyder uitvoeringen dus dat geeft hoop.) Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 12 uren geleden, BMWMB zei: De uwe @The Swede? Is dit nu het 'gewone' Black ? Maw non-metallic ? @Alexanderr Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari Harry vindt dat em teveel lawijt maakt vanbinnen 1 Quote
PieterA 1.342 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari Dat Leichtbaupakket zal niet helpen natuurlijk. 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 2 uren geleden, gTa zei: "mijn" GT3 cabrio Dromen op maandag, om de week aangenaam te starten. PTS ocean blue metallic bordeaux cabrio-kap bicolor bordeaux/zwart binnenin (maar liefst wel met de zetels volledig in bordeaux, niet met die zwarte randjes en zwarte achterkant ... dus zoals in de laatste render) (hier "helaas" op de adaptieve sportzetels ipv de kuipjes, visualisator laat 't niet toe) 5 Quote
ICM 24.979 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 5 minuten geleden, gTa zei: Dromen op maandag, om de week aangenaam te starten. PTS ocean blue metallic bordeaux cabrio-kap bicolor bordeaux/zwart binnenin (maar liefst wel met de zetels volledig in bordeaux, niet met die zwarte randjes en zwarte achterkant ... dus zoals in de laatste render) (hier "helaas" op de adaptieve sportzetels ipv de kuipjes, visualisator laat 't niet toe) Wacht, een GT3 cabrio?? 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 10 minuten geleden, gTa zei: Of met blauwe kap en guards red leder binnenin ... wel in een dark knight interieur (dus geen zwart interieur maar donkerblauw). Wat meer IYF, wat minder speciaal met de kap dicht. Binnenin wel zoveel specialer (rode stitching in blauw interieur ... afaik heeft de schoonpa van @Alexanderr dat ooit nog gehad in één van z'n auto's). Op deze render niet, maar het mag van mij wel een tik lichter dan bordeaux binnenin (ik denk aan het superknappe rode Alfa-leder in onze ex-Giulietta). 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 1 minuut geleden, ICM zei: Wacht, een GT3 cabrio?? Ja, komt er aan dit jaar. Mijn perfecte auto. De motor en die manuele versnellingsbak (= rijplezier ten top) in een cabrio. 3 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 6 minuten geleden, ICM zei: Doe maar gewoon cognac en blauwe kap. Nee, ze slaan je daar dood mee, lately. Ik wil iets specialers. Dan zou ik zelfs nog veel liever jouw interieur erin hebben @ICM, dus het "klassieke", heldere beige (bicolor wel, het mag met zwart maar idealiter ook met een dark knight interieur). En dan de houtlijstjes (op licht alu dragers) en de pookknop van de Carrera T. Een Maritim'ke, zegt. Nu, dat donkerblauw (metallic of uni) met rood binnenin is een hele oude combo, ttz een combinatie die al heel lang geleden gesmaakt werd. Zag je in de jaren '50-'80 regelmatig, in de 90's en 00's is die combinatie wat in onbruik geraakt maar ik zie die zachtjes aan weer fans vinden. Ik ben iig helemaal verlekkerd daarop (cfr. onze Giulietta). 2 Quote
ICM 24.979 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 19 minuten geleden, gTa zei: Nee, ze slaan je daar dood mee, lately. Ik wou dat al langer. Nu komt dat op. Beetje zoals chromé raamomlijsting. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 1 uur terug, gTa zei: Of met blauwe kap en guards red leder binnenin ... wel in een dark knight interieur (dus geen zwart interieur maar donkerblauw). Wat meer IYF, wat minder speciaal met de kap dicht. Binnenin wel zoveel specialer (rode stitching in blauw interieur ... afaik heeft de schoonpa van @Alexanderr dat ooit nog gehad in één van z'n auto's). Op deze render niet, maar het mag van mij wel een tik lichter dan bordeaux binnenin (ik denk aan het superknappe rode Alfa-leder in onze ex-Giulietta). Prachtige spec met het lichtere interieur 1 Quote
Joske 923 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 1 uur geleden, gTa zei: Nu, dat donkerblauw (metallic of uni) met rood binnenin is een hele oude combo, ttz een combinatie die al heel lang geleden gesmaakt werd. Zag je in de jaren '50-'80 regelmatig, in de 90's en 00's is die combinatie wat in onbruik geraakt maar ik zie die zachtjes aan weer fans vinden. Ik ben iig helemaal verlekkerd daarop (cfr. onze Giulietta). Da is voor mij ook DE combi. Donkerblauw met rood (of bruin da wil ik nog toegeven) binnenin en een zilvere velg. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.